بهترین پکیجهای تور خارجی: بریم تور

یکی از چالش ها و دردسرهای مسافران و گردشگران عزیز انتخاب یک تور مناسب برای سفر خارجی است؛ ما برای شما تمامی تورهای خارجی را گرد آوری کرده ایم که توسط آژانس های رسمی و دارای مجوز از سازمان گردشگری می باشند تا شما بتواید یک تور خارجی مناسب پیدا نمایید. ما در پرتال بریم تور – www.berimtour.com  – شرایط عالی و متنوع برای تمام مسیرهای تور خارجی را قرار داده ایم تا شما بتوانید بین تمامی تورهای خارجی بررسی و مقایسه انجام دهید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مسیرهای متنوع و تورهایی با اهداف مکان های توریستی و کشورهای مختلف خارجی در بریم تور دسته بندی شده است که در ادامه به معرفی بهترین تورهای خارجی که می توانید انتخاب نمایید خواهیم پرداخت. یکی از دلایل مهم انتخاب تور خارجی مسلما مولفه قیمت تور است که ما در بریم تور سعی کرده ایم بهترین قیمت ها  را در صفحه تور خارجی به شما معرفی نماییم که البته شامل خدمات کامل گردشگری می شوند؛ حال در ادامه می توانید با بهترین مسیرهای تور خارجی و زمان مناسب برای هر کدام از تورهای خارجی آشنا شوید.  پس حتما از بخش تورهای خارجی در سایت بریم تور قبل از سفر خود بازدید انجام دهید تا بتوانید بهترین شرایط تور خارجی را پیدا نمایید.

پکیجهای تور خارجی

بهترین مسیرهای تور خارجی

با توجه به میزان طرفداری هر یک از مسیرهای تور خارجی در ذیل به ترتبیب به بررسی هر یک از تورهای خارجی می پردازیم. در بریم تور و صفحه تورهای خارجی شرایط عالی برای هر یک از مسیرهای خارجی قرار گرفته است.

تور استانبول

اولین و بهترین و ارزان ترین تور خارجی (البته هوایی) برای ما ایرانی ها مسلما تور استانبول ترکیه است؛ زیرا به دلیل پروازهای زیاد به استانبول از ایران و داشتن پرواز مستقیم استانبول از شهرهای تهران، مشهد، تبریز و حتی بعضا شیراز می توان گفت تور استانبول ترکیه از دسترس ترین تورهای خارجی می باشد؛ همچنین چون استانبول سومین شهر توریستی دنیا حساب می شود به خاطر داشتن جاذبه های توریستی زیاد و همچنین قرار گرفتن شهر استانبول در دو قاره آسیا و اروپا شهر استانبول از پر طرفدار ترین تورها در سراسر دنیا نیز می باشد. با توجه به آب هوای نسبت خنک استانبول اگر قصد شرکت در تور های استانبول را دارید توصیه ما ۶ ماه نخست سال است؛ همچنین زمان بلک فرآدی (جمعه سیاه : آخرین جمعه سال میلادی) زمان بسیار مناسبی برای شرکت در تور استانبول و استفاده از آفرهای بینظیر فروشگاه ها در شهر استانبول است.

تور آنتالیا

از دیگر شهرای مطرح ترکیه که جز مطرح ترین تورهای خارجی محسوب می شود تور آنتالیا ترکیه است؛ محدوده جنوب ترکیه که در ساحل مدیترانه قرار دارد با نام آنتالیا شناخته می شود و تورهای آنتالیا با توجه به آب و هوای دلچسب و همیشه آفتابی و امکانات گردشگری فوق العاده و هتل ها بسیار لوکس در سال تعداد زیادی تور و گردشگر را جذب خود می نماید. در نیم اول سال و علی الخصوص فصل تابستان از بهترین زمان های شرکت در تور آنتالیا و تجربه کردن یک تور خارجی جذاب می باشد که ما در بخش تور آنتالیا در سایت بریم تور بهترین ها را به شما معرفی کرده ایم.

تور تایلند

سومین مسیر خارجی پر طرفدار تور تایلند است؛ کشوری در جنوب شرقی آسیا و در محدوده خط استوا که دارای آب و هوای همیشه گرم می باشد و به علت داشتن جاذبه های گردشگری و همچنین فراهم دیدن امکانات فوق العاده برای توریست ها جز پر طرفدارترین تورها محسوب میشود. به جز ایرانیان، مردم اروپا و آمریکا نیز نگاه ویژه به تور تایلند دارند و در کل گردشگرانی از سراسر دنیا کشور تایلند را به عنوان یک تور خارجی خوب انتخاب می نمایند. شما با مراجعه به سایت بریم تور و صفحه تورهای تایلند می توانید بهترین شرایط برای تورهای تایلند را از جمله تور پاتایا، تور فی فی، تور پوکت، تور بانکوک و.. پیدا نمایید.

پکیجهای تور خارجی

تورهای اروپا

کشورهای قاره اروپا از جمله فرانسه، آلمان، اسپانیا، سوئیس، ایتالیا و… همگی از مقصدهای جذاب تور خارجی محسوب میشوند که اغلب به صورت ترکیبی نیز برگزار می شوند که ما در صفحه تورهای اروپا بهترین شرایط را برای یک اروپا گردی به شما معرفی کرده ایم. باتوجه به اقلیم سرد آب و هوایی اروپا مخصوص کشورهای شمالی اروپا توصیه ما شرکت در تورهای تابستانی به مقصد اروپا هست که ما صفحه مجزایی برای تور تابستان نیز در بریم تور در نظر گرفته ایم تا بتوانید تورهای خارجی مناسب تابستان به مقصد کشورهای خارجی و اروپایی پیدا نمایید.

تور مالزی

از دیگر کشورهای جذاب برای یک سفر و تور خارجی کشور مالزی میباشد؛ کشوری که در شرق آسیا است و تورهای مالزی سالانه با تعداد زیادی از ایران نیز برگزار می شود که در صفحه تور مالزی ما بهترین شرایط را از برگزار کنندگان رسمی این تور خارجی معرفی کرده ایم. با توجه به آب و هوای نسبتا گرم در تمام سال شما می توانید در تور مالزی شرکت نمایید همچنین برای شرکت در تور مالزی نیز نیاز به ویزا نخواهید داشت و همین موضوع این مقصد خارجی را برای علاقه مندان به تورهای خارجی جذاب کرده است.

تور دبی

به خاطر نزدیکی و امکانات لوکس گردشگری شهر دبی این مقصد خارجی نیز از تورهای خارجی پرطرفدار در ایران محسوب می شد. ما بهترین شرایط پکیج های تور دبی را در سایت جامه گردشگری بریم تور دسته بندی کرده ایم تا بتوانید یک انتخاب مناسب برای تور خارجی به شهر دبی در کشور امارات انجام دهید.

تور گرجستان

کشور گرجستان در نزدیکی مرزهای شمال غربی ایران است که حتی تورهای زمینی آن نیز به شهرهای تفلیس و باتومی هرساله از ایران برگزا می شود و طرفداران بیشماری در سال های اخیر بدست آورده است؛ تورهای گرجستان در سایت بریم تور از بین بهترین برگزار کنندگان این تور خارجی انتخاب شده است. بهترین زمان برای شرکت در تور گرجستان تابستان می باشد البته با توجه به جشن های کریسمس هم می شود به عنوان یک تور جذاب خارجی روی کشور گرجستان حساب کرد. برای تور گرجستان نیز نیاز به ویزا نمی باشد و همین موضوع نیز جذب علاقه مند به تورهای گرجستان در سال های اخیر شده است.

تور ارمنستان

کشور همسایه شمال غربی ایران، ارمنستان که نیازی برای ویزا به این کشور نیز نمی باشد، جز یکی از مقاصد پر طرفدار تور خارجی است. برای سفر به ارمنستان می توانید حتی در تورهای زمینی ارمنستان شرکت نمایید. ما در بریم تور بهترین تورهای زمینی و هوایی ارمنستان را در صفحه تور ارمنستان به شما معرفی نموده ایم. در تمام سال می توان در تور ارمنستان شرکت کرد ولی تورهای نوروزی ارمنستان و تورهای تابستانی ارمنستان و همچنین تورهای ارمنستان ویژه ژانویه و کریسمس بسیار پر طرفدار می باشد.

پکیجهای تور خارجی

سایر مسیرهای ها جذاب تور خارجی

  • تور هند
  • تور باکو
  • تور کانادا
  • تور بالی
  • تور وان ترکیه
  • تور مالدیو
  • تور فیلیپین

با توجه به معرفی های انجام شده برای تور خارجی سفارش خواهیم داشت که قبل از هر سفر خارجی حتما صفحه تورهای خارجی بریم تور را با بهترین تورها و قیمت ها بررسی نمایید. ما عالی ترین و شرایط تخفیف خورده تور خارجی را برای شما در نظر گرفته ایم تا شما یک سفر و تور خارجی وب را پیدا و انتخاب نمایید.

دسترسی به بهترین پکیج های تور خارجی:

آدرس وب سایت:  www.berimtour.com

آدرس پیج اینستاگرام بریم تور: https://www.instagram.com/berimtour1

پکیجهای تور خارجی

5/5 - (17 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.