اجاره ویلا در مناطق خوش آب و هوای اصفهان

جاهای دیدنی اصفهان از جمله شهرها و مناطق خوش آب و هوای زیادی هستند که می‌توانید برای سفرهای یک یا چند روزه داخل استانی مکان‌های بسیار مناسب باشند. از میان این شهرها می‌توان به سمیرم، باغ بهادران و چادگان اشاره کرد. در ادامه شما را برای اجاره ویلا چادگان، اجاره ویلا باغ بهادران و اجاره ویلا سمیرم راهنمایی می‌کنیم. در پایان هم شما را با یکی از بهترین سامانه‌ها برای اجاره سوئیت، ویلا و سایر اقامتگاه‌ها در این شهرها و همچنین خرید و رزرو تورهای داخلی و تورهای یک‌روزه به مقصد زیباترین و محبوب‌ترین نقاط گردشگری کشور آشنا می‌کنیم.

اجاره ویلا اطراف اصفهان

شهرهای چادگان، باغ بهادران و سمیرم فاصله کمی تا اصفهان دارند و می‌توانید با یک یا دو ساعت رانندگی به این شهرها برسید. در مناطق خوش آب وهوای اطراف این شهرها برای اجاره ویلا، گزینه‌های زیادی هستند که می‌توانید با اجاره آن‌ها اقامت راحتی داشته باشید و از مناظر دیدنی اطراف خود لذت ببرید.

اجاره ویلا چادگان

چادگان در حدود ۱۳۳ کیلومتر با اصفهان فاصله دارد و طی کردن این مسیر در حدود ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می‌کشد. دهکده گردشگری زاینده‌رود چادگان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب و پرطرفدار و از جاهای دیدنی اصفهان محسوب می‌شود. این دهکده که فضای سبز بسیار زیبا و گسترده‌ای دارد و فضاسازی در آن به بهترین شکل ممکن انجام شده، در جوار دریاچه سد زاینده‌رود ساخته شده است.

در پاییز مناظر پاییزی بسیار زیبایی در گوشه و کنار فضای سبز دهکده خلق می‌شود که دیدن آن‌ها شما را ذوق‌زده می‌کند. در اطراف این دهکده ویلاهای شخصی اجاره‌ای زیادی وجود دارد که دارای چشم‌اندازهای بسیار زیبا هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید از آرامش دهکده بیشترین لذت را ببرید. درضمن در دهکده گردشگری زاینده‌رود که فاصله بسیار کمی با شهر چادگان دارد، می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و متنوع دهکده نیز استفاده کنید و لذت ببرید.

امکانات تفریحی و ورزشی دهکده شامل اسکله قایقرانی در دریاچه، اتوبوس دریایی، زمین چمن فوتبال، زمین بسکتبال، زمین پینگ‌پنگ، تله‌کابین، شهربازی و استخر می‌شود. همچنین می‌توانید اسب‌سواری و دوچرخه‌سواری در مسیرهای مخصوص دهکده را نیز تجربه کنید. اگر اهل پیاده‌روی هستید، به شما توصیه می‌کنیم پیاده‌روی در مسیر پیاده‌روی منتهی به دریاچه را که از میان درختان سر به فلک کشیده می‌گذرد، از دست ندهید.

اجاره ویلا ارزان

با اجاره ویلا چادگان می‌توانید از چندین کافی‌شاپ و رستوران نیز استفاده کنید. اگر به دم‌نوش‌ها علاقه‌مند هستند، سری هم به دم‌نوش‌خانه دهکده بزنید و انواع شربت‌ها و دم‌نوش‌های آن را امتحان کنید. در نزدیکی دهکده گردشگری چادگان و شهر چادگان هم جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبایی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به روستای خوش آب‌وهوای آنالوچه با آب‌وهوای کاملاً خنک و دلپذیر در فصل تابستان و همچنین روستای مشهد کاوه اشاره کرد.

اجاره ویلا باغ بهادران

باغ بهادران تنها ۶۴ کیلومتر با اصفهان فاصله دارد و فاصله زمانی اصفهان با این شهر کمتر از یک ساعت است. این شهر که در کنار زاینده‌رود قرار دارد، یکی دیگر از شهرهای خوش آب‌وهوای استان اصفهان است که محبوبیت زیادی نزد اصفهانی‌ها دارد. باغ بهادران باغ‌های گردوی زیادی دارد که آن را به شهری زیبا تبدیل کرده‌اند.

در اجاره ویلا باغ بهادران انتخاب‌های زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها درست در کنار ساحل زاینده‌رود قرار دارند و با اجاره آن‌ها می‌توانید از فضای اختصاصی خود در کنار زاینده‌رود همیشه جاری در این شهر لذت ببرید؛ البته طبیعتاً این ویلاها قیمت بالاتری نسبت به سایر ویلاها دارند. تعداد ویلاهای اجاره‌ای این شهر با امکانات ویژه مثل استخر روباز و سرپوشیده و جکوزی هم کم نیست. در اطراف باغ بهادران هم روستاهای و خوش آب‌وهوای زیادی وجود دارد. از میان این روستاها می‌توان به روستای گردشگری کرچگان و روستای سعیدآباد اشاره کرد.

اجاره ویلا ارزان

اجاره ویلا سمیرم

سمیرم یکی از خوش آب وهواترین و از جاهای دیدنی اصفهان محسوب می‌شود که به شهر هزارچشمه و نگین گردشگری استان نیز شهرت دارد. سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد و از اصفهان تا سمیرم حدود ۲ ساعت راه است.

در سمیرم و مناطق نزدیک آن آبشارها و چشمه‌های بسیار زیادی وجود دارد. معروف‌ترین جاذبه طبیعی این شهر آبشار سمیرم است از میان دو صخره مرتفع فرو می‌ریزد و مسیر پلکانی را طی می‌کند. آبشار سمیرم که به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید، در زمستان هم بسیار زیبا می‌شود. آبشار بی‌بی سیدان یکی دیگر از جاذبه‌های زیبای سمیرم به شمار می‌رود که در رودخانه‌ای با آب بسیار زلال قرار دارد و دیواره‌های مفروش شده با خزه در پشت آبشار زیبای آن را دوچندان کرده‌اند.

توصیه می‌کنیم بازدید از آبشار آب ملخ در نزدیکی سمیرم را از دست ندهید. این آبشار با سقوط سنگی بزرگ در رودخانه به وجود آمده است و آب از دو طرف سنگ به داخل رودخانه جاری می‌شود. خزه‌ها در صخره‌های اطراف آبشار آب ملخ نیز مناظر طبیعی بسیار زیبایی را به وجود آورده‌اند.

خرید تور داخلی

چشمه ناز که یکی دیگر از دیدنی‌های طبیعی فوق‌العاده زیبای سمیرم محسوب می‌شود، چشمه‌ای پرآب و بزرگ با آبی بسیار گوارا است. جوشش آب از صخره‌های اطراف چشمه صحنه‌های زیبایی را پدید آورده‌اند. از دیگر جاذبه‌های دیدنی شاخص اطراف سمیرم می‌توان به چشمه کمه، روستای خفر، روستای نقل و روستاهای منطقه پادنا اشاره کرد.

متأسفانه ویلاهای اجاره‌ای درسمیرم چندان زیاد نیستند و تقریباً تمام ویلاهای اجاره‌ای در مناطق بسیار نزدیک یا خود شهر واقع شده‌اند. برای اقامت در مناطق اطراف سمیرم باید اقامتگاه‌های بومگردی مثل اقامتگاه بومگردی چشمه ناز ونک و اقامتگاه بومگردی پادنا را انتخاب کنید.

اجاره ویلا با ایرانگرد

ایرانگرد یکی از بهترین سامانه‌های اجاره سوئیت و ویلا و سایر انواع اقامتگاه در شهرهای شمالی کشور، نقاط خوش آب‌وهوای اطراف تهران و اصفهان و سایر نقاط کشور است؛ بنابراین می‌توانید برای اجاره ویلا چادگان، اجاره ویلا باغ بهادران و اجاره ویلا سمیرم از ایرانگرد کمک بگیرید.

اجاره ویلا با ایرانگرد

ایرانگرد در زمینه فروش انواع تور داخلی و تورهای یک‌روزه به مقصد زیباترین و بهترین نقاط در سراسر کشور نیز فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای جستجو و خرید تور به مقصد موردنظرتان و در تاریخ موردنظرتان نیز از طریق ایرانگرد اقدام کنید. تمام تورهای ثبت شده در www.irangard.com دارای مجوز هستند و می‌توانید اطلاعات کامل لازم در مورد آن‌ها به همراه قیمت آن‌ها را ببینید.

تورهایی که قبلاً توسط ایرانگرد عرضه شده‌اند، نیز در سایت نمایش داده می‌شوند. از مزایای ویژه خرید تور با ایرانگرد می‌توان به کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگرد می‌توانید شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید تا ایرانگرد شما را از طریق پیامک از این تورها مطلع کند.

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.