رویایی‌ترین مقاصد ماه عسل برای ایرانیان

شاید اجاره سوئیت در کیش گزینه بسیار خوبی برای ماه عسل باشد، اما شهرهای دیگر هم در ایران از محبوبیت برای انتخاب ماه عسل برخوردار هستند. انتخاب ها برای ماه عسل اغلب مکان های رمانتیک می باشد. شهرهایی مانند بالی، مالدیو، پاریس و ونیز گزینه هایی خوب و پرطرفدار خارجی می باشند. اما اگر به دنبال گزینه های اقتصادی تر می گردید شهرهایی مانندکیش، قشم، اصفهان، شیراز، مشهد و کردستان در خود ایران را پیشنهاد می کنیم.

کیش و قشم؛ جزیره ای رمانتیک در جنوب ایران

با انتخاب کیش برای ماه عسل می توان از سواحل نورانی آن لذت برد. مراکز خرید کیش گزینه خوبی برای وقت گذراندن می باشد. اگر در فصل زمستان این شهر را انتخاب کردید کاریز کیش، اسکله تفریحی، پارک ساحلی سیمرغ، پارک ماهیگیر، گذر هنرمندان را در لیست بازدید خود قرار دهید. در صورت مسافرت به قشم جاذبه های گردشگری آن مانند لاک پشت های پوزه عقابی، جزایر ناز، دلفین ها، جنگل های دریایی حرا، غار نمکی، تنگه چاهکوه، دره ستاره ها لذت را در لیست خود قرار دهید. تفریحاتی چون قایق کف شیشه ای، کریزی بوت و پاراسل سواری به صورت جمعی در این دو جزیره بسیار بیشتر می باشد. این دو شهر برای ماه عسل بسیار مناسب هستند چرا که وجود جزیره در این شهرها بسیار رمانتیک می باشد و می توانید عکس های بسیار زیبایی را ثبت کنید. در این سفر غذاهای دریایی را از دست ندهید و از خوردن آن ها لذت ببرید.

کیش و قشم

شیراز؛ شهر عشق

یکی از دلایل انتخاب شیراز برای ماه عسل گل ها و بهار نارنج آن است. وجود باغ های متعدد برای قدم زدن و وقت گذراندن از دلایل محبوبیت این شهر می باشد. برای افرادی که شیراز را برای ماه عسل انتخاب می کنند پیشنهاد می شود از بازدید حافظیه، آرامگاه سعدی، مزار کوروش کبیر، تخت جمشید، دروازه قرآن، باغ ارم، باغ دلگشا و شاه چراغ غافل نشوند. غذاهای محلی شیراز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، امتحان کردن این غذاها را فراموش نکنید.

شیراز شهر عشق

مشهد؛ شهری معنوی

اگر به دنبال ماه عسلی فراموش نشدنی می باشید می توانید از هتل های خوب و مجلل مشهد استفاده کنید. برای خرید کردن می توان به پدیده شاندیز و الماس شرق استفاده نمود. رستوران ها در این شهر از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. پیمان بستن در حرم امام رضا در آغاز زندگی از موارد فراموش نشدنی است.

مشهد شهری معنوی

سر زدن به اماکن دیدنی مشهد مانند طرقبه، کوه سنگی، آرامگاه نادر شاه افشار و آرامگاه فردوسی را به خاطر داشته باشید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.