نظر شما در خصوص اجاره خودرو چیست؟

این روزها هیچ کس به دلیل نداشتن خودرو متضرر نمی شود و قرارهای مهم و تشریفات و مراسمات خود را با اجاره خودرو به نحو احسن انجام می دهد. در گذشته اگر افراد به طور مثال مراسم عروسی در پیش داشتند باید از هفته ها قبل به فکر خودروی عروس بودند و بیشتر از خودروی افراد فامیل برای این کار استفاده می شد. یا بعضی از شرکت ها برای جابجایی میهمانان خارجی و مهم خود ناچار بودند از آژانس یا تاکسی استفاده کنند که اصلا در شان شرکت و خدمات آن نبود و یا افراد یا دیر به سر قرار کاری می رسیدند و یا اصلا امکانات رفتن به سر قرار را نداشتند. تا اینکه شرکت های اجاره دهنده خودرو به این مشکلات پایان دادند و ناوگان خود را مجهز به خودروهای خارجی و داخلی زیادی کردند تا از این طریق مشکلات افراد را به بهترین شیوه ممکن حل کنند.

اجاره خودرو

اجاره خودرو در آراد سیر

شرکت آراد سیر یکی از فعالین در زمینه اجاره ماشین است و شما در این شرکت انواع خودروهای لوکس، میان رده و پایین رده را برای اجاره خواهید یافت. سابقه بالای این شرکت دلیل محکمی برای اعتبار و ارزش آن می باشد و می تواند در کمترین زمان ممکن نیاز شما به خودرو را رفع کند.

انتخاب مناسب خودرو با توجه به نیاز مشتریان است. بعضی از شرکت ها خواهان خودروهای لوکس و تشریفاتی هستند تا از آن برای جابجایی میهمانان و مقامات مهم شرکت استفاده ‌کنند این کار به ارزش و اعتبار شرکت در بین رقیبان می افزاید. بعضی از افراد تنها برای امورات روزانه خود در یک شهر خودرو اجاره می کنند که بیشتر این افراد خودروهای میان رده با قیمت مناسب را برای اجاره می پسندند.

شما در آراد سیر می توانید ابتدا مشاوره بگیرید سپس در زمینه کار و فعالیت خود ماشین مناسب را برای اجاره رزرو کنید. مشاوره نقش مهمی در تصمیم گیری، انتخاب خودرو، عقد قرارداد و … خواهد داشت. در این شرکت اصل بر رضایت مشتری است و تمام تلاش فعالان این حوزه رسیدن مشتری به نهایت رضایت است.

مجموعه آراد سیر سال های زیادی است که در کنار مشتریان اجاره ماشین می باشد. شما در هر بیزنسی که فعالیت کنید می توانید متناسب با آن خودرو انتخاب کنید. گاها نیازی به پرداخت هزینه ی بسیار بالا برای خودروهای لوکس و تشریفاتی نیست و کار شما با یک خودروی داخلی با کیفیت راه می افتد. اما مهمترین مسئله برای همه افرادی که خودرو اجاره می کنند مشکل سند رسمی است. قطعا بیشتر افراد سند ملکی به اسم خود ندارند و اگر بخواهند خودرو اجاره کنند با مشکل مواجه می شوند. چون گذاشتن یک تضمین معتبر در تمامی شرکت های اجاره دهنده خودرو یک اصل اساسی و مهم است. پس اگر بخواهید یک خودرو را بدون رسمی اجاره کنید بایستی چکار کنید؟

اجاره خودرو بدون سند

اجاره خودرو بدون سند

اعتماد و رضایت مشتری در اجاره خودرو با راننده یک سرمایه مهم برای شرکت اجاره دهنده محسوب می شود. حال شرکت ها برای کسب این اعتماد و رضایت قدم های زیادی بر می دارند و آپشن های متنوعی را در اختیار مشتری قرار می دهند. یکی از این آپشن ها قرار دادن شرایط و مدارک آسان است تا تمام افراد بتوانند خودروی مورد علاقه ی خود را سوار شوند. اما برای همه شرکت ها قرار دادن یک تضمین مناسب جز الزامات اصلی به حساب می آید به طور مثال خودروهای لوکسی مانند بنز، مازراتی، پورشه و … که در شرکت برای اجاره قرار داده می شوند از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و فرد اجاره گیرنده باید حتما از روش خاصی اعتماد شرکت را جلب کند تا بتواند خودرو مناسب را اجاره کند.

در این گونه شرایط اجاره خودروهایی که پرستیژ خاص خود را دارند و در عین حال شرایط اجاره متفاوتی هم دارند بهتر است با راننده فرد آن ها را اجاره کند. رانندگان ماهر و باتجربه ای در شرکت های اجاره دهنده فعالیت می کنند و پس از اجاره شما هیچ مسئولیتی در قبال خودرو نخواهید داشت. با اجاره خودرو با راننده سفری متفاوت تر و با کیفیت تر را تجربه می کنید و نیاز به جور کردن سند ملکی نخواهید داشت. در اجاره خودرو با راننده شما تنها هزینه ی اجاره خودرو و راننده را پرداخت می کنید و تمام هزینه های دیگر بر عهده ی راننده می باشد.

آیا می توان برای اجاره خودرو به جای سند رسمی از سایر روش های تضمین استفاده کرد؟

در بیشتر مواقع افراد آیتم اجاره خودرو بدون راننده را انتخاب می کنند. در این شرایط اگر شما ساکن تهران یا کرج باشید و بخواهید از آراد سیر خودرو اجاره کنید بایستی یک سند ملکی به اسم خودتان ارائه دهید اما گاها امکان ارائه سند وجود ندارد و فرد می خواهد به جای آن از چک، سفته، وجه نقد و یا جواز کسب استفاده کند. در شرایط اینچنینی نوع خودرو تعیین کننده ی مبلغ چک و سفته و وجه نقد خواهد بود و گاها برای برخی از خودروها به ارزش خود خودرو چک یا سفته و یا وجه نقد دریافت می شود. این شرایط کاملا به مدل خودرو و تابم اجاره بستگی دارد.

اما نکته مهم اینجاست که شما اگر بخواهید برای مراسم عروسی خود خودرو اجاره کنید نیازی به سند و چک و سفته ندارید. بعد از عقد قرارداد ۲۰ درصد مبلغ اجاره را پرداخت می کنید و خودروی لوکس خود را برای بهترین روز عروسیتان اجاره می کنید. شرکت آراد سیر یک نفر را از طرف شرکت برای کنترل ماشین و نظارت آن از دور همراه شما می فرستد. قرار دادن تمامی این شرایط تنها برای رفاه حال هموطنان است تا بتوانند روز عروسی خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند. پس اگر در ارزوی سوار شدن به خودروی مورد علاقه ی خود هستید بهتر است درصد بیشتری اجاره پرداخت کنید و خودرو را با راننده تحویل بگیرید تا هم از مخاطرات و استرس های رانندگی دور باشید و هم نیازی به تهیه سند و مدارک پیچیده ندارید و در تمام طول سفر از لحظات خود لذت می برید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. غ ح می‌گوید

    سلام ماشین پراید مدل ۹۰ تا ۹۵ میخواستم ازدم قسطماهی ۳ تومان میدم پیش ندارم ۰۹۱۹۴۶۴۷۰۱۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.