خودرو بی نظیر جک s5 با شرایط ویژه بانکی به فروش اقساطی می رسد!

محال است که از طرفداران شاسی بلندهای اصیل با ظاهر کلاسیک باشید، اما جک اس ۵ شما را سر ذوق نیاورد. یک کراس اوور خوش قیافه و البته محبوب از سرزمین اژدها که باوجود رقبای قدری که در بازار خودرو کشورمان دارد، اما همواره حجم تقاضا برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی جک s5نیز بالاست.

ما در این مقاله ضمن اینکه به مشخصات این خودرو خواهیم پرداخت و برخی از رقبای جدی این شاسی بلند را بررسی می‌کنیم، بهترین مرکز برای خرید نقدی و اقساطی جک را هم به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات جک S5

در ابتدا؛ طراحی ظاهری جک اس فایو

جک اس فایو را باید یک شاسی بلند تک دیفرانسیل توربو شارژ نامید که در قیاس با دیگر رقبایش، برگ برنده خاصی حداقل در ظاهر و طراحی بدنه ندارد. به عبارت دیگر اگر به دنبال المان‌های مدرنیته روی بدنه جک اس ۵ می‌گردید، راه به جایی نخواهید برد. زیرا سادگی و طراحی اصیل نه تنها شاخصه جک اس ۵ بلکه از برخی جهات نقطه قوت این خودرو است.

به عبارت دیگر می‌توان گفت اگر در زمره اقشار جوان جامعه طبقه‌بندی می‌شوید، احتمال دارد که با ظاهر دیگنیتی یا تیگو ۷ پرو بیشتر سازگار باشید، زیرا این دو کراس اوور طراحی اسپرت‌تر و امروزی تری دارند که به‌راحتی ذائقه جوانان را تحت تاثیر قرار دهند. به‌طوری که این ظاهر جسورانه برای مشتری میانسال آنچنان جذاب نباشد. اما افرادی که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی جک s5 را دارند، می‌توانند در هر رده سنی، هر شغل یا هر جنسیتی باشند.

زیرا به‌طورکلی ایراد بنیادینی به ظاهر جک اس فایو وارد نیست و همه چیز از هارمونی خوبی برخوردار است. توضیح اضافه‌تر اینکه همه آن چیزهایی که در ذهنتان از ظاهر یک شاسی بلند نقش بسته است را جک اس فایو می‌تواند در اختیارتان بگذارد. به همین علت در لابلای این مقاله اشاره کردیم که با خرید اقساطی جک s5 صاحب یک کراس اوور اصیل با ظاهر کلاسیک می‌شوید. جک به خودروهای آفرودی شباهت زیادی دارد، البته نباید از این واقعیت غافل شد که این عضو از خانواده جک‌ها مانند بسیاری از شاسی بلندهای مونتاژی دیگر که در جاده‌های کشورمان جولان می‌دهند، قابلیت آفرود ندارند. برای کسب طالاعات بیشتر درباره خرید یا فروش اقساطی جک s5 بر روی لینک زیر وارد شوید:

https://farnamkhodro.com/product/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%AC%DA%A9-s5-2

طراحی داخلی جک S5

علاقمندان به بهره‌مندی از طرح‌های فروش اقساطی جک s5 خوب است بدانند که همین ظاهر ساده اما بی‌عیب و نقص در کابین نیز تداوم پیدا کرده است. نمای داخلی این خودرو هم به راحتی امتیاز نسبی رضایت مشتری را از آن خود می‌کند. فرم و طراحی کابین مدرن و چشم نواز است. ادوات و تجهیزات به خوبی جای گذاری شده‌اند و متریال به کار رفته اگرچه قابل قیاس با جنس داشبورد و تودری‌های رقبای اروپایی نیست، اما از سطح نسبتا خوبی برخوردار است. نمایشگر لمسی، کلیدهای کنترلی و دسترسی راننده به ادوات به گونه‌ای است که با خرید جک s5 اقساطی و باز کردن درب خودرو، حس نشستن پشت فرمان یک ماشین لوکس و پرامکانات به شما دست دهد. از نظر ظرفیت نیز باید جک اس فایو را خودرو جاداری محسوب کنیم که برای سفرهای خانواده‌های ۵ نفره نیز مناسب ارزیابی می‌شود.

از ویژگی‌های فنی جک اس فایو چه می‌دانید؟!

هر چقدر هم که از زیبایی‌های بدنه و طراحی داخلی بگوییم و از ظرفیت کابین تعریف و تمجید کنیم، خرید اقساطی جک s5 را تنها زمانی می‌توان توجیه اقتصادی کرد که این خودرو از نظر فنی هم حرف برای گفتن داشته باشد. در همین راستا باید بگوییم که جک اس فایو بر خلاف اکثر رقبای چینی‌اش که موتوری با حجم ۱.۵ لیتر دارند، یک پیشرانه با حجم ۱۹۹۷ سی سی را در سینه خود جای داده است.

با شرکت در طرح فروش اقساطی جک s5 که توسط مراکز معتبر ارائه می‌شود، صاحب خودرویی خواهید شد که موتور توربو شارژ آن قادر است حداکثر ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. اگر یادتان باشد در قسمت‌های قبل این مقاله اشاره کردیم که جک اس فایو محبوب تمام رده‌های سنی است. دلیل آن را هم ظاهر اصیل عنوان کردیم. حال به توضیحات قبل این پی‌نوشت را هم اضافه کنید که جک با توجه به وزن خالص ۱۵۴۵ کیلوگرمی قادر است تا با حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت در جاده هنرنمایی کند.

بنابراین برای جوانانی که عاشق سرعت و هیجان هستند هم خرید جک s5 اقساطی توجیه منطقی دارد. این سرعت زمانی لذت‌بخش می‌شود که بدانید که این کراس اوور مجهز به یک جعبه دنده شش سرعته از نوع اتوماتیک و دو کلاچه است. مشخصات فنی جک اس فایو در بسیاری از جهات، نقطه قوت این خودرو است که در رقابت با دیگر کراس اوورها، کفه ترازو را به سمت این عضو خوش قیافه از خانواده جک، سنگین می‌کند.

آیا جک S5 ایمن است؟!

مشخصات ایمنی جک اس فایو

علاقمندان به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی جک s5 خوب است بدانند که شاسی بلند محبوبشان مجهز به چهار کیسه هواست. اگرچه به غیر از کیسه هوا راننده و سرنشین جلو و کیسه هواهای جانبی جلو جای ایربگ‌های پرده‌ای احساس می‌شود، چون دیگر شاسی بلندهای چینی به آن مجهز هستند، اما با این وجود و به طور کلی باید جک اس فایو را خودرو امنی نامید. از جمله امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

با پیدا کردن بهترین شرایط فروش اقساطی جک s5 می‌توانید از امکانات ایمنی که در ادامه آمده است در خودرو خود بهره‌مند شود:

  • چهار ایربگ
  • قفل ایمنی کودک
  • بهره‌مندی سیستم ISOFIX
  • مجهز بودن به سیستم ضد سرقت
  • دارای سیستم ترمز ضد قفل ABS
  • دارای سیستم ترمز کمکی هیدرولیک HBA
  • دارای سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز موسوم به EBD
  • مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی که با علامت اختصاری ESC نشان داده می‌شود
  • بهره‌مندی از سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی موسوم به HDC
  • دارای سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی با نام HAC
  • دارای ترمز پارک برقی EPB
  • مجهز به سیستم اخطار دهنده فشار باد تایرها

امکانات رفاهی جک اس فایو

خرید جک s5 اقساطی مساوی است با مالکیت یک خودرو چینی پر از امکانات رفاهی رنگارنگ. اصولا وقتی قصد خرید کراس اووری از سرزمین اژدها را در سر می‌پرورانیم نمی‌توانیم به امکانات متعدد آن فکر نکنیم. اگرچه وقتی پای مقایسه جز به جز و تطبیقی دو خودرو با هم در میان باشد، ممکن است به این نتیجه برسیم که خودرو x امکانات بیشتری نسبت به خودرو y دارد. اما وقتی درباره جک اس فایو و آپشن‌های آن صحبت می‌کنیم باید به لیست طویلی از امکانات جذاب اشاره کنیم.

اگر بخواهیم شرکت در طرح‌های فروش اقساطی جک s5 را از زاویه برخورداری از امکانات و آپشن‌ها بررسی کنیم باید بگوییم که برای مشتری ایرانی برخی امکانات پر رنگ تر از دیگر آپشن‌ها هستند. مثلا سانروف برای خریداران خودرو در کشور ما یک آیتم تعیین کننده است! یا سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین ۳۶۰ درجه برای بسیاری از رانندگان به سبب سهولت در امر رانندگی از اوجب واجبات است. روکش چرمی صندلی و تهویه مطبوع اتومات هم طرفداران خاص خودش را دارد. به این لیست آینه‌های گرمکن دار برقی راهنمادار، کامپیوتر سفری، چراغ روز، سیستم صوتی مدرن و استارت دکمه‌ای را هم اضافه کنید.

شما در معامله با بهترین مرکز فروش اقساطی جک s5 صاحب تمام این امکانات خواهید شد. کافی است مجموعه طرف قرار داد را با دقت و وسواس انتخاب کنید!

جک اس ۵ را از کجا بخرم؟

اولین جوابی که در مقابل این پرسش داده می‌شود که جک اس فایو را از کجا بخرم، قطعا این جمله خواهد بود که: «از کمپانی!» بله، خرید از کمپانی یکی از مطمئن‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای تصاحب این عضو جذاب از خانواده جک است. اما مشکلی که وجود دارد برمی‌گردد به شرایط کمپانی برای فروش!

اولا که امکان شرکت در طرح فروش اقساطی جک s5 به هیچ وجه وجود ندارد. چون کمپانی فقط از طریق پیش فروش یا فروش فوق العاده جک اس فایو را عرضه می‌کند و سرنوشت مالکان از طریق قرعه کشی مشخص می‌شود. ثانیا خریدار باید همه پول را یکباره پرداخت کند و امکان خرید چند مرحله‌ای و شرایطی وجود ندارد. ثالثا حتی اگر خوش شانس باشید و در قرعه کشی برنده شوید، نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشید و یا طی سالهای گذشته نباید از کمپانی‌های خودروساز وطنی ماشین خریده باشید. همه این مواردی که عنوان کردیم باعث می‌شود تا برای خرید جک اس فایو به فکر گزینه‌ بهتری باشیم!

شما می‌توانید برای تصاحب کراس اوور محبوبتان روی مجموعه‌های فروش اقساطی جک s5 تمرکز کنید. البته مشروط بر اینکه موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اعتبار فروشنده را بررسی کنید
  • به سابقه کاری مجموعه طرف معامله دقت کنید
  • نظر مشتریان قبلی را درباره ارایه خدمات و شیوه معامله با مرکز فروش خودرو جویا شوید
  • مرکزی را برای معامله انتخاب کنید که چه در فضای حقیقی و چع در فضای مجازی علیه آن حواشی وجود نداشته باشد
  • خرید قسطی با اقساط بلند مدت را انتخاب کنید
  • فروشنده باید فوری و آنی ماشین را به شما تحویل دهد
  • قرارداد فی مابین شما و فروشنده باید شفاف و قانونی باشد
  • قیمت خودرو حتی در طرح فروش اقساطی جک s5 باید منصفانه در نظر گرفته شود
  • در برابر پرداخت‌ها، رسید محکم دریافت کنید. برخی مراکز وجود دارند که در برابر دریافت مبلغ پیش پرداخت، بخشی از سند خودرو را به نام خریدار می‌زنند. فرنام خودرو یکی از این مجموعه‌هاست که هم اکنون طرح فروش اقساطی ۶۰ ماهه جک s5 را در دستور کار خود قرار داده است و هموطنان سراسر کشور امکان شرکت در آن را دارند. تلاش کنید که برای خرید قسطی ماشین چنین مراکز اسم و رسم‌داری را انتخاب کنید.

جک اس ۵ بخریم یا جک اس تری؟

اگر بین خرید اقساطی جک s3 با جک اس فایو دچار تردید شده‌اید، ادامه این مطلب می‌تواند به شما کمک کند. از نظر طراحی ظاهری باید گفت، اگرچه جک اس فایو چندان مدرن و خیره‌کننده نیست، اما ساده و شکیل است و کمتر کسی است که بتواند روی بدنه آن عیب و ایراد اساسی بگذارد.

در مقابل، ظاهر جک s3 اقساطی از ناهماهنگی‌های ریز و درشتی رنج می‌برد که باعث می‌شود برنده این رقابت جک اس فایو باشد. در طراحی داخلی نیز متریال و سبک چینش تقریبا مشابه است، اما آن چیزی که می‌تواند ورق بازی را به نفع جک اس فایو برگرداند، ارگونومی نامناسب صندلی‌های جک اس تری است.

اگر ملاک تعیین کننده برای شما بین خرید جک s3 اقساطی با S5 توان فنی است، باید بدانید که در این بخش برتری بی چون و چرا از آن اس فایو است. از نظر امکانات رفاهی هم اگرچه به علت عدم برخورداری از کروز کنترل جک اس فایو همواره زیر سوال است و با اشاره به اینکه جک اس تری خودرو کم امکاناتی نیست، اما باز هم برنده قطعی، S5 است.

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی جک s3 کرمان موتور صاحب هیچ امکان اضافه‌تری نخواهید شد که در اس فایو وجود نداشته باشد. بنابراین تردید شما برای خرید یکی از این دو عضو خانواده جک‌ها بی‌مورد است، زیرا برنده قطعی میدان، اس فایو به نظر می‌رسد.

با این وجود اگر همچنان به دنبال بهترین طرح و بهترین مرکز فروش اقساطی جک s3 می‌گردید، تمامی مواردی که در بخش‌های قبلی درباره انتخاب مرکز معتبر فروش به آن اشاره کردیم را در نظر بگیرید تا یک خرید موفق را تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید: https://carnewschina.com/2013/03/12/jac-eagle-s5-suv-will-be-launched-on-the-china-car-market-on-march-19/

جک اس ۵ بخریم یا هایما اس ۷

گاهی خریدار بین شرکت در طرح فروش اقساطی جک s5 و هایما اس ۷ دچار تردید می‌شود. هایما خودرو خوبی است، از کابین جادار و بزرگ گرفته تا شتاب و چالاکی بیشتر و سواری نرم. اما اگر برایتان اصالت مهم‌تر است و به‌دنبال خودرویی با مصرف سوخت کم، ایمنی بالا و توان فنی مناسب هستید، اس فایو را انتخاب کنید.

سخن پایانی

جک اس ۵ یکی از زیباترین و خوش قیافه‌ترین شاسی بلندهای خارجی موجود در کشور ماست. چه قصد خرید نقدی یا چه خرید اقساطی از کارخانه را دارید، باید بدانید که بهتر است به سراغ مراکز فروش اقساطی جک s5 بروید، زیرا کمپانی طرحی برای عرضه قسطی ندارد و فقط از طریق قرعه‌کشی خودرو واگذار می‌کند. بنابراین با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که بیشتری امنیت و آرامش را به شما هدیه می‌کند.

راه های ارتباطی:

آدرس: اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

……………………………………………………………

تماس با کارشناسان: ۰۲۱۷۷۰۹۱۲۱۸

3.5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.