مدارک لازم جهت اجاره ماشین از سایت کیش استریت

امروزه اجاره ماشین در کیش یکی از پرطرفدار ترین راه های حمل و نقل مسافران در جزیره می باشد. تعداد زیادی از افرادی که از طریق هوایی به جزیره زیبای کیش سفر کرده‌ اند، تمایل دارند در جزیره از خودروی شخصی استفاده کنند. بنابراین سایت کیش استریت توانسته بستری را فراهم کند تا کاربران با انواع سلیقه های مختلف، بتوانند مدل ماشین مورد نظر خود را اجاره کرده و در طول سفر از آن استفاده نمایند. سایت کیش استریت یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه اجاره اتومبیل می باشد که توانسته با شرایط اجاره بسیار راحت، عقد قراردادهای رسمی با مشتریان و همچنین فراهم کردن تنوع بالا در انواع مدل های خودرو، رضایت بسیاری از مسافران گرامی را جلب کند. در ادامه بحث به بررسی مدارک لازم جهت اجاره ماشین از سایت کیش استریت خواهیم پرداخت.

اجاره ماشین

مدارک مورد نیاز جهت رنت خودرو از سایت کیش استریت

مدارک مورد نیاز برای رنت ماشین از سایت کیش استریت تنها در هنگام تحویل گرفتن خودرو مورد نیاز می باشد و در هنگام ثبت رزرو از طریق سایت، تنها لازم است که کاربران اطلاعات شخصی خود را در حساب کاربری موجود در سایت وارد کرده و سفارش خود را ثبت کنند. سایت کیش استریت با راحت کردن شرایط اجاره و کاهش دادن تعداد مدارک ارائه شده توسط مسافران، حتی الامکان سعی داشته تا کاربران به راحتی و با موقعیت ها و شرایط مختلف قادر به اجاره خودرو باشند.

یکی از اصلی‌ ترین مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو از کیش استریت ارائه اصل گواهی نامه معتبر می باشد. بنابراین مسافرانی که گواهینامه ندارند، فقط می‌توانند خودروی مورد نظر خود را به همراه راننده اجاره کنند. لازم به ذکر است که در هنگام اجاره خودرو با راننده کاربران موظف هستند که مبلغ بیشتری را برای اجاره خودرو بپردازند.

از جمله دیگر مدارک لازم جهت اجاره ماشین می‌توان به کارت ملی اشاره کرد که کارت شناسایی هر فرد است و باید با گواهینامه تطابق داشته باشد. کارت ملی نیز از مدارک ضروری است که حتماً باید در هنگام تحویل گرفتن خودرو به شرکت ارائه داده شود.

به عنوان سومین مدرک مورد نیاز جهت اجاره اتومبیل از سایت کیش استریت می توان به چک و یا وجه نقدی اشاره کرد. افراد باید با توجه به نوع ماشین انتخابی خود، در حدود ۴ الی ۱۰ میلیون تومان چک و یا وجه نقد را به ودیعه بگذارند. این مبلغ و یا فقره چک در هنگام تحویل دادن خودرو از طرف مسافر به شرکت به ایشان عودت داده خواهد شد. بنابراین افرادی که به ارائه چک جهت ضمانت تمایل ندارند یا به طور کلی دسته چک ندارند، می توانند به راحتی و با امانت گذاشتن مقدار معینی وجه نقد، خودروی دلخواه خود را از سایت کیش استریت اجاره کنند و همانگونه که ذکر شد در هنگام تحویل خودرو به شرکت کل مبلغ به ایشان عودت داده خواهد شد.

البته لازم به ذکر است از آنجایی که این مبلغ به عنوان ضمانت در نظر گرفته شده است، در صورت بروز هرگونه مشکل برای خودرو، از این مبلغ به اندازه خسارت وارد شده به خودرو کسر خواهد شد و الباقی مبلغ به مسافر عودت داده می شود.

سایر شرایط و مدارک مورد نیاز

به عنوان آخرین شرایط اجاره خودرو از سایت کیش استریت می‌ توان به پرداخت مبلغ ۳۰۰۰۰۰ تومان به منظور ضمانت خلافی اشاره کرد که این مبلغ در صورتی که ماشین در هنگام تحویل خلافی نداشته باشد، پس از ۲۵ روز به حساب کاربران واریز خواهد گردید.

همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که حداقل زمان رنت خودرو از سایت https://kishstreet.ir کیش استریت  ۲۴ ساعت یا یک روز می باشد و  این در حالی است که اکثر شرکت های اجاره خودرو در کیش اجاره خودرو را سه روز تعیین کرده اند. بنابراین کاربران در هنگام رزرو باید به این نکته توجه داشته باشند

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.