بهترین تور کربلا را کجا جستجو کنیم

همواره سفر به کربلا از مهم‌ترین برنامه های زیارتی است که محبوبیت بسیار زیادی در بین شیعیان به‌خصوص شیعیان ایرانی دارد؛ در همین راستا در این بخش بررسی خواهیم کرد که بهترین قیمت برای سفر به کربلا را کجا جستجو کنیم؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تا پایان همراه باشید.

چگونه می‌توان به کربلا سفر کرد؟
از مهم‌ترین نکات سفر، داشتن امنیت است؛ لذا بهتر است جهت سفر به شهر کربلا، از انواع سفر زمینی و هوایی بهره ببرید تا از امنیت کافی برخوردار شوید. قیمت تور کربلا زمینی و هوایی نسبت به سفر شخصی بالاتر و دارای امنیت بیشتری است و در وقت و هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

قبل از خرید بلیط هوایی کربلا باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. در سایت سفربانک قیمت ها را مقایسه کنید.
  2. آژانس مسافرتی مناسب را انتخاب کنید.
  3. حداقل ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید.
  4. عوارض خروج از کشور را برای پرداخت‌های زیارتی پرداخت کنید.
  5. لازم است فرد مسافر مقدار دیناری که نیاز دارد، از صرافی‌های معتبر تهیه کند و یا اینکه اگر دینار در دسترس ندارد، دلار با خود حمل کند.
  6. زائر باید شماره تماس و موبایل راهنمای کاروان را یادداشت کند و از نام و آدرس محل اقامت خود در این تور مطلع باشد.
  7. زائر باید به ساعاتی که مدیر کاروان جهت حاضر شدن برای حرکت به طرف زیارتگاه‌های مختلف و ساعات برگشت دقت داشته باشد.

تور هوایی کربلا چگونه است؟
استفاده از تور هوایی کربلا جهت سفر به این شهر مهم کشور عراق به دلیل راحتی، سرعت و امکانات، طرفداران بسیار بیشتری نسبت به تور سوریه دارد. بیشتر پرواز‌ها در فرودگاه شهر نجف و بغداد فرود می‌آیند. سفر کربلا می‌توانند ترکیبی از سفر هوایی و زمینی باشند؛ بدین ترتیب که بعد از ورود از طریق فرودگاه نجف و بعد از توقف در این شهر، کاظمین و سامرا را به صورت زمینی زیارت کرد. سفر هوایی کربلا، از تهران تا کربلا یک ساعت و سی دقیقه طول می‌کشد؛ اما با تور زمینی (اتوبوس) حدود ۱۲ الی ۱۶ ساعت در راه خواهید بود.

بهترین تور کربلا

تور زمینی کربلا چگونه است؟
سفر زمینی به کربلا می‌تواند به صورت گروهی یا فردی انجام شود، از آنجا که در مرز‌های عراق و شهر‌های زیارتی امنیت کم است، بهتر است در تور زمینی کربلا با کاروان‌ها به این شهر سفر کرد. در کاروان‌های زمینی زائر ابتدا با توجه به موقعیت مکانی به مرز‌های ایران و عراق که شامل: مهران، شلمچه، چذابه و خسروی است می رود، سپس بعد از بررسی گذرنامه و اسناد هویتی زائر، فرد وارد خاک عراق خواهد شد و بعد از آن زائر می‌تواند با ون یا اتوبوس خود را به کربلا برساند. برای زیارت کربلا، سفر زمینی برای صرفه‌جویی در هزینه گزینه مناسب‌تری است، اما نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد؛ زیرا اختلاف آن با تور هوایی حداقل یک روز است.

بهترین زمان سفر به کربلا چه زمانی است؟
زائران کربلا جهت زیارت مرقد امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به شهر کربلا سفر می‌کنند و قصد آنها برای سفر مثل تور وان ترکیه تفریح نیست. زیارت این شهر مقدس همواره در کل سال محبوبیت و استقبال خود را دارد؛ به‌خصوص در مناسبت‌های مذهبی نظیر ایام عاشورا، عید فطر و ماه رمضان افراد بیشتری به کربلا سفر می‌کنند؛ اما در این مناسبت‌ها قیمت افزایش خواهد یافت؛ ولی زائران برای امنیت بیشتر و داشتن سفری راحت‌تر از این تور‌ها استقبال می‌کنند.

اماکن زیارتی کربلا کدام‌اند؟
با سفر به شهر کربلا در کشور عراق می‌توان از امکانات زیارتی نظیر: حرم حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین علیه اسلام، تل زینبیه در کربلا و حرم طفلان مسلم بازدید و زیارت نمود. این اماکن از برترین اماکن موجود در کربلا هستند که زائران عزیز می‌توانند از این اماکن بازدید کنند تا تجربه لذت‌بخشی از سفر به کربلا را برای خود داشته باشند.

هزینه و قیمت تور کربلا چقدر است؟
هزینه سفر به کربلا به انتخاب فرد بستگی دارد که چه نوع توری را انتخاب کند ( زمینی یا هوایی). چه هتلی را جهت اقامت انتخاب کند، چه غذایی را انتخاب کند و چه اجناسی را برای سوغاتی بخرد. در واقع مدیریت هزینه سفر کربلا برعهده خود فرد است و فردی با توان مالی پایین‌تر با برنامه‌ریزی باید بتواند هزینه‌های خود را مدیریت کند.

نکات قابل توجه زائران کربلا
زائران باید به نکات زیر توجه داشته باشند:

  • جهت رزرو تور کربلا ( زمینی یا هوایی) باید از معتبر بودن آژانس اطمینان داشته باشید.
  • جهت جستجو و مقایسه قیمت‌ها، تنها از سایت‌های معتبری نظیر سفربانک استفاده کنید.
  • به هیچ وجه نباید جهت زیارت به صورت غیرقانونی وارد خاک عراق شد.
  • در شهر کربلا و اماکن زیارتی این شهر از انجام هرگونه رفتارهای‌ خارج از عرف پرهیز کنید.
  • از مدارک خود ( گذرنامه، کارت شناسایی و اسناد هویتی) با دقت حفظ و نگهداری کنید.
  • از گرفتن فیلم و عکس از منطقه‌های ممنوعه خودداری کنید.
  • باید مشخصات کاروان خود را به همراه داشته باشید تا در صورت گُم شدن کاروان را پیدا کنید.
  • شماره موبایل هم کاروان‌های خود را داشته باشید.
  • از به همراه داشتن هر گونه مواد مخدر (حتی به عنوان دارو) اجتناب کنید. به دلیل آلودگی آب آشامیدنی عراق، حتماً آب معدنی همراه خود داشته باشید.

تور زمینی کربلا

وب سایت سفربانک چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
این وب سایت از زیرمجموعه‌های شرکت ایران تکنولوژی است که از سال ۱۳۸۵ تا به اکنون فعالیت می‌کند. سفربانک کلیه اطلاعات و نیازمندی‌های سفر را به صورت کاملاً آنلاین گسترش داده است؛ لذا شما با سفربانک می‌توانید مقایسه ای از ارائه انواع تورهای مسافرتی داشته باشید. شما به راحتی از طریق این وب سایت معتبر می‌توانید تور کربلا زمینی، تور ارزان کربلا و تور هوایی کربلا را جستجو کنید. سفربانک به خوبی به معرفی بسیاری از هتل‌های داخلی و خارجی پرداخته است. توصیه می کنیم حتما به سایت سفربانک مراجعه کنید و از خدمات این سایت برای انواع تورهای داخلی و خارجی استفاده کنید.

چه خدماتی توسط سایت سفر‌بانک برای زائران در نظر گرفته شده است؟
سایت سفر‌بانک برای رفاه حال زائران خود خدمات ارزنده ای را برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید تجربه مناسب و ایده‌آلی از سفر به کربلا داشته باشید. برای ارتباط بهتر با این سایت و یا ارتباط مستقیم با ارائه دهنده تور کربلا می توانید با شماره ۰۹۱۹۶۰۵۱۹۵۰ تماس بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.