ارزان‌ترین تور قشم را از لحظه آخر بخواهید

بازدید از دره ستارگان به هنگام شب ممنوع است؟!

جنگل های حرا آب شور را به آب شیرین تبدیل می کنند؟!

این ها تنها بخشی از شگفتی های جزیره اسراسر آمیز قشم می باشد که گردشگران را مشتاق می کند به این جزیره سفر کنند. برای سفر به این جزیره نیازی نیست هزینه های بالا بپردازید زیرا با ترفندهایی که لحظه آخر در اختیارتان قرار می دهد می توانید سفری اقتصادی و کمتر از ۱ میلیون را تجربه کنید.

با چه روشی می توان به قشم سفر کرد

با ۳ روش می توانید به جزیره قشم سفر کنید:

تور زمینی قشم: (مسافت زمانی 👈 ۲۰ ساعت با قطار، ۱۷ ساعت با اتوبوس) (هزینه سفر 👈 از ۹۷۰.۰۰۰)

توضیحات: در تور قشم زمینی از راه آهن بندرعباس می توان با ترانسفر به اسکله شهید حقانی رفته و از آنجا باید با لنج به اسکله شهید ذاکری قشم بروید. باید بدانید که فاصله بین بندرعباس تا قشم حدود ۴۰ دقیقه است. اما در صورتی که بخواهید مسیر بین تهران تا قشم را با اتوبوس طی کنید، باید به پایانه بروید و از آنجا با عبور از شهرهای قم، کاشان، شاهین شهر، اصفهان، سیرجان، حاجی آباد و بندر عباس به قشم برسید.

تور هوایی قشم: (مسافت زمانی 👈 ۱.۵ ساعت) (هزینه سفر 👈 از ۲.۱۰۰.۰۰۰)

توضیحات: بهترین راه سفر به قشم تور هوایی است. چراکه در مدت زمان کوتاهی و با پرداخت هزینه ای به صرفه، می توانید به بزرگترین جزیره ایران سفر کنید.

سفر شخصی به قشم: (مسافت زمانی 👈 ۱۵ ساعت) (هزینه سفر 👈 از ۳.۵۰۰.۰۰۰)

توضیحات: در سفر با ماشین شخصی مسافت تهران تا قشم ۱۳۲۰ کیلومتر است که حدود ۱۵ ساعت زمان می برد تا به قشم برسید. به طور تقریبی برای پیمودن این مسیر باید ۱۳۰ لیتر بنزین بزنید که با احتساب بنزین ۳ هزار تومانی چیزی در حدود ۴۰۰ هزار تومان باید هزینه بنزین پرداخت نمایید. توجه نمایید انتهای مسیر را باید به صورت آبی طی کنید به همین دلیل می بایست خودروی خود را با لندی کرفت به بندر لافت انتقال دهید؛ هزینه انجام این کار ۱۰۰ هزار تومان است.

می توانید با مشاهده ارزان ترین نرخ تور قشم در سایت لحظه آخر و مقایسه با سایر سایت ها، نسبت به خریدِ مطمئن اقدام کنید.

برای دیدن جاهای دیدنی قشم چقدر باید پرداخت کنیم؟

جزیره قشم مکان های دیدنی بی همتایی دارد که بازدید از آن ها هر گردشگری را به شوق می آورد. با این حساب گشت و گذار در این جزیره نیازمند زمان زیادی است که احتمالا در طول سفر ۳ الی ۵ روزه ممکن نخواهد بود. به همین دلیل بهتر است برنامه ریزی درستی داشته باشید تا بتوانید از محبوب ترین اماکن قشم دیدن کنید. اما کدام مکان های دیدنی قشم را حتما باید ببینیم؟

  • دره ستارگان قشم ===> 5.000 تومان
  • جنگل های حرا ===> 15.000 تومان
  • تنگه چاهکوه قشم ===> 5.000 تومان
  • پارک کروکودیل قشم ===> 15.000 تومان
  • غار نمکدان ===> 7.500 تومان

مکان هایی که می توانید بدون پرداخت هیچ پولی از آن جا بازدید کنید:

  • جزیره هنگام ===> رایگان
  • ژئوپارک قشم ===> رایگان
  • جزایر ناز ===> رایگان

قشم

با چقدر می توانیم به قشم سفر کنیم؟

اگر بخواهیم هزینه کلی سفر به قشم را به طور کلی بررسی کنیم باید هزینه بلیط، خورد و خوراک، هتل و خریدها را محاسبه کرد که بسته به هتل انتخابی شما، شیوه سفر کردن و رستوران های انتخابی برای صرف غذا متغیر است اما لحظه آخر با ارائه تورهای قیمت مناسب، سعی کرده این هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.