صفر تا صد دریافت ویزا گرجستان

گرجستان کشوری در اروپای شرقی و میان قاره اروپا و آسیا است. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی، زیبایی طبیعی، مکان‌های تاریخی و… هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین گرجستان یک کشور در حال توسعه است که مهاجران زیادی نیز به این کشور سفر می‌کنند. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید درباره صفر تا صد دریافت ویزا گرجستان برای گردشگری، کار، اقامت، سرمایه گذاری و تحصیل بدانید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

اخذ ویزای گرجستان چگونه است؟

ویزای گرجستان همچون مجوزی برای ورود به این کشور برای سفر، کار، ترانزیت، تحصیل و… است. ویزای گرجستان همچون بیشتر کشورهای دنیا، انواع متفاوتی دارد و برای هر یک باید به صورت متفاوت اقدام کنید. دفتر وزارت امور خارجه،  نمایندگی دیپلماتیک و دفتر کنسولی گرجستان، باید برای اخذ ویزای گرجستان، مدارک و درخواست شما را تایید کنند. بنابراین حتی اگر می‌خواهید تور گرجستان را تجربه کنید، باید اطلاعات بیشتری درباره اخذ انواع ویزا گرجستان بدانید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا گرجستان

اگر می‌خواهید صفر تا صد دریافت ویزا گرجستان را بدانید، باید ابتدا این مدارکی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را فراهم کنید. این مدارک شامل پاسپورت معتبر، ۲ قطعه عکس پاسپورتی جدید، مدارک تمکن مالی مثل حساب بانکی و ترجمه رسمی آن، فرم درخواست ویزا گرجستان، رسید پرداخت هزینه درخواست ویزای گرجستان، بیمه‌نامه مسافرتی، ارائه مدارک محل اقامت مثل رسید هتل یا اجاره نامه محل اقامت و مدارک عدم سوء پیشینه است که باید به سفارت گرجستان تحویل بدهید.

با این حال بهتر است بدانید که این مدارک با توجه به نوع ویزای شما متفاوت خواهد بود. برای مثال برای تحصیل در گرجستان، شما به مدارک تحصیلی دیگر همراه با ترجمه نیر نیاز دارید.

برای رفتن به تور وان ترکیه  یا تور ارمنستان میتوانید از سایت علی بابا اقدام کنید و قیمت انواع تور های خارجی و داخلی رو مشاهده کنید.

شرایط ویزا توریستی گرجستان چگونه است؟

تابستان که می‌شود، تور گرجستان یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در ایران است که شما می‌توانید در سایت‌های گردشگری مثل علی بابا آن را تهیه کنید. اما چرا تور گرجستان در ایران طرفداران زیادی دارد؟ گرجستان در گروه کشورهایی قرار دارد که ایرانی‌ها هنگام سفر به این کشور، نیاز به دریافت ویزا ندارند.

با این حال بهتر است به یاد داشته باشید که این سفر باید کوتاه‌تر از ۴۵ روز باشد و اگر سفر شما بیش از ۴۵ روز است، باید برای دریافت ویزا کوتاه مدت گرجستان اقدام کنید. بنابراین اگر می‌خواهید زمان کوتاهی در گرجستان به گردش و تفریح بگذرانید، به همراه داشتن پاسپورت کافی خواهد بود.

ویزا کوتاه مدت گرجستان چگونه است؟

ویزا کوتاه مدت گرجستان به دو گروه تک جانبه و چند جانبه تقسیم می‌شود. ویزای کوتاه مدت تک جانبه گرجستان برای اقامت بیش از ۳۰ روز با توجه به فرم و نوع درخواست صادر می‌شود. ویزا کوتاه مدت چند جانبه، برای ۵ سال صادر می‌شود و تفاوت ویزای تک جانبه و چند جانبه گرجستان، امکان ورود و خروج متوالی به این کشور خواهد بود.

این ویزا کوتاه مدت چند جانبه برای سفرهای دیپلمات‌ها، کارمندان کنسول‌گری، اعضای هیئت‌های خارجی، اعضای خانواده و کارگران و کارمندان ایشان، دیدار اعضای خانواده افراد مقیم در گرجستان، گردشگران، جهان گردان و توریست‌ها، شرکت کنندگان دوره‌های آموزشی و علمی، نماینده‌های نمایشگاه، برگزار کنندگان کنفرانس و همایش، ورزشکاران و مربیان، شرکت کنندگان مسابقات ورزشی و علمی، پرستار شهروندان گرجستانی، سرمایه‌گذاران و… صادر می‌شود.

ویزا کاری گرجستان چگونه است؟

ویزا کاری گرجستان در گروه ویزا بلند مدت این کشور قرار دارد. برای دریافت این ویزا شما باید یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای گرجستانی دریافت کنید. همچنین متقاضی کار ایرانی می‌تواند ۴۵ روز وارد این کشور ‌شود و تنها در این مدت می‌تواند شغلی مناسب پیدا کنید، در غیر این صورت باید پس از ۴۵ روز، خاک گرجستان را ترک کند. با این حال نرخ بیکاری در این کشور به نسبت زیاد است و توصیه می‌کنیم روش دیگری را برای اخذ ویزا گرجستان انتخاب کنید.

ویزا تحصیلی در گرجستان چگونه است؟

شما در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانید برای ویزا تحصیلی گرجستان اقدام کنید. تحصیل در مقطع کارشناسی در گرجستان ۴ سال طول می‌کشد و بیشتر دانشگاه‌های گرجستان به زبان گرجی صحبت می‌کنند و تعداد دانشگاه‌های انگلیسی زبان این کشور محدود است، اما شما می‌توانید به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنید.

مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه گرجستان ۲ سال طول می‌کشد که دانشگاه‌های این کشور به زبان گرجی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی تدریس می‌کنند. دانشجویان مقطع دکتری به رزومه قوی و علمی نیاز دارند و شما می‌توانند به مدت ۳ سال در دانشگاه‌هایی که به زبان گرجی، روسی و انگلیسی تدریس می‌کنند، تحصیلات خود را آغاز کنند.

ویزا سرمایه‌ گذاری گرجستان چگونه است؟

سرمایه گذاری در گرجستان، یکی دیگر از روش‌های دریافت ویزا از این کشور است. البته بهتر است بدانید که هر گونه روش سرمایه گذاری باعث در اخذ ویزا گرجستان نخواهد شد و شما باید همه روش‌ها را به خوبی بررسی کنید. سرمایه گذاری در گرجستان به سه روش خرید ملک، ثبت شرکت و خرید اوراق قرضه دولتی امکان پذیر خواهد بود.

3/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.