روش استفاده از روغن براهمی در دو گام ساده

روغن براهمی مثل سایر روغن‌های گیاهی، خواص زیادی برای سلامتی شما دارد. این خواص باعث شده فروشگاه‌های زیادی این محصول را در قفسه طلایی خود قرار دهند تا پای طرفداران روغن براهمی را به فروشگاه‌شان باز کنند. برای استفاده از خواص این روغن نیاز به دو گام اساسی است تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

گام اول را فروشنده‌های روغن براهمی باید بردارند. به این صورت که سراغ تولیدکننده‌‌های باتجربه روغن‌های گیاهی بروند و یا از برندهای معتبر روغن برای عرضه بخرند و به هیچ‌وجه سراغ روغن‌های تقلبی و بی‌نام و نشانی که به صورت فراوان در بازار وجود دارد، نروند تا محصولی باکیفیت را به شما عرضه کنند. این اصالت کالا آن قدر جدی است که علاوه بر فراهم کردن زمینه بهره‌گیری کامل از خواص روغن، به تضمین سلامتی شما هم کمک می‌کند، زیرا روغن‌های تقلبی شما را دچار دردسر و گاهی آسیب جدی می‌کنند.

گام دوم را باید شما بردارید. یعنی برای اینکه از خاصیت این روغن به خوبی بهره‌مند شوید، لازم است با روش استفاده از روغن براهمی آشنا باشید و چند نکته را رعایت کنید:

  • سراغ یک فروشنده معتبر و منصف بروید و روغن براهمی را از او تهیه کنید. اگر با تولیدکننده این روغن آشنا هستید، می‌توانید به صورت مستقیم و با خیال راحت‌تر از او روغن براهمی اصل بخرید.
  • برای اطمینان از عدم حساسیت و واکنش‌های آلرژیک، ابتدا چند قطره از روغن را روی بازویتان بمالید و یک ساعت صبر کنید، اگر دچار واکتش‌های آلرژیک در آن ناحیه نشدید، روی سایر موضع‌ها استفاده کنید.
  • روغن را روی پوست تمیز استعمال کنید.
  • بعد از مالیدن روغن، موضع را چند دقیقه ماساژ دهید.
  • هنگام خواب از روغن استفاده کنید.
  • تا دو ماه پی‌ در پی، روغن را در محل موردنظر به کار ببرید.
  • قبل از استفاده از روغن، مشکلات و بیماری‌های داخلی چون تیروئید و کم‌خونی را برطرف کنید.
  • سبک زندگی و تغذیه خود را در صورتی که مناسب نیست، اصلاح کنید.

سایت قانون سبز
سایت قانون سبز، با هدف ارتقای سلامتی شما، به معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی خود و توضیحات کامل پیرامون روغن‌های گیاهی پرداخته است. با رجوع به این سایت می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

۱- کسب اطلاعات علمی پیرامون روغن‌های گیاهی آرایشی و بهداشتی

۲- امکان خرید آنلاین محصولات برند قانون از سایت قانون سبز

۳- داشتن اطمینان از اصالت کالا و ضمانت فروش

۴- ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

۵- دریافت رایگان محصول در منزل

منبع: ghanoonsabz

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.