بهترین هتل‌های بارسلونا با قیمت مناسب

شهر بارسلونا که یکی از مراکز مهم توریستی در جهان به‌حساب می‌آید، در کشور اسپانیا قرار گرفته است. این شهر با جاذبه‌های فراوانی که دارد، افراد زیادی را از سر‌تا‌سر دنیا به‌سمت خود فرا‌می‌خواند. هیچ کم‌و‌کاستی در شهر وجود ندارد تا شما را از یکی از خاطره‌اگیز‌ترین و لذت‌بخش‌ترین سفر‌های خود ذره‌ای دور کند. علاقه‌مندان به فوتبال بی‌شک با نام این شهر و باشگاه ورزشی فوتبال آن آشنا هستند.

در این شهر برای علاقه‌مندان به جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی نیز جذابیت‌ها و مکان‌های دیدنی بسیاری وجود دارد. اگر قرار است زمان خوبی را در این شهر سپری کنید، ما به شما تعطیلاتی مثل تعطیلات نوروز را پیشنهاد می‌کنیم. با این کار هم شروعی پر‌انرژی برای سال جدید و هم فرصت کافی برای دیدن همه دیدنی‌های شهر خواهید داشت.

بارسلونا در بخش خود‌متار کاتالونیا قرار دارد. این شهر یکی از پر‌جمعیت‌ترین شهر‌های اسپانیا است و مهم‌ترین بندر آن نیز به‌حساب می‌آید. از روی اسامی حک‌شده روی سکه‌های قدیمی متوجه شده‌اند که نام شهر بارسلون از بارکنو گرفته شده است. این کلمه از زبان فنیقی‌های ایبری  گرفته شده؛ در زبان لاتین هم نام آن را بارسیلونوم نوشته‌اند. درباره بارسلونا نوشته شده این شهر که به‌عنوان یک شهر رومی بنا شده است، در سال‌های بعد پاینختی برای کنت‌های بارسلونا بود. درحال‌حاضر این شهر به‌عنوان پایتخت کاتالونیا فعال است و مراکز مهم کاتالونیا در آن قرار دارند.

اگر اهل هنر هم هستید سفر به بارسلونا برای شما تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود؛ چراکه این شهر پر از معماری‌های ناب بوده و موسیقی و تئاتر زنده در آن بسیار رایج است. خدمات زیادی نیز در این شهر برای توریست‌ها و مسافران درنظر گرفته‌اند. هتل‌های بسیار خوبی در شهر وجود دارد که می‌توان برای اقامت از آن‌ها استفاده کرد. البته بهتر است برای رزرو هتل بارسلونا از طریق سایت‌ها و مکان‌های معتبر اقدام کنید پرتردد ترید مسیرهای هوایی به اسپانیا پرواز تهران مادرید و تهران بارسلونا می باشد که می توانید از سایت علی بابا رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل های بارسلونا با قیمت مناسب را نام ببریم و کمی درباره آن‌ها توضیح دهیم. اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید.

هتل پرکتیک گاردن (Praktik Garden)

این هتل یکی از هتل‌های با‌سابقه در بارسلونا به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۵ بازسازی شده است. شما در این هتل زیبا می‌توانید از اینترنت، حمام، تلویزیون و امکاناتی ازاین‌دست بهره ببرید. اگر دوست دارید در محیطی جذاب استراحتی کوتاه در اتاق خود داشته باشید، می‌توانید از اتاق‌های دارای تراس هتل استفاده کنید.

موقعیت خوب هتل نیز به شما این امکان را می‌دهد تا به‌آسانی به بسیاری از نقاط مهم دسترسی داشته باشید. برای مثال فاصله هتل تا ایستگاه مترو و تئاتر آتریوم درحد یک پیاده‌روی کم‌تر از پنج دقیقه است. پس اگر قصد رزرو هتل بارسلونا را دارید، هتل دو ستاره پرکتیک گاردن می‌تواند با قیمت خوب خود و امکانات راضی‌کننده یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما باشد.

هتل آرانیا (Hotel Aranea) بارسلونا

هتل آرانیا (Hotel Aranea)

یکی از هتل های بارسلونا که در موقعیت بسیار خوبی از شهر واقع شده، هتل آرانیا است. اگر تمیزی، شیک و مدرن‌بودن و زیبایی هتل برای شما اهمیت دارد، این هتل سه ستاره با قیمتی مناسب فضای بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این هتل زیبا با ۸۴ اتاق و امکانات بسیار خوب و درحد انتظار آمادگی پذیرایی از مهمانان همه کشور‌ها را دارد. کارمندان این هتل به زبان‌های اسپانیایی، فرانسه، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

این مطلب را بخوانید: خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر تهران

هتل بی (B Hotel)

یکی از هتل‌های لوکس بارسلونا که در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار دارد، هتل بی است. امکانات این هتل سه ستاره از پارکینگ اختصاصی، تراس و دوچرخه کرایه‌ای تا سالن بدن‌سازی، ماساژ و سولاریوم را شامل می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید از تماشای منظره شهر نیز لذت ببرید.

هتل سانوتل جونیر (Sunotel Junior)

هتل سانوتل جونیر یک هتل سه ستاره با امکاناتی بسیار خوب به‌حساب می‌آید. در اتاق‌های عایق صدای هتل، اینترنت و تلویزیون ماهواره‌ای دراختیار مسافران قرار می‌گیرد. مسافران می‌توانند از خدمات استخر، سولاریوم و رستوران هتل نیز استفاده کنند.

در این شهر زیبا هتل‌های بسیار دیگری نیز برای اقامت مسافران وجود دارند و شما هم می‌توانید با توجه به شرایط خود هتلی را انتخاب کنید. تعدادی از این هتل‌ها عبارت هستند از:

  • هتل آپارتمان تیبی‌دابو (Tibidabo Apartments)
  • هتل یوروپارک (EuroPark Hotel)
  • هتل شیک اند بیسیک رامبلاس (Chic & Basic Ramblas)
  • هتل اوایسس (Hotel Oasis)
  • هتل ایلونیون آدیتوری (Ilunion Auditori)
  • هتل آپارتمنتوس اتیکا (Apartamentos Atica)
  • هتل مسون کاستلا آتیرام (Mesón Castilla Atiram Hotels)
  • هتل اطلس (Hotel Atlas)

جمع‌بندی

شهر بارسلون یکی از مناطق توریستی در دنیا است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از مردم از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند. این شهر زیبا دیدنی‌های بسیاری را در دل خود جای داده است. برای هر سلیقه ورزشی، فرهنگی، تاریخی، هنری و… در این شهر جاذبه‌های فراوانی وجود دارد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، حتما درباره هتل های بارسلونا تحقیق و هتلی مناسب را انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از منابع زیادی کمک بگیرید. بعد از انتخاب حتما برای رزرو هتل بارسلونا از یک منبع رسمی و شناخته شده استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.