رزرو هتل تبریز و چابهار با نرخ‌های بسیار عالی و تخفیفی

برای اقامت در هتل های تبریز و ایجاد لحظات شگفت انگیز برای خود می توانید روی هتل آتا حساب کنید. هتلی مدرن و نوساز که در سال ۱۳۹۶ در آذربایجان شرقی افتتاح شد و با کادری حرفه ای آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران می باشد. با رزرو هتل آتا در تبریز در اتاق هایی تمیز و مجهز با ظرفیت های متنوع اقامت خواهید داشت. اتاق هایی با دکوراسیون مدرن که هنگام ورود می توانید مبلمان رنگارنگ را ببینید. در هتل آتا تبریز امکانات دیگری مانند آسانسور و لاندری وجود دارد تا بازدیدکنندگان و گردشگران از سفر خود لذت بیشتری ببرند. به جز این امکاناتی که در بالا ذکر شد، این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت است که مسافران می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. اگر با ماشین شخصی خود به تبریز سفر می کنید، می توانید ماشین خود را در پارکینگ هتل آتا پارک کنید. برای دسترسی به این هتل ۵ طبقه باید به خیابان آزادی و سپس پل آبرسان بروید. گشت و گذار در بازار تبریز را که ۵ دقیقه با این هتل فاصله دارد را از دست ندهید. می توانید پارچه های رنگارنگ را ببینید و شیرینی های خوش طعمی بخرید و هر چه می خواهید به یادگار ببرید. در تبریز جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که دیدن آنها از جمله آرامگاه شهریار را توصیه می کنیم.

برای رزرو هتل تبریز، پرواز و سایر خدمات ویژه خود می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد رزرو آنلاین هتل تبریز می توانید به سایت www.persiantravel.net مراجعه کنید. کارشناسان ما در پرشین سفر منتظر دریافت تماس های شما هستند تا بهترین پیشنهادات و بسته ها را در این شهر تبریز و سایر نقاط ایران به شما ارائه دهند.

تبریز یکی از شهرهای بزرگ استان آذربایجان شرقی است که طبیعت سرسبزی دارد. گردشگرانی که به شهر تبریز سفر می‌کنند علاوه بر مناظر دیدنی از طبیعت بی‌نظیر شهر، فرصت دیدن خانه‌های تاریخی واقع در شهرک‌های قدیمی تبریز مانند خانه امیرکبیر و خانه بهنام را نیز دارند. برای اقامتی خاطره انگیز در سفر به استان آذربایجان شرقی، هتل فرید تبریز یکی از بهترین انتخاب های شما برای داشتن اقامتی خوش است، این هتل سه ستاره در منطقه ای خنک با آب و هوای خنک آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. تیم با تجربه علاوه بر داشتن یک لابی تمیز، می توانید با اقامت در اتاق های هتل فرید تبریز لحظات خاطره انگیزی داشته باشید. اتاق هایی با دکوراسیون های شیک در طرح های مختلف که منظره ای دیدنی از تبریز را برای شما به ارمغان می آورد. بد نیست بدانید هتل فرید که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است دارای ۳۰ اتاق و آپارتمان در طبقات اول تا ششم این هتل می باشد. از دیگر ویژگی های هتل فرید تبریز می توان به رستوران آن اشاره کرد که انواع غذاها را در فضایی دلنشین ارائه می کند. با اقامت در این هتل سه ستاره، در کنار استفاده از امکاناتی مانند پارکینگ، امکانات رفاهی به روز و غیره، می توان از جاذبه های تبریز نزدیک به هتل نیز بازدید کرد. از جمله این مناظر دیدنی، بازار تبریز، موزه قاجار و مسجد کبود تنها ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

هتل دریا تبریز شامل ۱۰۴ اتاق در ۵ طبقه با دسترسی آسان با ده دقیقه رانندگی به فرودگاه و سایر جاذبه های گردشگری شهر می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل با طیف وسیعی از وعده های غذایی از مهمانان پذیرایی می کند. در مدت اقامت در هتل سه ستاره دریا می توانید از اینترنت رایگان و همچنین استخر و سونا لذت ببرید. با وجود تمامی امکانات ذکر شده، هتل دارای سالن سرپوشیده فوتبال به مساحت ۶۰۰ متر مربع می باشد که تیم های ورزشی مستقر در این هتل می توانند در ساعات صبح به صورت رایگان از آن استفاده کنند. همچنین یک مرکز تناسب اندام به وسعت ۴۰۰ متر مربع و میزهای شطرنج وجود دارد که مهمانان می توانند از استفاده از آن لذت ببرند. اتاق ها با سیستم تهویه مطبوع و سایر امکاناتی که میهمانان انتظار دارند به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان را آسایش دهند. هتل دریا همچنین پارکینگ سرپوشیده اختصاصی را برای مسافرانی که با ماشین شخصی خود هستند فراهم می کند.

ایران پر از شگفتی است. یکی از آنها چابهار است. شهری که به شهر همیشه در بهار بودن شهرت دارد تا در هر ماه و هر فصل از سفر به چابهار لذت ببرید. برای سفر به این شهر در سفر به ایران با پرشین سفر تراول همراه باشید و با توجه به نیاز و بودجه خود یک مرکز اقامتی خوب برای خود رزرو کنید. هتل سه ستاره آذین چابهار از نظر موقعیت جغرافیایی در بلوار قدس هتلی نوساز می باشد که آماده ارائه خدمات پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. این هتل چابهار از ۲۲ اتاق با متراژها و انواع مختلف تشکیل شده است و تمامی آنها مجهز به امکانات موجود در هتل های سه ستاره می باشند. با اقامت در هتل سه ستاره آذین چابهار، دسترسی آسانی به سواحل زیبای خلیج فارس و اسکله شهید بهشتی دارید. کارکنان حرفه ای هتل اقامت شما را راحت تر می کنند.

 

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.