معرفی بهترین هتل‌های کرمان – زیباترین شهر کویری ایران

شهر کرمان مرکز استان کرمان و از استان‌های وسیع ایران می‌باشد که در جنوب شرقی ایران قرار گرفته و از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است. اگر شما هم قصد سفر به کرمان را دارید، با هر هدفی که به این شهر سفر می‌کنید، بهترین هتل های کرمان را می‌توانید در این لیست بیابید. پس از آن و برای رزرو اتاق در بهترین هتل های کرمان، کافی است که اتاق مورد نظر را به همراه تاریخ‌های اقامت خود مشخص کنید و حالا تنها چند کلیک ساده، با رزرو هتل و دریافت ووچر هتل فاصله دارید.

لیست بهترین هتل های کرمان

هتل ۵ ستاره پارس کرمان

اتاق دو تخته هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان که در واقع بهترین هتل کرمان است، در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد. این هتل عضو گروه هتل‌های پارس است و ۱۹۷ باب اتاق، سوئیت و واحدهای آپارتمانی هتل پارس در ۶ طبقه ایجاد شده اند. رستوران ستاره، رستوران آیینه، رستوران باغ تابستانی، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن‌های همایش در هتل ۵ ستاره پارس کرمان فراهم شده است.

رستوران ستاره هتل کرمان واقع در همکف وعده صبحانه و رستوران آیینه هتل کرمان واقع در طبقه همکف دو وعده نهار و شام و رستوران باغ تابستانی هتل پارس با فضای باغ تابستانی وعده شام را برای مهمانان سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل پارس واقع در طبقه همکف از ۸ صبح تا ۱۱ شب فعال است.

آدرس هتل پارس کرمان: کرمان – بلوار جمهوری اسلامی – چهارراه فرهنگیان

هتل بوتیک ۵ ستاره کاروانیکا کرمان

اتاق هتل بوتیک پنج‌ستاره کاروانیکا کرمان

در لیست بهترین هتل های کرمان این بار نوبت به هتل بوتیک کاروانیکا کرمان می‌رسد. کاروان‌سرای ﻭﮐﯿﻞ ﺑﻪ‌ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭگ‌ترﯾﻦ کاروان‌سراهای ﺟﻬﺎﻥ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ ﻭ یک بنای تاریخی جذاب ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻗﺎﺟﺎﺭ ﺍﺳﺖ. ساخت بنای این کاروانسرا ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۲۴۴ شمسی در دوره حکومت ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺧﺎﻥ ﻧﻮﺭﯼ ﻭﮐﯿﻞ‌ﺍﻟﻤﻠﮏ ﺁﻏﺎﺯ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۲۴۹ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ مرتضی‌قلی ﺧﺎﻥ ﻭﮐﯿﻞ ﺍﻟﻤﻠﮏ ﺩﻭﻡ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪه است.

اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین-دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت گنجعلی خان برای دو نفر، سوئیت یک‌خوابه بی‌بی خاتون برای چهار نفر، کانکت روم برای پنچ نفر و سوئیت سه‌خوابه لاله خاتون برای هشت نفر را می‌توانید از طریق وب‌سایت ایران هتل با بهترین قیمت‌ها رزرو کنید و از یک اقامت لوکس در بهترین هتل بوتیک کرمان لذت ببرید.

آدرس هتل بوتیک پنج‌ستاره کاروانیکا کرمان: کرمان، کرمان خیابان شریعتی – کوچه ۲۰ – جنب کلانتری ۱۱ – کاروان‌سرای وکیل

هتل های ۴ ستاره کرمان

هتل ۴ ستاره جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان در سال ۱۳۷۹ تاسیس شد. این هتل دارای یک ساختمان ۲ طبقه و ۶۱ باب اتاق است. از جمله امکانات هتل جهانگردی کرمان می‌توان به رستوران، اینترنت، پارکینگ، فروشگاه و غرفه و کافی‌شاپ اشاره کرد. این هتل عضو گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است و به همین دلیل در مقاله بهترین هتل های کرمان جای گرفته است. لازم به ذکر است ورودی هتل دارای تعدادی پله است.

اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک‌خوابه برای سه نفر و سوئیت دوخوابه برای چهار نفر را می‌توانید در هتل چهارستاره جهانگردی کرمان رزرو کنید. رستوران هتل جهانگردی واقع در همکف با ظرفیت ۱۵۰ نفر برای مهمانان مقیم هتل سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل جهانگردی واقع در لابی از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب فعال است.

آدرس هتل چهارستاره جهانگردی کرمان: کرمان – بلوار جمهوری اسلامی – چهارراه شفا – هتل جهانگردی

هتل های سه ستاره کرمان

هتل ۳ ستاره هیوا کرمان

اتاق دبل هتل هیوا کرمان

هتل هیوا کرمان در ۴ طبقه مثبت و یک طبقه منفی با ۴۵ واحد اقامتی در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده است. لازم به ذکر است هتل در بخش ورودی دارای چند پله است. اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل سه ستاره رزرو کنید شامل اتاق دو تخته توئین-دبل، دبل وی آی پی، اتاق سه تخته/ سه تخته رویال و سوئیت یک‌خوابه برای دو نفر هستند و به همین دلیل در لیست بهترین هتل های کرمان جای گرفته است.

آدرس هتل سه ستاره هیوا کرمان: کرمان، کرمان بلوار کشاورز – بین کوچه ۱۶ و ۱۸

هتل ۳ ستاره هزار کرمان

هتل هزار کرمان در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در حوزه هتلداری و برای پذیرایی از مهمانان شهر کرمان آغاز کرد. این هتل در سه طبقه بنا شده و برای پذیرایی از گردشگران گرامی دارای ۴۲ باب اتاق است. باتوجه ‌به این که هتل هزار از هتل‌های قدیمی و باسابقه در کرمان است، در سال ۱۳۹۳ باهدف ارائه خدمات مناسب‌تر بازسازی شد که این اقدامات رضایت مهمانان را به همراه داشته است. لازم به ذکر است ورودی هتل دارای ۳ پله است.

اتاق‌هایی که می‌توانید در این هتل و از طریق وب‌سایت ایران هتل رزرو کنید شامل اتاق دو تخته توئین و سوئیت یک‌خوابه برای چهار نفر است. رستوران هتل واقع در طبقه ۱- با ظرفیت ۱۰۰ نفر سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است.

آدرس هتل سه ستاره هزار کرمان: کرمان – خیابان خواجو – پارک نشاط

هتل ۳ ستاره پویا کرمان

سوئیت هتل پویا کرمان

هتل پویا یکی از هتل‌های محبوب کرمان و از بهترین هتل های کرمان است. این هتل با داشتن ۴۰ اتاق معمولی و ۱۶ اتاق ویژه (VIP) به یکی از هتل‌های خوب کرمان از نظر مسافران قبلی تبدیل شده است. هتل پویا تمام امکانات لازم را برای یک اقامت دلپذیر و بی‌نقص را فراهم کرده است. هتل پویا به‌واسطه ارائه خدمات متنوع، در کنار امکانات ویژه و پرسنل مجرب و آموزش‌دیده، در حال حاضر یک گزینه ایده‌ال برای اقامت در شهر کرمان است.

در لابی هتل پویا کرمان یک فروشگاه صنایع‌دستی قرار گرفته است که سوغات هنری کرمان را می‌توانید از آن جا تهیه کنید و به‌عنوان یک هدیه کم‌نظیر از سفری خاطره‌انگیز با خود به شهرتان ببرید. قابل‌توجه مهمانان گرامی، هتل در بخش ورودی دارای تعدادی پله است. در این هتل می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دوتخته، سه تخته و شش تخته را برای اقامت خود در شهر کرمان رزرو کنید.

آدرس هتل پویا کرمان: کرمان – کرمان – چهارراه ابوحامد – خیابان مهدیه – جنب کوچه شماره ۱

هتل ۳ ستاره گواشیر کرمان

هتل گواشیر کرمان یکی از قدیمی‌ترین  و بهترین هتل‌ های کرمان است که در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. این هتل با ۴ طبقه و ۸۰ باب اتاق آماده پذیرایی از مهمانان است. از مزایای هتل می‌توان به آن نزدیکی به دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها اشاره کرد.

در این هتل می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل/ توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک‌خوابه برای شش نفر را با تخفیف ویژه رزرو کنید. سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه دوم با ظرفیت ۲۰۰ نفر وعده صبحانه را سرو می‌کند.

آدرس هتل گواشیر کرمان: کرمان – بزرگراه امام – نبش بلوار امام حسین

هتل های دو ستاره کرمان

هتل ۲ ستاره ایرانگردی و جهانگردی کرمان

هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر کرمان آغاز نمود. این هتل دارای ۳۰ باب اتاق و واحد اقامتی است که همگی در طبقه همکف واقع شده‌اند. لازم به ذکر است هتل ایرانگردی عضو گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است.

در این هتل که از نظر هزینه‌ها یکی از بهترین هتل های کرمان است، می‌توانید اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت برای چهار نفر را برای اقامت در کرمان رزرو کنید. سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۴۰ نفر وعده صبحانه و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۴۰ نفر دو وعده نهار و شام را سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل واقع در محوطه با ظرفیت ۵۰ نفر از ساعت ۱۸ تا ۲۳ فعال است.

آدرس هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان: کرمان – بلوار جمهوری – جنب میراث‌فرهنگی – هتل ایرانگردی و جهانگردی (شعبه ۲)

این مطلب از مقاله بهترین هتل های کرمان زیباترین شهر کویری ایران وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.