معرفی امن‌ترین مقاصد سفر خارجی برای زنان

اگر می‌خواهید تنها سفر کنید یا با جمعی از دوستان خود به خارج از کشور بروید؛ بهترین انتخاب، سفر به مقاصدی است که از نظر امنیت رتبه بالایی در جهان دارند. در این کشورها می‌توانید با خیال راحت گشت و گذار کنید و لحظات دلچسبی را برای خود به ثبت برسانید. پس برای آشنایی با امن ترین کشورها برای سفر زنان با ما همراه شوید.

شهر رم در ایتالیا

رم پایتخت ایتالیا که با صنعت مد، مردم زیبارو، غذاهای خوشمزه و داستان های عاشقانه شناخته شده، مقصدی فوق العاده است که می تواند لذت را در تمام پنج حس وجودتان جاری کند. قدم زدن در حوالی این شهر زنده و دیدنی آن هم به عنوان یک مسافر تنها به شما حس قدرت و صلابت می دهد. به علاوه برای زنانی که تنها سفر می کنند، کارهای جالب زیادی وجود دارند که می توانید از انجام آنها لذت ببرید. با دیدار از مکان های تاریخی شهر مانند معبد رومی پانتئون و کولسئوم می توانید شکوه امپراتوری روم را در ذهن تصویر کنید یا از خانه پاپ در واتیکان و باسیلیکای سنت پیتر دیدن کنید. توصیه ما به شما این است که کفش راحتی بپوشید تا بتوانید بی دردسر و در حالی که از فواره های چشمگیر و زیبای شهر، آب می نوشید؛ در خیابان های سنگفرش رم به گشت و گذار بپردازید. خیلی ها معتقدند حتی اگر ده بار هم از رم دیدن کنند، باز هم مفتون زیبایی خیره کننده آن خواهند شد.

شهر ملبورن در استرالیا

ملبورن که به خاطر موسیقی زنده، غذاهای با شهرت جهانی و فرهنگ هنرپرور خود شهرت یافته، یکی از بهترین مقاصد برای زنانی است که به تنهایی قصد سفر دارند. ملبورن که پایتخت فرهنگی استرالیا لقب گرفته، با باغ های سبز، پارک های وسیع، سالن های تئاتر، گالری ها، موزه ها و مراکز خرید با معماری عصر ویکتوریایی بسیاری از مسافران تنها را به خود جلب می کند. در کنار این زیبایی ها می توانید از گشت و گذار در جزیره فیلیپ، جاده گریت اوشن و پارک ملی گرامپیانز لذت ببرید. یکی از عواملی که ملبورن را به مقصدی امن برای مسافران زن تبدیل کرده، این است که می توانید شب ها به تنهایی در خیابان های آن قدم بزنید.

شهر ریکیاویک در ایسلند

ریکیاویک ایسلند یکی از امن ترین مکان ها برای زنانی است که به تنهایی سفر می کنند. در حقیقت ایسلند در شاخص صلح جهانی که توسط مؤسسه اقتصاد و صلح درباره کشورهای سراسر جهان منتشر می شود، یکی از مهم ترین کشورها به شمار می رود. اما این تنها امنیت ریکیاویک نیست که باعث شده در لیست امن ترین مکان ها برای مسافران تنها قرار بگیرد، بلکه این شهر قلب زندگی و فرهنگ ایسلندی ها و نیز یکی از توریستی ترین شهرهای کشور است. ریکیاویک آرام، سرزنده و زیبا همچنین شما را به دیدن جاذبه های زیبایی چون Blue Lagoon و نیز شفق شمالی فرا می خواند.

چشمه آب گرم بلو لاگون

آمستردام در هلند

آمستردام شهری سبز، گرم و مهربان و امن است که دیدنی های زیادی را در اختیار زنانی که به تنهایی سفر می کنند؛ قرار می دهد. آمستردام که به آن لقب ونیز شمال را داده اند، با کانال های آب مجلل، موزه هایی با شهرت جهانی، پل های دوست داشتنی و معماری بی نظیر، مسافران تنها را به خود جذب می کند. چه بخواهید به دل فرهنگ و تاریخ شهر بزنید و یا از آرامش یک شهر قدیمی اروپایی لذت ببرید، در این شهر هر دو را خواهید یافت.

کشورهای امن برای زنان

شهر مونترال در کانادا

اگر می خواهید طعم شیرین اروپا را بدون سفر به آن حس کنید، مونترال بهترین انتخاب خواهد بود. این شهر که به واسطه تاریخ و فرهنگ غنی خود شناخته شده؛ با مناظر دیدنی کناره بندر قدیمی شهر، موزه های تاریخی، رستوران های فرانسوی قدیمی و نیز خیابان های سنگفرش قدیمی که از ساختمان های قرن هفدهم تشکیل شده اند به استقبال مسافران تنها می رود. از همه مهم تر اینکه باغ های گیاه شناسی مونترال و نیز تعداد زیادی کلوب شبانه هم در آن وجود دارد. نکته دیگر این است که کانادایی ها در مجموع مردمانی خونگرم و آرام هستند و همین موضوع مونترال را به مکانی ایده آل برای زنان مسافرِ تنها بدل می کند.

جزایر بریتیش در ویرجین

شاید فکر کنید که جزایر دریای کارائیب فقط مناسب زوج هایی باشد که به ماه عسل می روند. اما جزایر بریتیش ویرجین که اسرار کوچک طبیعت را در خود جای داده اند، شب های زنده ای دارند و سواحل آن ها مملو از مسافرانی می شود که از سراسر جهان و به تنهایی به آن سفر کرده اند. ضمن اینکه مردم این جزایر بسیار خونگرم بوده و پیدا کردن دوست در این بهشت دوست داشتنی و گرم کار سختی نخواهد بود.

جزایر ویرجین بریتانیا

جزیره بالیدر اندونزی

سواحل آرامش بخش، معابد، غذا و نیز اقامتگاه های ارزان تنها چند بهانه خوب برای خانم هایی هستند که قصد دارند به تنهایی به بالی سفر کنند. از آنجایی که بالی به داشتن فرهنگ غنی کوله گردی شهرت دارد، خانم هایی که سفری اقتصادی را در برنامه خود دارند، از گشت و گذار در آن لذت زیادی خواهند برد. نیازی به گفتن نیست که سواحل بالی هم برای آفتاب گرفتن یک مکان ایده آل به شمار می روند.

پس از معرفی امن ترین کشورهای توریستی نوبت به شیوه دریافت خدمات سفر می‌رسد. تفاوتی ندارد به کدام کشور خارجی قصد مسافرت دارید، بلکه می‌توانید تمامی موارد موردنیاز خود را از سامانه آنلاین قاصدک ۲۴ (https://ghasedak24.com) دریافت کنید. مثلا برای خرید بلیط هواپیما خارجی تنها باید وارد وب سایت قاصدک۲۴ شوید و مبدا و مقصد خود را جستجو کنید. دریافت ویزا با کمترین هزینه نیز هم از بهترین خدمات این مجموعه است و خیال شما را از بابت دغدغه آن آسوده می‌کند. افزون بر این موارد، می‌توانید به جای خرید جداگانه بلیط، هتل و بیمه مسافرتی؛ پکیجی از تورهای متنوع را دریافت نمایید و سفر شگفت‌انگیز خود را آغاز نمایید. از پرطرفدارترین تورهای خارجی قاصدک ۲۴ می‌توانیم به تور شهرهای ترکیه، دبی، تایلند، اندونزی، هند و روسیه

اشاره کنیم.

برای خرید تور مسافرتی کلیک کنید

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.