بهترین هتل های کرمان برای تجربه اقامتی متفاوت

سفر به شهر کویری کرمان با قدمتی هزار ساله، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای مهمانان این شهر است. با سفر به این شهر از تماشای آسمان ستاره‌باران شب و گشت‌وگذار در باغ‌های سرسبز لذت خواهید برد. اقامت در هتلی استاندارد و با کیفیت می‌تواند ضامن داشتن سفری بی‌نقص باشد؛ از این رو در ادامه به معرفی هتل پارس کرمان و دیگر هتل‌های خوب این شهر می‌پردازیم.

سفر به کرمان

استان کرمان تنوع آب‌وهوایی بسیاری دارد. با دارا بودن مناطق کویری و کوهستانی، در نقاط مختلف این استان می‌توانید آب‌وهوای کویری، نیمه‌استوایی، معتدل و سرد را تجربه کنید. از این رو با توجه به مقصد خود می‌توانید زمان مناسبی را در سال برای سفر به این استان انتخاب کنید. به‌طور کلی بهار (اردیبهشت و خرداد) بهترین زمان برای سفر به این استان و گردش در اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیعی آن است. در این استان می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مختلف نظیر مجموعه گنجعلی خان، حمام وکیل، آتشکده آناهیتا، گنبد جبلیه، ارگ بم، ارگ راین و … دیدن کنید.

معرفی بهترین هتل‌های کرمان

تعدد اماکن تاریخی و گردشگری در کرمان سبب شده مسافران حداقل به چند روز اقامت در این شهر نیاز داشته باشند. با اقامت در یک هتل مجهز و استاندارد، در آرامش استراحت کرده و زمان کافی برای گشت‌وگذار در نقاط مختلف این استان را صرف کنید. در این استان هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی فعال بوده و با توجه به امکانات مورد نظرتان، بودجه و در نهایت موقعیت جغرافیایی می‌توانید نسبت به رزرو یکی از آن‌ها اقدام کنید.

هتل پارس کرمان

این هتل ۵ ستاره در چهارراه فرهنگیان شهر کرمان واقع شده است. ۱۹۷ واحد اقامتی مجهز این هتل در ۸ طبقه، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان هستند. هتل پارس در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و تا به امروز توانسته جایگاه ویژه‌ای در نگاه مهمانان این شهر به خود اختصاص دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل عبارتند از:

  • اتاق دو تخته دبل معمولی

  • اتاق دو تخته دبل رو به باغ

  • اتاق دو تخته توئین

  • اتاق دو تخته پارس

  • سوئیت ارگ سه نفره

  • سوئیت پارس یک خوابه

هتل پارس کرمان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری متعددی هم‌چون مجموعه گنجعلی‌خان و موزه آکواریوم قرار گرفته است. نزدیکی به ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه و مرکز شهر از جمله مزیت‌های مهم موقعیت جغرافیایی آن است. از امکانات مهم هتل می‌توان به مجموعه آبی، کافی‌شاپ، فضای سبز، رستوران، موسیقی زنده، سالن ورزشی و … اشاره کرد.

بهترین هتل های کرمان

هتل جهانگردی کرمان

هتل ۴ ستاره جهانگردی کرمان یکی از هتل‌های قدیمی این شهر است. هتل جهانگردی در سال ۵۳ آغاز به کار کرده است. در سال ۹۷ بخش‌های مختلف هتل به منظور افزایش سطح کیفیت بازسازی شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید با صرف زمانی کوتاه به اماکن دیدنی هم‌چون بازار سنتی، گنجعلی‌خان و … سر بزنید. رستوران‌های هتل انواع غذاهای ایرانی محلی و غذاهای فرنگی را با بهترین کیفیت سرو می‌کنند. برخی از دیگر امکانات هتل عبارتند از: پارکینگ، صندوق امانات، سرویس خانه‌داری، اینترنت و کافی‌شاپ.

هتل شهباز کرمان

اگر به اقامت در هتل‌های بومگردی و اقامتگاه‌های سنتی علاقه دارید، هتل شهباز در بلوار فردوسی انتظار شما را می‌کشد. بنای این هتل مربوط به دوره‌ی قاجار بوده و بازسازی و فعالیت آن به عنوان هتل در سال ۹۷ انجام شده است. این هتل با داشتن حیاطی زیبا و اتاق‌هایی با طراحی سنتی، فضایی دلنشین را برای استراحت و داشتن لحظاتی خوش به مهمانان ارائه می‌کند. هتل شهباز در موقعیت جغرافیایی ایده‌آلی قرار گرفته و گنجعلی‌خان، حمام وکیل، باغ هرندی، بازار بزرگ و … در نزدیکی آن واقع شده‌اند. چایخانه‌ی سنتی، اینترنت، پارکینگ، انواع رستوران و کافی‌شاپ و … برخی از امکانات این هتل هستند.

هتل سنتی ایوان

هم‌چون هتل شهباز، هتل ایوان نیز بنایی متعلق به دوران قاجار است. هتل سنتی ایوان در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و هم‌اکنون با امکانات رفاهی ایده‌آل پذیرای مسافران شهر کرمان است. مسافرانی که به فضای سنتی و طراحی داخلی ایرانی علاقه دارند، این هتل را برای اقامت چند روزه در این شهر انتخاب می‌کنند. این هتل در خیابان امام کرمان قرار داشته و فاصله‌ی چندانی با اماکن گردشگری مختلفی هم‌چون باغ شازده و خانه شترگلو ندارد.

هتل کاروانیکا کرمان

از دیگر هتل‌های سنتی کرمان است که در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل جدید با به‌کارگیری معماری سنتی ایرانی و با تکیه بر المان‌های تاریخی و هویت ایرانی توانسته فضایی جذاب و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم کند. با ۵۷ اتاق مجهز در ۲ طبقه، هتل کاروانیکا پذیرای مسافران و گردشگران شهر کرمان است. اگر می‌خواهید در زمان کمی به بازار وکیل و مجموعه‌ی گنجعلی‌خان دسترسی داشته باشید، اقامت در این هتل می‌تواند انتخاب ایده‌آل برای شما باشد.

بهترین هتل های کرمان

مراکز خرید کرمان

اگر به خرید کردن علاقه دارید، شاید بد نباشد در طول سفر به کرمان به مراکز خرید مهم این شهر سر بزنید. از میان این مراکز می‌توان به مجتمع تجاری شفا اشاره کرد. در این مجتمع انواع محصولات از قبیل صنایع دستی و به‌ویژه کالاهای چرم عرضه می‌شوند. پاساژ اطلس نیز از زمره مراکز خرید بزرگ کرمان است که انواع کالاها از لوازم ورزشی و هنری گرفته تا تجهیزات پزشکی و … در آن به فروش می‌رسند. بازار بزرگ ستاره که عنوان مدرن‌ترین مجتمع خرید کرمان را به خود اختصاص داده، مجموعه‌‌ای کامل است که تمام فروشگاه‌هایی که می‌خواهید را در یک جا دور هم جمع کرده است.

رزرو هتل پارس کرمان با فلای تودی

برای رزرو هتل پارس کرمان و دیگر هتل‌های سنتی و مدرن کرمان با فلای تودی تماس بگیرید. رزرو هتل در فلای تودی به صورت تضمینی و در کم‌ترین زمان انجام می‌شود. با استفاده از خدمات رزرواسیون این مجموعه، اقامتگاه خود را با تخفیف ویژه رزرو کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.