بهترین روش مهاجرت به امارات کدام است؟

امارات متحده عربی، یکی از کشورهای جذاب جهان برای مهاجرت و کار است. با وجود زندگی لوکس، فرصت‌های شغلی بسیار و حمایت قوی از کسب و کارهای تازه، این کشور به عنوان یکی از بهترین مقصدهای مهاجرتی شناخته می‌شود. با این حال، مهاجرت به امارات بنا به دلایل مختلفی همچون قوانین و مقررات سخت و سنگین چالش‌های خود را دارد و که برای عبور از آنها ممکن است به راهنمایی یک متخصص احتیاج داشته باشید. در این متن، بهترین راه‌های مهاجرت به امارات بررسی شده و راهنمایی‌های کاربردی برای موفقیت در این مسیر ارائه خواهد شد.

آمار مهاجرت به امارات

امارات یکی از جذاب‌ترین کشورهای خاورمیانه برای کسانی است که می‌خواهند کار کنند یا شرکت تأسیس کنند. در واقع آمار نشان می‌دهد که:

  • از ۹.۵۴ میلیون نفری که در کشور زندگی می‌کنند، حدود ۸.۵ میلیون نفر مهاجر بودند (۲۰۱۸).
  • تنها ۱۵ درصد از جمعیت آن را اتباع امارات متحده عربی تشکیل می‌دهند.
  • ۶ نوع ویزا برای کسانی که علاقه‌مند به مهاجرت به امارات هستند وجود دارد.

برای اطلاع از تمامی معیارهای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به امارات می‌توانید به سایت دی ایکس بی اف پلن مراجعه کنید تا از آخرین اخبار و دقیق‌ترین جزئیات در این باره مطلع شوید. متخصصان این مجموعه می‌توانند در مسیر مهاجرت به امارات به کمک شما بیایند.

روش‌های مهاجرت به امارات

در مقایسه با چندین سال پیش، گزینه‌های مهاجرت برای اتباع خارجی علاقه‌مند به مهاجرت به امارات افزایش یافته است. دولت امارات تمام تلاش خود را به کار گرفته است و با فعال کردن قوانین و مقررات جدید مرتبط با شرایط شغلی و فرصت‌های تجاری، شرایط مناسبی را برای کسانی که مایل به مهاجرت به این کشور هستند، فراهم کرده است. کسانی که قصد مهاجرت به امارات را دارند گزینه‌های مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. با درخواست یکی از ویزاهایی که به یک شهروند خارجی اجازه می‌دهد در دبی زندگی کند (ویزاهای دانشجویی و ویزای اقامت اعضای خانواده).
  2. با اخذ ویزای استخدامی که به این معنی است که ابتدا یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت اماراتی دریافت کنید.
  3. از طریق ویزای سرمایه گذاری که برای علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار در دبی در دسترس است.
  4. از طریق برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری که اخیراً در دبی فعال شده است و مهاجرن در آن نیاز به یک اسپانسر دارند.

مشاوران با تجربه دی ایکس بی اف پلن همواره می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری را در مورد تمام راه‌هایی که یک خارجی می‌تواند به امارات مهاجرت کند با جزئیات به شما ارائه دهند.

بهترین روش مهاجرت به امارات

ویزای سرمایه گذاری دبی

ویزای سرمایه گذاری دبی برای تجار خارجی است که سرمایه گذاری مهمی در این شهر انجام می‌دهند. این ویزا سه سال اعتبار دارد. مشابه همین ویزا، ویزای تجاری شریک است که اجازه اقامت بر اساس ارزش سهام شریک در یک شرکت در دبی را می‌دهد. هر نوع ویزای تجاری مشمول پرداخت‌های سپرده امنیتی خاصی است.

کسانی که در روابط تجاری با شرکت‌ها در دبی دخیل هستند می‌توانند برای ویزای چند بار ورود درخواست دهند که به آنها امکان می‌دهد هر چند بار که لازم است به شهر بیایند. مهاجرت به دبی برای مقاصد تجاری به افراد این امکان را می‌دهد که بسته به نیاز سرمایه گذار برای چندین نوع ویزا اقدام کنند.

اقامت دبی با برنامه سرمایه گذاری

چندی پیش، دولت امارات برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری را فعال کرد که از طریق آن یک شهروند خارجی می‌تواند با خرید ملک در دبی به امارات متحده عربی مهاجرت کند. حداقل مبلغ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای اخذ اقامت ۱ میلیون درهم است. همچنین شایان ذکر است که سرمایه گذاری باید در ملک مسکونی انجام شود و متقاضی باید مدرکی مبنی بر ۱۰۰۰۰ درهم به عنوان درآمد ماهانه ارائه دهد. پس از نقل مکان به دبی، متقاضی می‌تواند اسپانسر سایر اعضای خانواده شود که می‌خواهند نقل مکان کنند.

بهترین روش مهاجرت به امارات

ویزای کاری دبی

اخذ مجوز کار شاید یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به دبی باشد. درخواست اولیه به فرد اجازه می‌دهد ویزای سه ساله‌ای را دریافت کند که می‌تواند به طور نامحدود تمدید شود. اگر کارفرما از طرف کارمند برای ویزا درخواست دهد، مجوز کار ممکن است صادر شود. با این حال، کارمند هم باید معیارهای خاصی را داشته باشد و مدارک خاصی را قبل از درخواست ارائه دهد.

ویزای تحت حمایت خانواده

ویزاهای تحت حمایت خانواده برای کسانی که یکی از اعضای خانواده خود در دبی اقامت دارند در دسترس است. در این صورت، یکی از اعضای خانواده که به عنوان اسپانسر نیز شناخته می‌شود، باید در هنگام درخواست ویزای خانوادگی دبی، وجه تضمینی را پرداخت کند و اجازه اقامت خود را ارائه دهد.

جمع بندی

در این متن بهترین راه‌های مهاجرت به امارات را خواندید و راهنمایی‌های کاربردی برای موفقیت در این مسیر به شما گفته شد. با این حال، برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و مشاوره حرفه‌ای در زمینه مهاجرت و خرید ملک در امارات، می‌توانید به سایت DXBOFFPLAN مراجعه کنید. این سایت با ارائه خدماتی همچون مشاوره حرفه‌ای، کمک در خریدن ملک در امارات و… به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیمات را در مورد مهاجرت و سرمایه‌گذاری در این کشور بگیرید. به دی ایکس بی اف پلن سر بزنید و از خدمات حرفه‌ای آن استفاده کنید.

4.5/5 - (32 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.