با این غذاها میل جنسی سر به فلک میکشه! (۲۰ مورد)

رابطه‌ مواد غذایی و میل جنسی چیست؟

میل جنسی‌تان همان‌ چیزی است که می خورید. یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم برای تنظیم سطح انرژی، قوای جنسی، تولید تستوسترون و غیره شما شگفت انگیز است.

مواد غذایی سالم منبعی از ویتامین‌ هاست، در حالی که یک رژیم غذایی ناسالم (سرشار از غذاهای سرخ شده، کربوهیدرات ها و چربی های بد) خطر اختلال نعوظ و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش خواهد داد.

چه کسی نمی خواهد میل جنسی‌ اش بهبود یافته و قلبی سالم داشته باشد؟

باید توجه داشت که یک رژیم غذایی سالم در مورد مسائل پیچیده ای مانند اختلال عملکرد جنسی ناشی از مصرف داروهای ضد افسردگی، برخی از موارد اختلال نعوظ و در کل قوای جنسی، کارایی لازم را ندارد.

اما این اولین گام ساده برای احیای صمیمیت جنسی شما با شریک زندگی تان است. با این حال باید روش های گوناگون برای بالا رفتن میل جنسی خود استفاده کنید و همیشه دنبال تغذیه بهتر نباشید! چون اولین معیاری که بر سلامت جنسی ما تاثیر مستقیم دارد سلامت روان است و برای حفظ سلامت روان باید از مشاوره و خدمات روان درمانی استفاده کنید. اگر دنبال مشاور جنسی و سکسولوژیست خوب هستید به آدرس https://www.wikiravan.com/adviser/aafkhami مراجعه کنید.

مشاور جنسی کمک می کند باورها اشتباه و مشکلات روانی خود را درمان کنید. این ایمن ترین و موثرترین راه برای افزایش میل جنسی آقایان و خانم ها است.

چه مواد غذایی میل جنسی را افزایش می دهند؟

مواد غذایی تقویت کننده‌ی میل جنسی با افزایش محرک های جنسی، تقویت عملکرد نعوظ و افزایش لذت از فعالیت های جنسی به شما کمک می کنند تا سلامت قلب، سلامت مغز، سطح کلسترول و گردش خون بهبود یابد.

در ادامه چند مورد از تقویت کننده های میل جنسی برای بازگرداندن صمیمیت به اتاق خوابتان، ذکر شده است.

۱. سیب

غذا و سکس

سیب نه تنها خوشمزه است بلکه حاوی پلی فنول ها، آنتی اکسیدان ها و فلاوونوئیدهای متعددی است که از شما در برابر سرطان پروستات محافظت می کند و جریان خون به آلت تناسلی تان را افزایش می دهد و در عین حال دندان هایتان را سفید می کند.

فقط دقت کنید که پوست را جدا نکنید! بیشتر این ترکیبات شیمیایی امیدوار کننده در پوست آن وجود دارد.

۲. گوشت های خاص

خوردن گوشت یا سایر مواد غذایی حاوی اسیدهای آمینه خاص، به بهبود زندگی جنسی شما کمک می کند.

مواد غذایی پرپروتئین مختلف از جمله گوشت گاو، مرغ، حاوی ترکیباتی چون کارنیتین، ال آرژنین و روی هستند که به بهبود جریان خون کمک می کنند.

جریان خون صاف برای پاسخ جنسی در افراد با هر جنسیت بسیار مهم است. مکمل ها‌ی آرژنین می توانند به درمان اختلال نعوظ خفیف تا متوسط (ED) کمک کنند. یادتان باشد که خوردن بیش از حد گوشت قرمز برای سلامت قلبتان مضر است.

مقداری پروتئین حیوانی (در حد اعتدال، برای جلوگیری از افزایش خطر بیماری قلبی) مصرف کنید تا به کارکرد روان همه سیستم‌ های جنسی کمک کند.

۳. آووکادو برای افزایش میل جنسی عالی است

آووکادو یک ماده غذایی سرشار از ترکیبات مفید برای آلت تناسلی مانند ویتامین B۶ و روی در کنار اسیدهای چرب امگا ۳ (برای سلامت قلب) و اسید فولیک است که انرژی و حتی قوای جنسی شما را افزایش می دهد.

۴. ماهی سالمون

ماهی سالمون به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا ۳ برای سلامت قلب مفید شناخته شده است. ماهی هایی با گوشت صورتی رنگ و همچنین ساردین، ماهی تن و حلوا می توانند در سالم نگه داشتن بدن و زندگی جنسی شما نقش داشته باشند.

امگا ۳ ها به جلوگیری از تجمع پلاک در شریان های شما کمک می کنند. این کار جریان خون سالم را در سراسر بدنتان افزایش می دهد. کار کردن مداوم سیستم گردش خون خطر بیماری های خاصی را که عملکرد جنسی را مختل می کنند، کاهش می دهد.

۵. موز را فراموش نکنید

موز منبع نهایی پتاسیم در دنیای میوه هاست که به گردش خون و سلامت کلی بدن کمک می کند. موز یکی از غذاهای عالی برای بالا بردم میل جنسی است که می توانید روزانه استفاده کنید.

۶. آجیل و خشکبار ایرانی

وقت آن رسیده که به سراغ آجیل بروید. آجیل برزیلی سرشار از یک ترکیب شیمیایی به نام سلنیوم بوده که با افزایش تولید و تحرک اسپرم در ارتباط است.

۷. چغندر به اشکال مختلف

چغندر سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هاست و برای هر رژیم غذایی مفید است. همچنین نیترات های غذایی بالایی دارد، که به این معنی است که می تواند به بهبود زندگی جنسی شما کمک کنند.

نیترات های رژیمی رگ های خونی را منبسط می کنند، فرایندی به نام اتساع عروق که جریان خون را بهبود می بخشد. این امر اثرات مفیدی بر انقباض عضلات دارد. به همین دلیل، برخی از ورزش کاران از نیترات ها برای افزایش عملکرد استفاده می کنند.

۸. مصرف هویج فراموش نشود

غذا برای افزایش میل جنسی

هویج بهترین ماده غذایی برای کمک به بهبود تعداد اسپرم های شماست. در این مورد، از کاروتنوئیدهای شیمیایی است که رنگ نارنجی متمایزی به گیاه می دهد.

۹. بادام هندی

بادام هندی منبع عالی روی است، ماده مغذی که برای تقویت تستوسترون و مسدود کردن آنزیم هایی که آن را به استروژن تبدیل می کنند، شناخته شده است. این ها یک محرک جنسی واقعی برای مردان هستند.

۱۰. فلفل میل جنسی را بالا می برد

فلفل قرمز تند برای افراد ضعیف نیست و مطالعات علمی نشان داده است که مردانی که به طور منظم غذاهای تند می خورند سطح تستوسترون بالایی دارند. T-boost از ماده شیمیایی کپسایسین می آید که مغز را فریب می دهد تا باور کند که غذا زبان شما را می سوزاند.

این تحریک ضربان قلب را بالا می برد، انتهای عصب را تحریک کرده و اندورفین آزاد می کند که به شما قدرت طبیعی و انرژی می دهد. یک فایده دیگرش، تنگ شدن رگ های خونی است که موجب افزایش جریان خون در اعضای بدنتان می شود.

۱۱. شکلات (به خصوص شکلات تلخ)

شکلات یکی از خوراکی های مورد علاقه بیشتر مردم بوده و حاوی ترکیباتی است که با افزایش سطح هورمون دوپامین، مراکز لذت مغز شما را فعال می کند. جالب است بدانید که شکلات تقریبا به صورت جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. فقط دقت کنید دفعه بعد که به فروشگاه می روید این یک قلم را هم اضافه کنید. البته شکلات تلخ نه تنها برای بالا بردم میل جنسی بلکه برای سلامت قلب هم عالی است.

۱۲. زغال آخته

زغال آخته (مانند مرکبات) سرشار از ویتامین C و B است که به ترکیب هورمون های جنسی و کاهش سطح استرس کمک می کند.

۱۳. قهوه

قهوه واقعا می تواند شما را به حرکت درآورد. برخی مطالعات اثبات کرده‌اند که دوتا سه فنجان قهوه می تواند به جلوگیری از اختلال نعوظ کمک کند. کافئین جریان خون را بهبود می بخشد، شریان های آلت تناسلی شما را آرام و تقویت می کند.

۱۴. سیر خانم نوش جان کنید

وقتی پای عشق به میان می آید، سیر احساس بدی پیدا می کند. اما مطمئنا مقوی است، اما هنگام آشپزی بوی خوبی می دهد و برای سلامتی شما خوب است.

فایده اصلی آن افزایش سطح آلیسین است، ترکیبی که جریان خون به اندام های جنسی را هم برای مردان و هم برای زنان افزایش می دهد. این یک راه حل شگفت انگیز برای هر دو جنس است.

۱۵. سبزیجات برگ دار

تغذیه و افزایش میل جنسی

سبزیجات برگ دار مانند اسفناج سرشار از ترکیبات فولات تقویت کننده جریان خون و همچنین منیزیم تقویت کننده تی هستند. فولات و اسید فولیک هر دو برای عملکرد جنسی طبیعی مردان حیاتی هستند.

۱۶. جو دوسر و انواع دیگر آن

جو دوسر وحشی (avena sativa) ویاگرای طبیعی محسوب می شود. سرشار از اسید آمینه ال آرژنین است که می تواند با شل کردن رگ های خونی، به رسیدن ارگاسم و درمان اختلال نعوظ کمک کند. احتمالا برایتان یک کاسه اوتمیل، هرگز انقدر جذاب به نظر نمی رسید.

۱۷. روغن زیتون

اگر در اتاق خواب مشکل دارید، زیتون و روغن زیتون غذاهای را دریابید. این ماده غذایی شگفت انگیز با افزایش میل جنسی در مردان (به ویژه افزایش تستوسترون) مرتبط است و اثرات مثبتی بر سلامت قلب و عروق دارد. همانطور که می دانید، جریان خون بهبود یافته، برای برانگیختگی جنسی مردان حیاتی است.

۱۸. صدف

شاید در ایران پیدا کردن صدف با کیفیت آسان نباشد، اما بدون شک از بهترین غذاهایی است که میل جنسی را بالا می برد.

صدف ها ممکن است گزینه‌ی انتخابی مورد علاقه ما به عنوان یک تقویت کننده طبیعی قوای جنسی باشند. از زمان های قدیم به عنوان یک تقویت کننده میل جنسی مصرف می شود.

از نظر علمی آنها مملو از مواد معدنی هستند که سطح تستوسترون شما را مانند روی افزایش می دهد و تقریباً کالری آنها صفر است. شما می توانید در با مصرفشان چربی های شکم را بسوزانید.

۱۹. انار و آب انار

انار یک ماده‌ی غذایی فوق‌ العاده است که ارزش غذایی بسیار خوبی دارد. سرشار از فیبر و پتاسیم است که به طور موثر سطح گلوکز خون و فشار خون را تنظیم می کند. طبق مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی ناتوانی جنسی، فقط یک لیوان آب انار در روز می تواند بهبود قابل توجهی در موارد اختلال نعوظ ایجاد کند.

۲۰. گردو خام

یکی دیگر از آجیل‌ها، این ابر غذای پر از اسیدهای چرب امگا ۳ است که تحرک اسپرم شما را افزایش می‌دهد و به سلامت کلی قلب و عروق برای نعوظ قوی‌تر کمک می‌کند.

اگرچه برخی مواد غذایی می توانند خون شما را پمپاژ کنند و سطح هورمون ها را افزایش دهند، اما رعایت رژیم غذایی به تنهایی همیشه برای بهبود زندگی جنسی شما کافی نیست.

اگر فقدان میل، درد در حین مقاربت یا ناتوانی جنسی شما را از لذت بردن از یک رابطه صمیمانه با شریک زندگی خود باز می دارد، با پزشک خود صحبت کنید.

تغذیه تنها راه بالا بردن میل جنسی است؟

استفاده از غذاهای باکیفیت یکی از راه های بالا بردن میل جنسی است. در بیشتر موارد سلامت روان و شیوه تفکر انسان ها بر کیفیت ارتباط جنسی آنها تاثیر دارد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم علاوه بر غذاهای افزایش دهنده میل جنسی از روان درمانگر برای بهبود شرایط کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.