عکس های گلسا سرابی دختر شایسته ایران در مسابقه زیبایی‌ ملکه جهان

گلسا سرابی در ۶ ژوئن ۲۰۱۲ در فیسبوک خود نوشت:

تحقیقات از اونجایی انجام شد که به دنبال زیباترین زنان در دنیا بودند. زنانی که زیبا، قوی، و تأثیر گذار هستند و متعهّد هستند که از عنوان و موقعیتشون بهترین استفاد را باید بکنند تا بتوانند روی بهتر شدن زندگی دیگران تأثیر بگذارند. سفیر زیبایی‌ در جهت کمک کردن به کسانی‌ که از توانایی‌های کمتری برخوردار هستند و در مقاطع مختلف احتیاج دارند قدم برمی‌دارد، و مهم تر از همه اینکه یک سفیر عالی‌ برای انسانیت و یک الگو برای تمام زنان جوان دنیا خواهد بود. مسابقه زیبایی‌ ملکه جهان یک نهاد غیر سیاسی است برای زنان جوانی که میخواهند به هدف‌های خود در زمینه رشد شخصیتی‌ و پیشرفت قدم بردارند. این نهاد برای به وجود آوردن محیطی‌ است که در آن به تعلیم گسترش ارتباط، تعادل ، و مدیریت زمان به شرکت کنندگان میپردازد تا بتوانند زندگی‌ ای را که دوست دارند برای خود بسازند.

یک موقعیت بسیار عالی‌ برای اینکه سفیر کشور خود باشند و زیبایی‌ ها، فرهنگ و استعداد‌های اون کشور را نشان بدهند. مهمتر از همه اینکه بتوانند لذت کمک کردن به دیگران، پیدا کردن زیبایی‌‌های درونی‌ و به دست آوردن هدف‌هایی‌ که در جهت انسان دوستی‌ دارند را در جهت زیباتر کردن جهان به ثمره ای برسانند.

من، گلسا سرابی، بی‌نهایت سپاسگزار این لطف پروردگار هستم که روزی نیت قلبی مرا شنید و به من این امکان را داد که بتونم در این مسابقه شرکت کنم. این مراسم در ژانویه سال ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد و مهمترین نکته‌ای که برام من دارد امکان گسترش دادن توانا ییها و صلح و عشق در تمام دنیاست. به امید جهانی‌ زیباتر من تمام تلاش خودم رو در این زمینه خواهم کرد که ملکه دنیا یک دختر ایرانی‌ باشد و ثابت کند که برای رسیدن به هدف و آرزوی قلبیش تمام سختی‌ها را پشت سر خواهد گذشت. پیشاپیش از تمام حمایت‌های شما بی‌نهایت سپاسگزارم، و دست تمام دوستان عزیزی که هر کدوم به نحوی در کنارم قدم برمیدارند میفشارم و بی‌نهایت سپاسگزارم.

گلسا سرابی

گلسا سرابی

گلسا سرابی

گلسا سرابی

گلسا سرابی

گلسا سرابی

گلسا سرابی

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    خبر خوشحال کننده ای بود.ایران هم مثل بقیه در همه جا باید حضور داشته باشد.دختر زیبا و شایسته تو ایران خیلی زیاده …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.