وقتی دونالد ترامپ دخترش را در توییتر اشتباه گرفت

ایوانکا ماژیچ، زن ساکن شهر برایتون در بریتانیا، وقتی ساعت ۶ صبح با تماس‌های تلفنی رسانه‌ها از خواب بیدار شد، فهمید که در توییت دونالد ترامپ به حساب توییتری او اشاره شده است.

آقای ترامپ توییت کاربر دیگری را بازنشر کرد که از دختر او تمجید کرده بود، اما حساب توییتری ایوانکا ترامپ را اشتباه وارد کرده است.
حساب توییتری خانم ماژیچ @ Ivanka است، در حالی که حساب توییتری ایوانکا ترامپ @IvankaTrump است.

کاربران توییتر خیلی سریع به توییت دونالد ترامپ پاسخ دادند و اشتباه او را متذکر شدند.

توییت بحث‌برانگیز که آقای ترامپ آن را بازنشر کرد در تعریف دختر او نوشته است: “ایوانکا ترامپ فوق‌العاده است، یک زن با کلاس با شخصیتی واقعی.”

توییت جنجالی دونالد ترامپ

خانم ماژیچ هم در یک توییت به رییس جمهور منتخب آمریکا پاسخ داد: “و شما هم مردی با مسئولیت‌های بزرگ هستید. توصیه می‌کنم در توییتر دقت بیشتری داشته باشید و برای آموختن درباره تغییرات اقلیمی وقت بیشتری بگذارید.”

به گزارش زیباشهر به نقل از بی‌بی‌سی ایوانکا ماژیچ گفته که در سال گذشته و در طول کمپین‌های دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری، حساب کاربری او در توییتر بارها با ایوانکا ترامپ اشتباه گرفته شده است، اما هیچ وقت در چنین مقیاس گسترده‌ای نبوده است.

او می‌گوید که در طول مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک روبات توییتری ساخته بود تا به کسانی که او را با ایوانکا ترامپ اشتباه می‌گیرند به طور اتوماتیک تذکر دهد و حتی آنها را تشویق به رای دادن به هیلاری کلینتون می‌کرد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.