معرفی نرم‌افزارهای ماشین‌حساب در ویندوز ۱۰

ماشین‌حساب برای انجام امور مالی و محاسبات پیچیده بسیار کاربردی است. شما می‌توانید این وسیله را بر روی سیستم خود داشته باشید و از آن برای انجام محاسباتتان کمک بگیرید. ویندوز ۱۰ دارای یک ماشین‌حساب داخلی است اما همه امکانات و قابلیت‌های پیچیده را شامل نمی‌شود، بنابراین برای انجام محاسبات پیشرفته باید یک ماشین‌حساب مهندسی خریداری کرده و یا از برنامه‌های ماشین‌حساب استفاده کنید. در این مطلب می‌خواهیم چند ماشین‌حساب پیچیده و مهندسی ویندوز ۱۰ را به شما معرفی کنیم:

نرم‌افزار ماشین‌حساب Calculator²

ماشین‌حساب ۲Calculator از مدت‌ها قبل بر روی سیستم ویندوز در دسترس می‌باشد و یکی از پیچیده‌ترین نرم‌افزارهای ماشین‌حساب ویندوز به حساب می‌آید. رابط کاربری در این ماشین‌حساب بسیار ساده و زیبا است و شما در واقع از یک ماشین‌حساب چندمنظوره استفاده می‌کنید که شامل حساب‌های علمی، برنامه‌نویسی، مالی و … است. هم‌چنین یک مبدل ارز و واحد نیز در آن به کار برده شده است. تمام امکانات این برنامه به صورت رایگان است اما قابلیت مبدل ارز و ماشین‌حساب پیشرفته مالی با پرداخت هزینه باز می‌شود. شما می‌توانید از این برنامه در ویندوز ۱۰، ویندوز ۱۰ تلفن همراه و Windows Mixed Reality استفاده کنید.

نرم‌افزارهای ماشین‌حساب

نرم‌افزار ماشین‌حساب Calc Pro HD

Calc Pro HD یکی از بهترین گزینه‌ها برای برنامه ماشین‌حساب استاندارد ویندوز است که مناسب محاسبات مهندسی و دانشجویان می‌باشد. این برنامه از کورتانا نیز پشتیبانی می‌کند. این ماشین‌حساب علاوه بر محاسبات علمی و آماری قادر به رسم نمودار تا هشت معادله و تبدیل واحد نیز می‌باشد. این نرم‌افزار نسبت به سایر ماشین‌حساب‌های لیست قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع علاوه بر ماشین‌حساب‌های استاندارد، علمی، مهندسی و گرافیکی، دارای استفاده‌های دیگری مانند محاسبه وام و … نیز می‌باشد. این نرم‌افزار در ویندوز ۱۰، Windows 10 Mobile Xbox One و HoloLens با هزینه ۷٫۹۹ دلار در دسترس است. اگر می‌خواهید یک نسخه رایگان از برنامه را نیز داشته باشید، می‌توانید از پنج نوع ماشین‌حساب آن استفاده کنید.

نرم‌افزارهای ماشین‌حساب

نرم‌افزار ماشین‌حساب Calculator X8

نرم‌افزار Calculator X8 یکی از غول پیکرترین ماشین‌حساب‌های ویندوز ۱۰ است و شما می‌توانید از این ماشین‌حساب با ۳ تم مختلف و حالت مهندسی و عادی استفاده نماید. علاوه بر این دارای یک رابط کاربری منحصربه‌فرد برای دستگاه‌های لمسی است.

نرم‌افزار ماشین‌حساب Naturplay

ماشین‌حساب Naturplay یک نرم‌افزار علمی و مهندسی است. کار کردن و تایپ در این نرم‌افزار بسیار ساده است در این ماشین‌حساب امکانات بسیار زیادی وجود دارد که کار با آن را آسان می‌کند. مثلاً از تجزیه داده‌های JSON و XML پشتیبانی کرده و دارای یک پانل ورودی برای ماتریس آماری است. این برنامه به صورت رایگان در ویندوز ۱۰، ویندوز ۱۰ موبایل، HoloLens و Xbox One در دسترس است.

نرم‌افزارهای ماشین‌حساب

نرم‌افزار ماشین‌حساب Wolfram Alpha

نرم‌افزار Wolfram Alpha یک ماشین‌حساب معمولی با دکمه نیست. شما با نوشتن سؤالات به صورت زبان طبیعی می‌توانید از این ماشین‌حساب استفاده کنید. این نرم‌افزار برای ریاضی، علوم و سایر محاسبات، بسیار مفید و کاربردی است.

بنابراین درصورتی‌که به اقتضای شغل و تحصیلات خود به ماشین‌حساب‌های پیچیده نیاز دارید، بهتر است از قیدوبند ماشین‌حساب ویندوز ۱۰ بیرون آمده و به جای هزینه خرید یک ماشین‌حساب پیشرفته، از این برنامه‌های ماشین‌حساب در ویندوز ۱۰ استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
با بهترین آنتی‌ویروس های ویندوز ۱۰ آشنا شوید

مشکل اتصال گوشی به کامپیوتر در برنامه SHAREit

برنامه CamScanner بهترین نرم‌افزار اسکنر مخصوص اندروید و iOS

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.