با بهترین آنتی‌ویروس های ویندوز ۱۰ آشنا شوید

ویندوز ۱۰ یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های جهان است و از طرفی برای هکرها نیز قابل توجه بوده و به دنبال نفوذ در آن هستند. وضعیت امنیتی از اولین نسخه ویندوز یعنی ویندوز ایکس پی بسیار ارتقا پیدا کرده و اما هنوز هم سیستم عامل‌های ویندوز آسیب پذیر هستند. بنابراین برای حفاظت از سیستم تان به یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس آپدیت شده نیاز دارید. برخی از این نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس امنیت قابل توجهی ایجاد نمی کنند و یا در قبال خدمات خود هزینه‌های بسیار بالایی می‌گیرند. اما ما قصد داریم در این مطلب آنتی‌ویروس‌های رایگان و پولی و با قابلیت‌های امنیتی بالا را به شما معرفی کنیم که به راحتی می‌توانند از دستگاه مجهز به ویندوز ۱۰ شما محافظت کنند.

۱- آنتی‌ویروس BitDefender
• ویژگی‌های بسیار زیاد، قابلیت تشخیص ویروس به‌صورت قابل‌اعتماد
طبق نظرسنجی‌ها در سال ۲۰۱۰ آنتی‌ویروس BitDefender از ۲۰، رتبه ۱۷ را دریافت کرده است. این آنتی‌ویروس در موتور اصلی خود از فناوری‌های هوشمند استفاده می‌کند تا سیستم شما را از هر نوع آسیب در امان نگه دارد. نظارت دقیق بر روی وب سایت‌های مخرب، شناسایی و مسدود کردن این وب سایت‌ها و اسکن سیستم باعث می‌شود کامپیوتر شما در مقابل خطرات احتمالی در امان باشد. از نظر شناسایی ویروس‌ها و تروجان ها و سرعت اسکن هارد، BitDefender Antivirus از بهترین آنتی ویروس‌ها محسوب می‌شود، علاوه بر این شما می‌توانید عملیات بانکی و خریدهای آنلاین خود را با امنیت بیشتری انجام دهید. این برنامه سبک است و رم و سرعت سیستم تان را پایین نمی‌آورد.

آنتی‌ویروس bitdefender

۲- آنتی‌ویروس Norton
الگوریتم نظارتی آنتی‌ویروس نورتون هر نفوذ مشکوکی در رایانه شما را شناسایی کرده و حذف خواهد کرد. این آنتی‌ویروس مانند یک سد حفاظتی سیستم شما را در مقابل فایل‌های مخرب در امان نگه می‌دارد. درصورتی‌که اسکن نرم‌افزار زمانبر است و شما زمان کافی ندارید می‌توانید از اسکن دستی با تنظیمات سفارشی سازی آن استفاده نمایید، درصورتی‌که حافظه خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی را به سیستم وصل کنید این آنتی‌ویروس می‌تواند این دیوایس های خارجی را اسکن کرده و مانع از نفوذ ویروس به سیستم شما شود. این برنامه دارای افزونه‌هایی برای مرورگر کروم است که از این طریق بر امنیت آن نظارت دارد. در آپدیت‌های جدید این نرم‌افزار، سیستم بسیار بهینه شده و در هنگام اجرا باعث کند شدن عملکرد کامپیوترتان نخواهد شد.

آنتی‌ویروس norton

۳- آنتی‌ویروس ESET NOD32
• تشخیص و حفاظت عالی، ویژگی‌های پیشرفته برای مبتدیان
این نرم‌افزار بیشترین تمرکز خود را بر روی وظیفه اصلی خود یعنی مبارزه با تهدیدات دیجیتالی معطوف کرده است. این آنتی‌ویروس بر سایت‌هایی که شما بازدید می‌کنید، نیز نظارت داشته و در صورت آلوده بودن آن‌ها را مسدود می‌کند. حجم برنامه کم و به سرعت نصب می‌شود و به همین دلیل تأثیر کمی برروی رم و سرعت سیستم شما می‌گذارد. از این آنتی‌ویروس می‌توانید برای حفاظت سیستم تان از انواع ویروس‌ها، کرم‌های اینترنتی، برنامه‌های جاسوسی، Trojan ها، هکرها و سرقت‌های اینترنتی استفاده کنید. این آنتی‌ویروس دارای آپدیت‌ها منظم است که حجم بسیاری کمی از اینترنت شما را در بر می‌گیرند.

آنتی‌ویروس eset-nod32

۴- آنتی‌ویروس Webroot SecureAnywhere
• نظارت هوشمندانه بر فعالیت‌های شما
این آنتی‌ویروس برای اجرا و عملکرد خود نیاز به اتصال اینترنت دارد و این مورد ممکن است از دید کاربران ناخوشایند باشد، دلیل آنلاین بودن این برنامه این می‌باشد که آنتی‌ویروس مورد نظر مبتنی بر سرویس ذخیره سازی ابری است و به همین دلیل بهترین حفاظت در زمان آنلاین بودن را برای شما به ارمغان می‌آورد. حجم برنامه کم و به سرعت نصب می‌شود و به همین دلیلی تأثیر کمی بر روی رم و سرعت سیستم شما می‌گذارد. این آنتی‌ویروس می‌تواند سیستم شما را در برابر انواع ویروسها، بدافزارها، مالورها، روت کیتها، هرزنامه‌ها (ایمیل‌های آلوده)، نرم‌افزارهای جعلی، هکرها، بوت نت‌ها و دیگر تهدیدات در امان نگه دارد.

آنتی‌ویروس webroot

۵- آنتی‌ویروس Kaspersky
• استفاده آسان، اجرا فوق‌العاده سریع
موتورهای آنتی‌ویروس Kaspersky همیشه مراقب سیستم شما هستند و با فیلتر کردن سایت‌های مخرب ویروس‌ها مانع از آسیب به آن می‌شوند. این آنتی‌ویروس می‌تواند بد افزارهای مسدود را پاک کند و سیستم را در برابر این تهدیدات محافظت نماید. کنترل بر تمامی فعالیت‌های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی‌های سیستم در اینترنت به‌صورت دقیق، نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک، اسکن و چک نمودن کانکشن های Wi-Fi و VPN، جلوگیری از خرابی فایل‌های سیستمی از دیگر ویژگی‌های کاربردی این آنتی‌ویروس است.

آنتی‌ویروس kaspersky

۶- آنتی‌ویروس Panda
• ویژگی‌های مفید، در دسترس و نصب آسان
با نصب این آنتی‌ویروس شما به تشخیص سریع تروجان در زمان واقعی، اسکن مبتنی بر ابر و فیلتر URL دسترسی خواهید داشت. حتی اگر برخی از نرم‌افزارهای مخرب به طریقی در سیستم شما نصب شوند این آنتی‌ویروس آن‌ها را شناسایی کرده و متوقف خواهد کرد. این آنتی‌ویروس برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای بسیار مناسب است و با ویروسهای مختلفی که از انواع راه‌های ورودی چون شبکه، فلش مموری ها، اینترنت و … وارد دستگاهتان می‌شود، مقابله می‌کند.

آنتی‌ویروس panda

۷- آنتی‌ویروس Trend Micro
• حفاظت قوی
این آنتی‌ویروس قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند از اطلاعات شما در هنگام استفاده از اینترنت محافظت کرده، لینک‌های مخرب و سالم را شناسایی کند و مانع از ورود شما به سایت‌های ویروسی شود. حجم برنامه کم و فضای زیادی اشغال نخواهد کرد درنتیجه بر روی سرعت سیستم تان تأثیر نمی‌گذارد.

آنتی‌ویروس trend-micro

۸- آنتی‌ویروس AVG
این آنتی‌ویروس به‌صورت کاملاً رایگان ویژگی‌های مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این برنامه قابلیت اسکن ایمیل و فیلتر موجود در وب باعث می‌شود خط کمتری سیستم شما را تهدید کند، آنتی‌ویروس می‌تواند کامپیوترتان را از ویروس‌ها، تروجانها، نرم‌افزارهای جاسوسی و برنامه‌های تبلیغاتی محافظت کرده و امنیت بیشتری ایجاد کند. در این برنامه هیچ تبلیغات و یا محدودیتی که شما را وادار به خرید نسخه پولی نمی‌کند، وجود ندارد. البته شما می‌توانید با پرداخت هزینه از قابلیت‌های ضد هکر و حفظ حریم خصوصی آن نیز استفاده کنید. این برنامه ۶ نوع اسکن از جمله اسکن حرفه‌ای و اسکن USB / DVD را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آنتی‌ویروس avg

۹- آنتی‌ویروس Avast
این آنتی‌ویروس نیز به‌صورت کاملاً رایگان قابلیت‌های خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه حتی در زمان نصب برنامه‌های متفرقه نیز بر روی دستگاهتان نظارت داشته و مانع از نصب نرم‌افزارهای مخرب می‌شود. آنتی‌ویروس بر روی مرورگر شما نیز نظارت داشته و مانع از ورود به سایت‌های مخرب خواهد شد. ویژگی فوق‌العاده بازرس Wi-Fi Avast است که به شما امکان می‌دهد تا دستگاه‌های متصل به شبکه Wi-Fi خود را شناسایی کرده وضعیت سخت‌افزار خود را بررسی کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و به‌صورت خودکار بروز می‌شود.

آنتی‌ویروس avast

۱۰- آنتی‌ویروس Avira
آنتی‌ویروس رایگان Avira در هر زمانی که بدافزاری را مشاهده کند، آن را شناسایی کرده و به سرعت مسدود می‌کند. مرورگرها نیز یک راه مهم برای نفوذ ویروس‌ها به درون سیستم است که از طریق این آنتی‌ویروس بلاک می‌شوند. از ویژگی‌های مهم این آنتی‌ویروس می‌توان به تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمان، محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار، محافظت و شناسایی RootKit ها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده‌اند؛ مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل‌ها به کمک on-access scanner، بسته‌های بروز رسانی بسیار سبک و امکان ارائه گزارش‌ها و پیام‌های مقایسه‌ای و … اشاره کرد.

آنتی‌ویروس

مطالب مرتبط:
تغییر نام و رمز وایفای در مودم های TD-LTE

دسکتاپ مجازی چیست و راه های دسترسی به تنظیمات آن

راهکارهایی برای حل مشکل صدا در ویندوز ۱۰

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.