دانلود اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ Instagram app for Windows

چرا باید نسخۀ اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ را بر روی کامپیوتر خود داشته باشیم؟

امروزه بیشتر انسان‌ها، گوشی هوشمند دارند و از طریق این دستگاه‌ها، از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می‌کنند. البته این ساده‌ترین راه برای دستیابی به این برنامه‌ها است؛ اما در صورت لزوم می‌توانید از نسخه‌های ویندوز این برنامه‌ها در دستگاه‌های دیگر نیز بهره ببرید. اینستاگرام از جمله برنامه‌هایی است که علاوه بر پلتفرم اندروید و ios، در فروشگاه ویندوز نیز یافت می‌شود. اگر شما به علت شغل روزانه خود بیشتر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید؛ می‌توانید از نسخه ویندوز اینستاگرام بهره ببرید. تنها کافی است برنامه اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ را دانلود کرده و به‌راحتی نصب کنید. علاوه بر این نسخه وب اینستاگرام نیز در هر مرورگری باز می‌شود؛ اما برخی از قابلیت‌های اینستاگرام در آن محدود شده است.

+ لینک دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر ویندوز ۱۰

در نسخه ویندوز اینستاگرام هم، تمام قابلیت‌ها در دسترس نیست و بسته به نوع دستگاهی که ویندوز در آن نصب است می‌توانید از برخی ویژگی‌های اینستاگرام استفاده کنید. دستگاه‌های لمسی ویندوز، تمام قابلیت‌های اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بنابراین درصورتی‌که قصد دارید از نسخه اینستاگرام بر روی ویندوز بهره ببرید، می‌توانید از چند روش، از جمله نسخه وب اینستاگرام، برنامه ویندوز اینستاگرام و برنامه‌های شخص ثالث اینستاگرام استفاده کنید.

نسخه وب اینستاگرام

به پیام‌های شخصی یا همان دایرکت دسترسی ندارید و نمی‌توانید عکس، ویدئو و یا هر نوع پستی ارسال کنید.

اینستاگرام
اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ روی همه پلتفرمهای ویندوزی قابل نصب است

نسخه ویندوز ۱۰ اینستاگرام

در دستگاه‌های لمسی به تمام قابلیت‌ها دسترسی خواهید داشت، اما در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی قادر نیستید، پست ارسال کنید. برای رفع آن می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث در کنار نسخه ویندوز بهره ببرید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

بنابراین اگر تبلت ویندوز دارید؛ به‌راحتی نسخه اینستاگرام را بر روی آن نصب کنید و از تمام قابلیت‌های آن استفاده نمایید.

مراحل دانلود و نصب اینستاگرام برای ویندوز ۱۰

مراحل دانلود و نصب اینستاگرام ویندوز ۱۰ بسیار آسان است؛ ابتدا برنامه را دانلود کنید و وارد آن شوید. بعد از نصب، برنامه اینستاگرام را باز کنید. اگر از قبل یک حساب اینستاگرام دارید؛ از گزینه login وارد شوید. در غیر این صورت از طریق sign up یک حساب تازه ایجاد کنید.

بعد از ورود به‌حساب کاربری‌تان به‌راحتی می‌توانید از قابلیت‌های اینستاگرام در ویندوز ۱۰ استفاده نمایید. پست‌ها را مشاهده کنید؛ وارد زبانه‌های مختلف از طریق پیام‌های شخصی، استوری ها و بخش اکسپلورر شوید. اگر از تبلت ویندوز استفاده می‌کنید؛ می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای موردنظرتان را پست کنید. اما همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم در سایر دستگاه‌ها از جمله کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‌تاپ‌ها این قابلیت وجود ندارد.

استفاده از برنامه‌های شخص ثالث اینستاگرام

درصورتی‌که دستگاه ویندوز شما لمسی نیست و از کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ برای ورود به شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث اینستاگرام، عکس و ویدئوی موردنظرتان را از طریق ویندوز ارسال نمایید. برای این کار کافی است برنامه InstaPic را نصب کنید. بعد از نصب برنامه InstaPic بر روی ویندوز، آن را باز کنید و با حساب اینستاگرام خود وارد شوید. در این صورت برنامه InstaPic بین شما و حساب اصلی‌تان ارتباط برقرار می‌کند. شما می‌توانید از طریق لپ‌تاپ و کامپیوترهای خانگی و به‌وسیله برنامه کاربردی InstaPic در حساب اینستاگرام خود عکس و ویدئو آپلود کنید و پست ارسال نمایید. البته این برنامه معایبی نیز دارد، بنابراین برای حداکثر بهره‌وری بهتر است هم اینستاگرام نسخه ویندوز را نصب کنید و هم در کنار آن از InstaPic برای آپلود پست‌های خود استفاده نمایید.

+ لینک دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر ویندوز ۱۰

مطالب مرتبط:
روش‌هایی برای سفارشی‌سازی ظاهر ویندوز ۱۰

مشکل سیاه شدن صفحه ویندوز ۱۰

چگونه بازی اکس باکس وان را روی ویندوز ۱۰ استریم کنیم؟

چگونه در ویندوز ۱۰ یک اکانت مهمان ایجاد کنیم؟

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.