بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

هیچ کس دوست ندارد شاهد چین و چروک‌های ناخواسته و خطوط ریز اطراف چشم، معروف به خطوط پنجه کلاغی و خطوط اطراف لب، خط خنده و یا مابین ابروها و پیشانی باشد اما علائم پیری به واسطه تابش اشعه خورشید، وراثت و سبک زندگی به تدریج نمایان شده و با کاهش زیبایی پوست صورت منجر به پیری زودرس و ایجاد چین و چروک و افتادگی در پوست صورت می‌گردد. اگر تمایل دارید در سریع‌ترین زمان ممکن این خطوط آزاردهنده و نازیبا را از صورت خود محو کنید بهترین و سریع‌ترین روش استفاده از انواع ژل‌ها و تزریق آن در جهت جوانسازی پوست صورت است. تزریق ژل یکی از عمل‌های زیبایی پر کاربرد و پرطرفدار این روزهای کلینیک‌های پوست و زیبایی است که منجر به پر کردن چین و چروک‌ها و چاله‌های ناشی از جوش در دوران بلوغ، خطوط خنده، چین‌های اطراف چشم، گونه گذاری و یا زاویه سازی فک و صورت جهت تغییر چهره و رسیدن به زیبایی بیشتر است.

مزایای تزریق ژل صورت

۱- کسب بهترین و سریع‌ترین نتیجه در کاهش چین و چروک و خطوط پیری و جوانسازی و بازسازی پوست بلافاصله بعد از تزریق
۲- عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت
۳- درصد بالای رضایت تزریق کنندگان ژل در صورت
۴- طبیعی بودن (پس از تزریق کاملا طبیعی به نظر می‌رسد و هیچگونه ناهمواری ایجاد نمی‌کند).

مزایای تزریق ژل صورت
ژل زیپلاست نوعی ژل ساخته شده از پوست گاو است که ترکیباتی شبیه کلاژن دارد
معایب تزریق ژل صورت و عوارض آن در صورت استفاده نکردن از مواد با کیفیت و معتبر

۱- احساس نامتقارنی در صورت در صورت استفاده نکردن از مواد با کیفیت و معتبر
۲- ایجاد حساسیت و آلرژی پس از تزریق
۳- ایجاد پستی بلندی‌های گنبدی شکل و ناصاف در پوست در صورت استفاده کردن از ترکیبات غیر استاندارد
۴- ایجاد کبودی‌های طولانی مدت

موارد کاربرد ژل در صورت

از جمله موارد پرکاربرد در تزریق ژل در صورت:
۱- تزریق ژل جهت کاهش چین و چروک ناشی از افزایش سن و رفع خطوط خنده و خطوط اطراف چشم
۲- تزریق ژل در لب جهت برجسته سازی و افزایش زیبایی صورت
۳- تزریق ژل در ناحیه گونه در افراد لاغر
۴- تزریق ژل در ناحیه چانه جهت کاهش چین و چروک آن و ایجاد چانه (در افرادی که چانه‌ای کوچک‌تر از سایر اعضای صورت دارند.)
۵- زاویه سازی فک و صورت
۶- رفع ناهمواری و پر کردن ناحیه شکسته بینی

معایب تزریق ژل صورت
ژل رستیلن یک ژل غیر حیوانی تخریب پذیر است که از اسید هیالورونیک تشکیل شده است
بهترین نوع ژل تزریقی در ناحیه صورت

صورت به دلیل در معرض دید بودن یکی از اندام‌های تاثیر گذار و از جلوه‌های زیبایی فرد است و به همین دلیل افراد در تزریق انواع ژل به صورت خود مطالعه و تحقیق بسیاری می‌کنند و سپس بهترین آن را برمی‌گزینند. به طور کلی ژل‌هایی که از ماده هیالورونیک اسید (که از جمله مواد طبیعی تاثیرگذار در زیبایی پوست صورت و از مواد تشکیل دهنده پوست صورت است) تشکیل شده‌اند از بهترین انواع ژل‌های تزریقی مناسب جهت کسب نتیجه بهتر و با عوارض کمتر نیز بوده است و بهترین انواع ژل‌های دائمی هستند که دارای مونومرهای سرطان زایی بالا نیستند. بهترین ژل‌ها آنهایی بوده‌اند که تأثیر ۱ تا یک‌ونیم ساله داشته و پس از آن نیز به جهت ساختار هماهنگ و مناسب با پوست درصد جذب بالایی در پوست دارند.

از جمله بهترین ژل‌های تزریقی صورت همچنین آن دسته ژل‌هایی هستند که دارای ترکیبات زیر بوده و نام‌های اشاره شده را داشته باشند.

ژل ژویودرم کره‌ای: این ژل از جمله ژل‌های تزریقی ساخته شده از اسید هیالو رونیک است که ماده‌ای طبیعی در پوست صورت است و در افزایش حجم و هیدراته کردن پوست نیز بسیار موثر است. این ژل مانند بوتاکس در کاهش موقتی چین و چروک پوست صورت نیز مثمرثمر بوده و توسط شرکت بوتاکس تولید می‌شود که شرکت معتبر و معروفی در زمینه تولید انواع ژل‌ها هستند.

رستیلن: این ماده یک ژل غیر حیوانی تخریب پذیر است که از اسید هیالورونیک تشکیل شده است و یک بافت نرم دارد که تزریق آن در پوست نیز به افزایش لطافت و زیبایی پوست منجر شده و علاوه بر افزایش حجم پوست و کاهش چین و چروک در زیبایی و جوانی بیشتر پوست صورت نیز موثر است.

زیپلاست: این نوع ژل یک نوع ژل ساخته شده از پوست گاو است که ترکیباتی شبیه کلاژنی دارد که از جمله پروتئین‌های طبیعی پوست است که نهایت توسط پوست جذب می‌شود و حالت نامطلوبی به آن نمی‌‌بخشد.

اسکالپترا: این ماده از پلی لاکتیک اسید ساخته شده و از جمله اولین داروهای تایید شده سازمان fda جهت بازسازی پوست و افزایش حجم اندام‌های بدن به خصوص صورت، چانه و گونه است.

کاپتیک: این ماده از اسید هیالورونیک غیر حیوانی ساخته شده که برای پر کردن چاله چوله‌های صورت ناشی از جای جوش و کاهش چین و چروک‌ها و خطوط صورت استفاده می‌شود. این ماده یک پر کننده نقطه‌ای است.

هیلافرم: هیلافرم را جهت رفع چین و چروک‌های عمیق اطراف دهان و بینی استفاده می‌کنند. این ماده از اسید هیالورونیک شیمیایی ساخته شده تا شبیه به ماده طبیعی آن در پوست صورت گردد.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت
ژل ژویودرم کره‌ای از جمله ژل‌های تزریقی ساخته شده از اسید هیالو رونیک است
از جمله برندهای معتبر تزریق ژل در ایران

۱- ژل ژوویدرم کره‌ای ساخت شرکت بوتاکس
۲- ژل استایلج ساخت شرکت ویواسی فرانسه
۳- ژل تئوکسان سوئیس
۴- ژل بلترو آلمان

برندهای نام برده شده در حال حاضر از جمله برندهای معتبر و گران قیمت بازار ایران جهت تزریق در ناحیه صورت هستند و پایه قیمتی بین ۱ میلیون و ۷۰۰ تا ۲ میلیون و ۸۰۰ دارند.‌‌ این ژل‌ها از مراجع قانونی کشور وارد شده و تاییدیه سیب سلامت از وزارت بهداشت داشته و عوارض کمتری نسبت به سایر ژل‌های وارداتی و ارزان قیمت دارند.

منبع: better than botox

مطالب مرتبط:
مهمترین مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس

عوارض تزریق ژل در چانه

بهترین روش لیفتینگ صورت

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.