لباس مناسب فصل تابستان

پوشیدن لباس مناسب در فصل تابستان می‌تواند تا مدت‌ها ذهن شما را مشغول کند. در این فصل باید بیشتر از هر فصل دیگری درباره لباس خود دقت به خرج دهید اینکه چه نوع لباسی بپوشید تا هم زیبا و شیک جلوه کند و هم اینکه خنک بمانید و زیاد عرق نکنید. از طرفی ایجاد ظاهری به روز و جدید هر روز سخت‌تر می‌شود چون نمی‌توانید با انواع کاپشن و لباس‌های متنوع فصل‌های دیگر تیپ خود را عوض کنید. از آنجا که تابستان فصل بسیار گرمتری نسبت به فصل‌های دیگر سال است برای شیک‌پوشی در فصل تابستان چند ترفند اصولی را ذکر می‌کنیم.

نکات طلایی درباره لباس مناسب فصل تابستان

۱- از لباس‌های خنک استفاده کنید

سعی کنید فقط یک لایه لباس بپوشید، یعنی وقتی مانتوی خنکی می‌پوشید زیر آن چیز دیگری نپوشید، یا اگر از مانتوهای جلو باز استفاده می‌کنید سعی کنید لباس‌های زیر مانتویی آستین کوتاه یا تاپ‌هایی از جنس نخ بپوشید تا خنک شوید، چون پارچه‌های پلاستیکی حساسیت ایجاد می‌کنند. لباسی بپوشید که در عین سادگی بسیار زیبا جلوه کند. لباس‌هایی که برای فصل تابستان به آن‌ها حتیاج دارید شامل شلوار، دامن‌های رنگ روشن یا مانتوهای خنک است که در عین سادگی مدرن دیده می‌شود‌.

رنگ فصل تابستان
پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان باعث می‌شود که احساس راحتی نداشته باشید
۲- از لباس‌هایی با پارچه‌های گلدار استفاده کنید

لباس‌های گل‌دار و طرح‌دار پارچه‌های بسیار خنکی هستند که می‌توانید آن‌ها را در فصل تابستان انتخاب کنید، برای مثال پیراهن‌های ساحلی بسیار خنک بوده و به راحتی قابل استفاده هستند، از طرفی خیلی راحت چروک نمی‌شوند و خیلی گران قیمت هم نیستند.

۳- به سایز لباس‌ها دقت کنید

از لباس‌هایی استفاده کنید که مناسب سایز شما هستند، حتی گاهی سعی کنید یک سایز بزرگ‌تر را بگیرید زیرا پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان باعث می‌شود که احساس راحتی نداشته باشید و کلافه شوید.

۴- از خرید لباس‌های ابریشمی نترسید

چون لباس‌های ابریشمی خنک هستند و با پنبه مخلوط هستند می‌توانند گزینه خوبی برای انتخاب لباس‌های تابستانی باشند. لباس‌های ابریشمی در عین خنک بودن از درخشش و زیبایی منحصر به فردی هم برخوردار هستند. تنها مشکل لباس‌های ابریشمی این است که بسیار گران قیمت هستند و به مراقبت زیادی احتیاج دارند، اما می‌توانید اینگونه لباس‌ها را با دست بشویید تا هم از تمیزی آن مطمئن شوید و هم اینکه لباس شما آسیب نبیند. اینگونه لبا‌س‌ها نوع خاصی هستند که با پوشیدن آن‌ها احساس خوبی خواهید داشت و در صورت مراقبت از آن می‌توانید سالها از آن استفاده کنید.

لباس مناسب فصل تابستان
در انتخاب لباس‌های تابستانی از رنگ سفید استفاده کنید
۵- از لوازم جانبی مانند کفش، رنگ و… متنوع استفاده کنید تا لباس‌های تابستانی شما گاه به گاه مدل‌های زیباتری داشته باشد

بازی با رنگ‌ها و مدل‌های دلخواه برای جذابیت بیشتر لباس تابستانی ایده مناسبی است.
با انتخاب رنگ‌های مختلف به تیپ خود تنوع بیشتری دهید
* کمربند را در اولویت قرار دهید.
* از روسری و شال با رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید.
* از یک گردنبند برای زیباتر شدن مانتو استفاده کنید.
* از کفش‌هایی با رنگ‌های شاد و پاشنه بلند یا اسپرت عروسکی استفاده کنید.
استفاده از اینگونه مدل‌ها باعث می‌شود که لباس‌های شما در عین سادگی شیک و زیبا جلوه کند.

۶- در لباس‌های تابستانی خود از رنگ سفید استفاده کنید

سفید بهترین دوست شما در تابستان است، هرگاه حس کردید که در انتخاب رنگ لباس دچار تردید هستید از رنگ سفید استفاده کنید. چون پوشیدن لباس‌های سفید ظاهری تمیز و زیبا به شما هدیه می‌بخشد.

۷- از عینک دودی استفاده کنید

عینک آفتابی راهی مناسب برای پوشاندن چین و چروک و حلقه‌های تیره اطراف چشم است. اما اگر فقط از عینک برای مراقبت از چشم در برابر اشعه‌های مضر استفاده می‌کنید سعی کنید همیشه موقع بیرون رفتن از خانه آن را به چشم‌هایشان بزنید.

منبع: how to dress for summer

مطالب مرتبط:
بهترین لباس برای پیاده روی

لباس زنان در میانه‌های دوره قاجار چرا و چگونه تغییر کرد

چگونه خود را با لباس گلدار ست کنیم؟

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.