هر آنچه درباره فیزیوتراپی در منزل باید بدانید…

فیزیوتراپی از جمله روش های کمک درمانی بسیار موثر در درمان بیماری های اسکلتی است که معمولا در مراکز درمانی فیزیوتراپی انجام می شود. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی در زمینه مراقبت درمانی، افراد مجرب و متخصص تعلیم دیده شده اند که می توانند این درمان را در خانه بیمار، انجام دهند. از آنجایی که بسیاری از بیماران نیازمند به فیزیوتراپی قادر به حرکت و مراجعه به مراکز درمانی نیستند فیزیوتراپی در منزل بهترین پیشنهاد برای آن ها است. زیرا بسیاری از این افراد دچار مشکلات اسکلتی، بافتی و ماهیچه ای شدیدی می باشند که برای درمان نیاز قطعی به انجام تمرینات فیزیوتراپی دارند. افرادی که از فیزیوتراپی در منزل استفاده می نمایند معمولا با سرعت بیشتری بهبودی خود را بدست خواهند آورد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با دلایل و مزایای فیزیوتراپی در منزل، به طور کامل آشنا کنیم.

چگونگی استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل
امروزه مراکز درمانی و توانبخشی بسیار زیادی وجود دارند، که می توانند خدمات فیزیوتراپی در منزل را در اختیار شما قرار دهند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که برای خود یا عزیزانتان به این خدمات نیاز دارید می توانید با این مراکز ارتباط برقرار نموده و از آن ها تقاضای خدمات نمایید. مرکز توانبخشی ایرانیان از جمله مراکز توانبخشی است که با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب در زمینه توانبخشی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، ماساژ درمانی و … همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. به همین دلیل می توانید تمامی خدمات مورد نیاز خود را از این مرکز توانبخشی خواستار شوید. هنگام استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل، نکته ای که باید به آن توجه نمود کمک گرفتن از افراد متخصص و مجرب در این زمینه است، زیرا این افراد می توانند خدمات موثرتری را با مناسب ترین هزینه و در کمترین زمان به شما ارائه دهند.

فیزیوتراپی در منزل

مزایای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل

  • استفاده از خدمات فیزیوتراپی می تواند درمان موثری برای افرادی باشد که دچار مشکلات اسکلتی و ماهیچه ای هستند. اما متاسفانه بسیاری از افراد قادر به حرکت نیستند. بنابراین حضور این افراد در مراکز توانبخشی می تواند فرایند سخت و ناراحت کننده ای برای آن ها باشد. در صورتی که با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل، فرد نیازی به خروج از منزل خود ندارد. کافی است با مرکز توانبخشی ایرانیان تماس گرفته و درخواست کمک نماید.
  • از طرفی مسیرهای طولانی و معطلی برای رسیدن نوبت در این مراکز موجب شده تا افراد به جای تحمل ترافیک های سنگین، صرف زمان زیاد برای دریافت نوبت و … از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده نمایند.
  • برخی از افرادی که نیاز به فیزیوتراپی و خدمات مراکز توانبخشی دارند، فرزند کوچک دارند یا اینکه به دلایل مختلف قادر به خروج از خانه نمی باشند. بهترین پیشنهاد برای این افراد استفاده نمودن از خدمات فیزیوتراپی در منزل است.
  • از طرفی به دلیل عدم خروج از منزل دیگر نیازی به پرداخت هزینه های رفت و آمد به این مراکز نیست. بنابراین در هزینه های درمانی نیز صرفه جویی می شود. به همین دلیل شما می توانید در خانه خود، با استرس کمتر و آرامش بیشتر از خدمات مرکز توانبخشی ایرانیان بهره ببرید.

انتخاب خانم یا آقا جهت انجام فیزیوتراپی در منزل
از آنجایی که برخی از افرادی که نیاز به خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی هستند خانم هایی می باشند که به دلایل مختلف قادر به حرکت نیستند و نیاز دارند تا با حضور پرستار در منزل فعالیت های فیزیوتراپی را تمرین نمایند، همچنین این افراد در حضور فیزیوتراپ های آقا احساس راحتی نمی کنند بنابراین نیاز دارند تا با کمک فیزیوتراپ خانم، فعالیت های توانبخشی را انجام دهند. مرکز توانبخشی ایرانیان با استفاده از فیزیوتراپ های آقا و خانم سعی دارد خدمات فیزیوتراپی در منزل را به هر فردی که تمایل دارید، به شما ارائه دهد. از طرفی این فیزیوتراپ ها قادرند مشکلات شما را در منزل مانند صندلی نامناسب و هرچیزی که موجب کند شدن روند بهبود شما می شود را بررسی نمایند و به شما اطلاع دهند.

مزایای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل

انجام فیزیوتراپی در منزل با استفاده از بهترین تجهیزات در هر کجای تهران که بخواهید
یکی از مشکلات افرادی که می خواهند از خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل استفاده نمایند، نداشتن تجهیزات مورد نیاز جهت انجام تمرینات درمانی می باشد. مرکز توانبخشی ایرانیان تمامی تجهیزات مورد نیاز در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی را در اختیار فیزیوتراپ های خود قرار داده است تا با توجه به تمرین و نیاز بیمار از آن ها استفاده نمایند. بنابراین در صورت تماس با این مرکز می توانید علاوه بر فیزیوتراپ، از بهترین و به روزترین تجهیزات فیزیوتراپی نیز در منزل خود استفاده نمایید.

خدمات ارائه شده توسط توانبخشی و فیزیوتراپی در منزل
از آنجایی که افراد هنگام استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل، از استرس و خستگی کمتری نسبت به زمان حضور در مراکز توانبخشی برخوردارند تمرکز هنگام انجام تمرینات و سرعت روند بهبودی در این افراد افزایش می یابد. از طرفی افرادی که دچار مشکلات جسمی می باشند، به دلیل ضعف جسمانی و روحی برای عدم مواجهه با بسیاری از مسائل، ترجیح می دهند به مراکز توانبخشی مراجعه نکنند. در این صورت نیازی به نگرانی جهت درمان فرد نیست زیرا با استفاده از خدمات توانبخشی در منزل، فرد می تواند در خانه خود روند درمانی خود را بگذراند.

مرکز توانبخشی ایرانیان با بکارگیری گروهی مجرب و متخصص می تواند تمامی خدمات مورد نیاز جهت درمان بیمار را، در هر کجای تهران ارائه دهد. از طرفی این افراد پس از هر دوره درمان، کیفیت آن را بررسی می نمایند. در صورتی که بیمار دچار ضعف باشد که در طول دوره برطرف نشده است به سرعت برای رفع آن اقدام می نمایند. این افراد قادر به انجام تمرینات درمانی برای بسیاری از بیماران می باشند که از آن ها می توان به کودکان پروانه ای، بیماران دچار ام اس، بیمارانی که دچار ضایعات نخاعی هستند، بیمارانی که سکته کرده اند و دیگر بیمارانی که دچار اختلال و ضعف در سیستم عصبی، حرکتی و جسمی می باشند اشاره نمود. از طرفی این افراد قادر به انجام درمان های مختلفی مانند ماساژ درمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، توانبخشی و … می باشند.

مزایای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل توسط مرکز توانبخشی ایرانیان
مرکز توانبخشی ایرانیان از جمله مراکزی است که با استفاده از کادری مجرب و تعلیم دیده در زمینه فیزیوتراپی و توانبخشی، آماده خدمت رسانی به مردم در منزل خودشان است. هدف این مرکز حفظ آرامش و آسایش بیمار در طول درمان است. به همین دلیل است که خدمات خود را به صورت فیزیوتراپی در منزل ارائه می دهد. بیمارانی که می خواهند درمان خود را در منزل انجام دهند می توانند با این مرکز تماس گرفته و تقاضای کادر درمانی نمایند. از طرفی می توانند به صورت مرتب روند درمان خود را، به منظور دستیابی سریع تر به بهبودی پیگیری نمایند تا زمانی که به طور کامل توان از دست رفته خود را بازیابند.

از آنجایی که هدف این مرکز از ارائه خدمات در منزل حفظ آرامش و امنیت روانی بیمار است معتقد است که کادر درمانی و متخصص فیزیوتراپ در منزل، تمامی تمرکز و انرژی خود را صرف یک بیمار می نماید به همین دلیل نیاز است تا زمان خود را صرف بهبودی یک بیمار نماید. در این صورت قطعا نتیجه نهایی درمان نیز از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. متخصصین و پرستاران این مرکز توانبخشی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به بیمارانی است که نیاز به خدمات درمانی توانبخشی و فیزیوتراپی دارند. از طرفی قانون مندی و تعهد کادر درمانی مرکز توانبخشی ایرانیان به بیماران، موجب شده تا کادر درمانی در کمترین زمان ممکن، در خانه بیمار حضور پیدا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.