به چه صورت می توان از ایران ویباکس بازی فورتنایت را دریافت کرد؟

فورتنایت یکی از بازی های سبک اکشن موبایلی است که به دلیل گرافیک بسیار قوی که دارد دارای طرفداران بسیار زیادی است به طوری که بسیاری از گیمرها حاضر به پرداخت هزینه های زیادی برای دسترسی به مراحل مختلف بازی هستند. فورتنایت در واقع یک بازی فانتزی است که در آن شخصیت های کارتونی به مبارزه می پردازند.

این شخصیت های موجود در بازی فورتنایت برای تقویت نیرو نیازمند سلاح، تجهیزات و لباس های جنگی پیشرفته هستند که برای دستیابی به این تجهیزات باید به سراغ استفاده از سکه های درون برنامه ای بروند. ویباکس همان سکه های درون برنامه ای در بازی فورتنایت است که به روش های مختلف قابل دسترسی هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های به دست آوردن ویباکس را در بازی فورتنایت بررسی نماییم.

    ویباکس بازی فورتنایت

چرا باید ویباکس خریداری کنید؟

معمولا در بازی های آنلاین، گیمر اگر مهارت کافی داشته باشد می تواند به سرعت از لباس و تجهیزات مناسب در بازی بهره بگیرد. به دست آوردن تجهیزات و اسکین ها در بازی فورتنایت نیازمند صرف ویباکس است بنابراین برای پیروزی در این بازی باید همواره مقدار کافی از سکه ها را در حساب کاربری خود در اختیار داشته باشید.

گاهی گیمرهای حرفه ای به مرحله ای در بازی فورتنایت می رسند که احساس خطر می کنند و به شدت نیازمند تجهیزات جدید و قوی تری هستند چرا که با سلاح معمولی قادر به پیروزی بر دشمن نیستند، در این مواقع چه باید کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای تقویت نیرو در بازی فورتنایت باید به سراغ خرید های درون برنامه برای دسترسی به تجهیزات بروید که برای این کار نیز باید به مقدار کافی ویباکس در اختیار داشته باشید؛ بنابراین در هر صورت نیاز به خرید ویباکس احساس خواهد شد.

لطفاً بخوانید: آیا با استفاده از کارت بانکی ایرانی می‌توان ویباکس فورتنایت تهیه نمود؟

روش های به دست آوردن ویباکس

در مجموع می توان گفت که روش های به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت به دو روش پولی و رایگان انجام میپذیرد. در روش رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه ای و تنها با انجام برخی از اقدامات می توان به تعدادی ویباکس دسترسی پیدا کرد؛ البته توجه داشته باشید که این روش از در اختیار گرفتن ویباکس نیازمند داشتن صبر و حوصله برای انجام مراحل مختلف است که تا حدودی زمان بر نیز خواهد بود.

در مقابل یک روش دیگر برای دسترسی به ویباکس ها وجود دارد که از آن به خرید ویباکس با پرداخت هزینه یاد می شود. در این روش گیمر تعدادی از پکیج های ویباکس مختلف را پیش روی خود دارد که بر حسب هزینه های که می خواهد صرف کند می تواند به مقدار لازم از ویباکس ها را خریداری کند.

    ویباکس بازی فورتنایت

مزیت این روش این است که به سرعت به نتیجه می رسید؛ در واقع با پرداخت هزینه به سرعت ویباکس ها در اختیار گیمر قرار می گیرد اما در روش رایگان با اینکه پولی پرداخت نمی شود، نیازمند صبر و شکیبایی برای گرفتن ویباکس است. تفاوت دیگر این دو روش این است که برای خرید ویباکس با پرداخت هزینه هیچ محدودیتی وجود ندارد اما در روش رایگان، با انجام برخی اقدامات تنها می توان تعداد محدودی ویباکس را دریافت کرد.

با چند روش رایگان دسترسی به ویباکس آشنا شوید!

بازی کردن حالت بتل رویال

یکی از روش های کسب رایگان ویباکس در بازی فورتنایت شرکت در حالت بازی کردن بتل رویال است. شرکت در این رقابت سخت نیازمند پرداخت ۴۰ دلار است که البته پیشنهاد می شود با این مقدار هزینه، به سراغ خرید ویباکس با پرداخت هزینه بروید!

بازی کردن بخش داستانی

گیمرهای بازی فورتنایت می توانند هر از گاهی به سراغ بازی در بخش داستانی بروند و با موفقیت در این قسمت تعداد ۱۰۰ ویباکس را دریافت کنند.

انجام چالش های متنوع

جالب است بدانید که روند بازی فورتنایت به گونه ای است که به منظور کمک به گیمر برای کسب ویباکس، چندین چالش ساده در نظر گرفته شده است که با انجام آن ها می توان تعداد مشخصی ویباکس دریافت کرد.

انجام ماموریت های روزانه

از دیگر روش های رایگان دستیابی به ویباکس رایگان، انجام ماموریت های روزانه است. در این روش تعدادی ماموریت های نه چندان دشوار پیش روی گیمر قرار می گیرد که تنها با داشتن مهارت اندکی در این زمینه می توان آن ها را انجام داد و به ویباکس ها دسترسی پیدا کرد.

    ویباکس بازی فورتنایت

توجه به کالکتور بوک

در بازی ویباکس یک کالکتور بوک برای گیمر در نظر گرفته شده که گیمر می تواند آیتم های خود را به آن اضافه کند. با تهیه شدن آرشیوی از این آیتم ها، بازی به صورت خودکار تشخیص می دهد که قدرت بازی شما بالا است و در این حال ۵۰۰ ویباکس را در اختیار گیمر قرار می دهد. در واقع افزایش سطح کالکتور بوک نتیجه ای برابر با جایزه ای تحت عنوان ویباکس رایگان را در پی خواهد داشت.

نکاتی که در خرید ویباکس باید مد نظر داشته باشید

معمولا گیمر برای خرید ویباکس با چندین سایت فروشگاهی روبه رو می شود که هر کدام از آن ها براساس استراتژی که دارند، قیمت گذاری متفاوتی هم خواهند داشت بنابراین برای خرید این محصولات باید شرایط فروش سایت را حتما در نظر داشته باشید.

برخی از مدیران سایت ها اقدام به خرید های عمده برای ویباکس می کنند و به همین دلیل قیمت گذاری متعارفی دارند. پیشنهاد می شود که به منظور پرداخت هزینه کمتر این مورد را نیز مد نظر داشته باشید.

توجه داشته باشید که خرید ویباکس برای کاربران ایرانی دارای محدودیت است و به همین دلیل به منظور خریدی راحت تر باید اقدام به تغییر آی پی خود کنید.

قابلیت های خرید ویباکس فورتنایت

به منظور خرید ویباکس در بازی فورتنایت باید یک سری اطلاعات از حساب کاربری خود را در اختیار فروشگاه قرار دهید به همین خاطر لازم است که دقت کامل را داشته باشید که تنها با فروشگاه های معتبر در این زمینه در ارتباط باشید. از جمله مزایای خرید ویباکس این است که برای تمامی پلتفرم ها قابل اجرا است و از این حیث هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمی شود.

اطلاعات لازم برای خرید ویباکس عبارتند از: یوزر نیم دقیق کاربر، رمز اکانت فعال، شماره تماس، نام دقیق کاربری با پسوند و یا پیشوند، انتخاب نوع شارژ عادی و یا فوری.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.