دانلود پرطرفدارترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

در این مطلب با پرطرفدارترین بازی های اندروید ۲۰۱۹ آشنا می‌شوید که در آن‌ها خبری از خریدهای درون برنامه‌ای نیست. به‌راحتی و بدون هیچ هزینه‌ای این برنامه‌ها را دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

پرطرفدارترین بازی های اندروید ۲۰۱۹

بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto's Odyssey
بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto’s Odyssey یک بازی در سبک دونده است که کاربر در نقش یک اسکی سوار ظاهر شده و مسیر طولانی و پر از موانع را پشت سر می‌گذارد. در این مسیر می‌توانید سکه‌های زیادی جمع‌آوری کرده و شرایط بازی‌تان را ارتقا دهید.

بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile
بازی PUBG Mobile

این بازی در سبک بازی‌های اکشن است. کاربر در یک نقشه پر پیچ و خم قرار می‌گیرد و در نهایت باید زنده بماند. در این مسیر شما می‌توانید سلاح‌های مختلفی را به دست بیاورید و از وسایل نقلیه استفاده کنید. البته دقت کنید این بازی اندروید به صورت آنلاین اجرا خواهد شد.

بازی فورتنایت

بازی fortnite
بازی fortnite پرطرفدارترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

بازی فورتنایت یک بازی محبوب در سبک بقا و اکشن است که در آن شما در نقش یکی از شخصیت‌های بازی قرار گرفته و سعی می‌کنید در جزیره‌ای که در آن هستید زنده بمانید. این بازی به صورت آنلاین اجرا می‌شود. البته درصورتی‌که گوشی شما پردازنده قوی دارد؛ این بازی را نصب کرده و آن را اجرا کنید.

بازی brawl stars

بازی brawl stars
بازی brawl stars

در بازی جدال ستاره‌ها شما می‌توانید به صورت آنلاین با کاربران دیگر یک بازی مهیج را تجربه کنید. در این بازی کاربر با انتخاب قهرمان موردنظر به قدرت منحصر به فردی دست پیدا خواهد کرد و از آن می‌تواند در نبردهای خود استفاده کند. این بازی سرشار از نبردهای سه نفره جذاب است.

بازی Bendy in Nightmare Run

بازی bendy in nightmare run
بازی bendy in nightmare run

این بازی در سبک رقابتی و در یک فضای سیاه و سفید اجرا می‌شود. شما در مسیر بازی از بین کشتی‌های دزدان دریایی حرکت کرده و خیابان‌ها و جنگل‌ها را پشت سر می‌گذارید. در این راه ممکن است از دشمنانتان فریب بخورید. بنابراین مراقب باشید و از موانع عبور کنید.

بازی Armello

بازی armello
بازی armello پرطرفدارترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

بازی Armello یک بازی فکری جذاب برای اندروید است. در این مسیر شما با حریفتان مقابله می‌کنید و باید کارت‌های جدید را بگشایید. در هر یک از این کارت‌ها قدرت خاصی قرار گرفته است که مسیر بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شما به صورت یک شخصیت‌های قهرمانی از یکی از قلمروهای خود شروع به کار می‌کنید تا به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کنید.

بازی Assassin’s Creed: Rebellion

بازی rebellion
بازی rebellion

این بازی اکشن دارای چندین شخصیت است که می‌توانید آن را باز کرده و از آن استفاده کنید. داستان این بازی از نسخه فیلم آن یعنی اساسینز کرید الهام گرفته شده است. شما در طول بازی خود می‌توانید قدرت شخصیت‌ها را بیشتر کرده و توانایی‌های جدیدی به دست آورید.

بازی Infinite West

بازی lnfinite-west
بازی lnfinite-west

این بازی در سبک بازی‌های فکری است. بنابراین اگر به بازی‌های فکری و پازلی علاقه دارید این بازی جذاب اندروید را دانلود کنید. این بازی سرشار از حرکت‌های استراتژیک مانند شطرنج است. شما در نقش تفنگدار هستید که خانواده خود را از دست داده و اینک از طریق این حرکت‌های استراتژیک قصد انتقام دارد.

بازی Sneak Ops

بازی sneak-ops
بازی sneak-ops پرطرفدارترین بازی های اندروید ۲۰۲۰

این بازی یک بازی اکشن و جذاب است که شما باید به عنوان یک شخصیت در مسیر خود جعبه‌ها را به دست آورده و امتیاز خود را بالا ببرید. در این مسیر باید مراقب نگهبان‌ها و دوربین‌های امنیتی نیز باشید تا گرفتار نشوید.

بازی Asphalt 9: Legends

بازی asphalt-9legends
بازی asphalt-9legends

در این بازی سبک مسابقه‌ای شما به انواع ماشین‌های مشهور دسترسی داشته و می‌توانید در شهرها و مکان‌های مختلف جهان مسابقه‌ای هیجان‌انگیز اجرا کنید. ماشین‌های موجود در این بازی امکان سفارشی سازی دارند و شما می‌توانید بازی را هم به صوت یک نفره و هم به صورت چند نفره و آنلاین بازی کنید.

بازی The Battle of Polytopia

بازی battle-of-polytopia
بازی battle-of-polytopia

بازی نبرد پولی توپیا یکی از بازی‌های استراتژیک اندرویدی است که در آن شما با قبایل شورشی مبارزه کرده و سعی می‌کنید به مراحل بالاتر ارتقا پیدا کنید. در این بازی شما می‌توانید با ابزارهای در دسترس، قدرت خود و شهرتان را بیشتر کنید. پس به فناوری‌های جدید دست پیدا کنید و با تکمیل یک ارتش قوی و ارتقا ابزارهایتان در مقابل دشمنتان ایستادگی کنید.

بازی hearthstone: Heroes of Warcraft

بازی hearthstone
بازی hearthstone

این بازی در سبک بازی‌های کارتی است که در واقع از دو بازی وارکرافت و ورد آف وارکرافت تشکیل شده است. در این بازی شما به کارت‌ها دسترسی دارید که هر کدام از این کارت‌ها دارای شخصیت‌های وارکرافت و قدرت‌های ویژه آن‌ها است که با انتخاب این کارت‌ها یابد رقیب خود را شکست دهید.

منبع: the most popular android games

مطالب مرتبط:
بهترین بازی‌های اندروید آفلاین (همراه با لینک دانلود)

بازی های استراتژیک، مشابه با بازی کلش آف کلنز

خشن‌ترین و ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. کافه گیم می‌گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.