حذف عینک در یک جلسه امکان پذیر است؟

جراحان پایتخت همواره نامی پر آوازه در بین پزشکان دارند. برای عمل حذف عینک کافیست نزد بهترین جراح فمتلیزیک در تهران بروید تا در یک روز از عینک خلاص شوید.

اگر پای صحبت افراد عینکی بنشینید و یا لااقل یک دوست عینکی داشته باشید به خوبی می دانید که بزرگترین معضل آن ها عینک زدن در روزهای بارانی است. برخی نیز از این گلایه می کنند که به محض بیدار شدن از خواب باید با چشم های پف کرده دنبال عینک خود بگردند. این دست از مشکلات برای برخی از عزیزان عینکی غیر قابل تحمل است. بنابراین به دنبال راهی برای حذف عینک هستند. عمل حذف عینک توسط بهترین جراح فمتولیزیک در تهران این امکان را به شما خواهد تا تا فقط در یک جلسه برای همیشه با دردسرهای عینکی بودن خداحافظی کنید.عمل فمتولیزیک چشم روش پیشرفته لیزیک میباشد که بسیار مزایا فراوانی نسبت به عمل لیزیک چشم دارد

با بهترین جراح لیزیک در تهران ساده ترین عمل عمر خود را تجربه کنید.

حذف عینک در یک جلسه توسط بهترین جراح فمتولیزیک در تهران

برای بسیاری از افراد سوال است که برای انجام عمل حذف عینک توسط بهترین دکتر فمتولیزیک در تهران باید چند جلسه نزد پزشک متخصص بروند؟ آیا این روند، روندی طولانی است؟ در جواب باید بگوییم که عمل حذف عینک یک عمل ده دقیقه ای است که فقط در یک جلسه انجام می شود. کافیست آزمایشات مربوط به چشم را پیش از عمل انجام دهید و نتایج را نزد پزشک ببرید. در صورت دارا بودن شرایط و تایید پرونده توسط پزشک، شما امکان انجام عمل حذف عینک را خواهید داشت.

عمل حذف عینک تنها در یک جلسه انجام می شود.

شرایط عمل حذف عینک در یک جلسه چیست؟

برای انجام عمل حذف عینک نزد بهترین جراح لیزیک در تهران باید واجد شرایط این عمل باشید. از جمله شرایطی که عمل حذف عینک می طلبد شامل این موارد است:

  • دارای بودن سن بالای ۱۸ سال و زیر ۵۵ سال
  • نداشتن آب مروارید برای سنین بالا
  • عدم تغییر نمره چشم در یکسال گذشته (تغییر نمره نباید بیش از ۰.۵ دیوپتر باشد)
  • عدم دارا بودن قوز قرنیه و پیرچشمی
  • عدم دارا بودند دیابت کنترل نشده
  • عدم خشکی چشم
  • عدم بارداری و شیردهی در سه ماه اول زایمان
  • ضخامت کافی قرنیه
  • نزدیک بینی ۱- تا ۱۰- دیوپتر برای هر یک از دو چشم
  • آستیگمات ۰.۵ تا ۶ دیوپتر برای هر یک از دو چشم
  • دوربینی تا ۶ دیوپتر برای هر یک از دو چشم

دارا بودن شرایط از الزامات عمل حذف عینک است.

سفر از شهرستان به تهران و حذف عینک در یک روز

بسیاری از افراد به دلیل نبود پزشک متخصص چشم در شهرستان خود قید این عمل را می زنند. اما شاید باور نکنید که فقط در یک روز می توانید به تهران سفر کنید و این عمل ساده را انجام دهید. رهایی از شر عینک آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. چنانچه این عمل را نزد بهترین جراح فمتولیزیک در تهران انجام دهید بی شک تا همیشه از این عمل به عنوان بهترین و ساده ترین عمل عمرتان یاد خواهید کرد.

دوران نقاهت عمل حذف عینک چند روز است؟

دوران نقاهت عمل حذف عینک ممکن است برخی افراد را نگران کند. این روزها عده زیادی از افراد در محل کار خود با سیستم های کامپیوتری سر و کار دارند. بنابراین مجبورند برای هشت ساعت مداوم در روز پای سیستم های کامپیوتری بنشینند. با اطمینان کامل به شما میگوییم که از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. چنانچه قطره های مخصوصی که پزشک برای بعد از عمل تجویز می کند را به موقع استفاده کنید در روز سوم می توانید برای درآوردن لنزهای پانسمان مراجعه کنید. بعد از گذراندن دوره نقاهت سه تا هفت روزه شما قادر به کار کردن با سیستم های کامپیوتری، گوشی و تماشای تلویزیون مانند سابق خواهید بود.

مزایای بهترین جراح لیزیک در تهران چیست؟

از مزایای بهترین جراح فمتولیزیک در تهران این است که خیال تان از بابت عدم بروز عفونت، عدم بروز خشکی چشم و عدم سوزش و قرمزی بعد از عمل راحت است. عمل حذف عینک یک عمل ساده اما در عین حال حساس است. بنابراین چنانچه جراح حاذقی را برای این عمل انتخاب کنید از مشکلات و آسیب های بعد از عمل در امان هستید. کوتاه بودن دوران نقاهت، به دست آوردن دید کامل بعد از گذشت مدت زمان کوتاه و از بین رفتن سریع تاری دید از دیگر مزایای این انتخاب است.

انتخاب پزشک حاذق برای عمل حذف عینک نتیجه ای درخشان به بار می آورد.

چگونه بهترین جراح لیزیک در تهران را شناسایی کنیم؟

شاید برایتان سوال باشد که چگونه باید بهترین جراح فمتولیزیک در تهران را شناسایی کرد؟ پزشکان مجرب و متعهد دارای رزومه کاری قوی و درخشانی هستند. این پزشکان از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و دستگاه های لیزیک استفاده می کنند و با اشراف به ساختمان چشم بیماران قادر به شناسایی نقص ها و صفر کردن نمره چشم هستند. عمل حذف عینک عملی ساده برای بیماران است اما بسیار مهم است که پزشک متخصص دارای جسارت، اعتماد به نفس، مهارت و تخصص بالایی باشد.

بهترین جراح لیزیک در تهران با دارا بودن ویژگی های ذکر شده نتیجه ای عالی را برای چشم های شما رقم خواهد زد. عمل حذف عینک در یک جلسه موجب شده تا افرادی که با ضعف بینایی دست و پنجه نرم می کنند برای انجام این عمل مصمم تر شوند. چرا که این عمل ده دقیقه ای شما را برای یک عمر از شر شیشه های کدر و غبار گرفته عینک رهایی خواهد بخشید.

سخن پایانی

استفاده مداوم از عینک منجر به گود افتادگی زیر چشم ها، خستگی چشم ها، خواب آلودگی چشم ها حین مطالعه و کوچک شدن چشم ها و از دست دادن حالت زیبای آنها خواهد شد. عمل حذف عینک در یک جلسه زیبایی و سلامتی را در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان رقم می زند.دکتر علی نادری فوق تخصص قرنیه یکی از  بهترین جراحان لیزری تهران  زیبایی، درخشش و سلامتی را به چشم های خود بازگردانید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.