تزریق چربی و فیلر بینی: آیا برای شما مناسب هستند؟

زیبایی یکی از اموری است که می تواند بر احساس شما اثر بگذارد و اعتماد به نفستان را بالا ببرید. زمانی که احساس می کنید زیبا هستید، می توانید در یک جمع راحت تر صحبت کنید و ارتباطات موثرتری را با دیگران برقرار می کنید. اما پیری امری اجتناب ناپذیر است که برای تمامی افراد رخ می دهد و این مسئله می تواند ناراحتی ها و چالش های زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. نگران نباشید! امروزه، راهکارها و تکنیک های زیادی وجود دارند که می توانند روند پیری را متوقف سازند. یکی از این روش های تزریق چربی است.

با استفاده از این کار می توانید چین و چروک صورت خود را کنترل کنید و روح تازه ای را به پوست خود ببخشید. پوست مهمترین ارگانی است که می تواند بر زیبایی شما اثر بگذارد. زمانی که پوست چین و چروک پیدا می کند گذر سن مشخص می شود که این امر قابل پیشگیری است فیلر بینی روش دیگری است که باعث می شود بدون عمل جراحی زیبا به نظر برسید. بهتر است بدانید شما برای انجام کارهای زیبایی خود باید به کلینیک قابل اعتمادی بروید و بی شک کلینیک گونه goonehclinic.com یکی از بهترین کلینک ها در این زمینه است.

تزریق چربی به عنوان جایگزینی برای جراحی بینی

تزریق چربی چیست؟ این سوال یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که زیباجویان می پرسند. بهتر است بدانید برای اینکه این کار انجام شود، ابتدا چربی از ناحیه دیگر بدن مانند شکم و یا ران برداشت می شود. سپس، این چربی پردازش می شود و به پوست صورت و نواحی که از قبل مشخص شده است تزریق می گردد. با توجه به این موضوع که در تزریق چربی از چربی خود شخص استفاده می شود، بروز عوارض بسیار کمتر است و بدن جذب بسیار بیشتری دارد.

باید بدانید دوران نقاهت تزریق چربی محدود است و شما می توانید پس از یک هفته به زندگی عادی خود بازگردید. با تزریق چربی چین و چروک هایی که در اثر گذر زمان و بالا رفتن سن بر روی پوست نمایان شده اند از بین می روند و در نتیجه شما زیباتر به نظر می رسید. همچنین، تزریق چربی باعث می شود که پوست شما قوام بیشتری پیدا کند و انعطاف پذیری آن به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

نکات احتیاطی پس از ترزیق چربی

  • به مدت یک هفته استراحت کنید و تلاش کنید از کارهایی که ممکن است فشار زیادی را به شما وارد کند بپرهیزید.
  • اگر پزشک برای شما آنتی بیوتیک و یا هر داروی دیگری را تجویز کرده است، قرص های خود را به موقع مصرف کنید.
  • برای اینکه آثار تزریق چربی به خوبی روی صورت شما نمایان شود، باید صبور باشید. معمولا بین دو تا سه هفته طول می کشد تا چربی ها به خوبی خود را در صورت نشان دهند و شما بتوانید از زیبایی بهره ببرید.
  • اگر به بیماری خاصی مانند دیابت مبتلا هستید، قبل از این عمل پزشک را در جریان بگذارید.

فیلر بینی: گزینه ای غیرجراحی برای بهبود شکل بینی

در کنار تزریق چربی، روش دیگری که برای زیبایی پیشنهاد می شود فیلر بینی استو فیلر بینی به روشی گفته می شود که طی آن ناهمواری های بینی رفع می شود و بینی حالتی سر بالا پیدا می کند. امروزه، بسیاری از کسانی که نمی خواهند عمل جراحی بینی انجام دهند و از طرفی به دنبال روشی برای زیباتر شدن بینی خود هستند از فیلر استفاده می کنند. فیلر باعث می شود که فرم بینی بسیار زیبا شود و شما بدون کبودی و دوران نقاهت ناشی از عمل بینی به نتیجه مورد نظر برسید.

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا فیلر بینی نیاز به ترمیم دارد. پاسخ به این سوال مثبت است. به طور کلی، فیلر تنها ۶ ماه ماندگاری دارد و اگر شما می خواهید فرم بینی خود را حفظ کنید، بهتر است از فیلر استفاده نمایید و آن را ترمیم کنید. در برخی از موارد فیلر باید هر سه ماه یک بار ترمیم شود و این امر به ویژگی های بدن شما بستگی دارد. فیلر باعث می شود که بسیار زیباتر شوید و فرم بینی شما با فرم صورتتان یکسان می شود.

برای تزریق چربی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تزریق چربی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در این روش چربی از بدن شما جدا می شود و سپس به بخش دیگری از بدنتان تزریق می شود. در نتیجه، چین و چروک های صورت از بین می رود و قوام پوست به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. همانطور که می دانید کارهای زیبایی باید در مراکز معتبر انجام شوند. اگر شما به دنبال مرکز معتبری برای تزریق چربی و یا فیلر بینی هستید، می توانید به کلینیک گونه goonehclinic.comمراجعه کنید و کار خود را زیر نظر متخصصان انجام دهید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.