معرفی آنا کالاشنیکووا خواننده و هنرپیشه روسی

آنا کالاشنیکووا، هنرپیشه معروف روسیه، مجری و خواننده در سال ۱۹۸۴ میلادی در شهر استاوروپل متولد شد. دوران کودکی آنا در «پیاتیگورسک» سپری شد و از همان دوران علاقه او به موسیقی، رقص و نقاشی آشکار گشت. هنرپیشه آینده مدرسه را با مدال طلا به پایان رساند و تحصیلات خود را در انستیتوی هوانوردی مسکو در دانشکده اقتصاد ادامه داد. او نتوانست وارد هنرستان تئاتر شود، اما کار در «موس فیلم» امکان دریافت اولین نقش در سینما و سریال های «حقایق ساده»، «پنجره مسکویی» و غیره را برایش فراهم کرد.

آنا انستیتوی هوانوردی را با نمرات عالی در رشته مهندسی – اقتصاد- برنامه نویس به پایان برد و بعد دوره هنرپیشگی را بطور غیابی در دانشگاه هنر ملی به اتمام رساند. با دارابودن این تحصیلات وارد دانشگاه دولتی فرهنگ و هنر مسکو شد و در دانشکده هنرپیشگی به تحصیلات خود ادامه داد.

آنا کالاشنیکووا

آنا پس از دریافت گواهی پایان تحصیل به آمریکا رفت و دانشجوی آکادمی فیلم نیویورک شد و همزمان در استودیوهای هنرپیشگی ایوان چاباک، مارگی هابر، لسلی کاهن کار کرد. پس از تحصیل و کار در آمریکا، به روسیه برگشت که نقش های زیادی در انتظارش بود.
در سال ۲۰۱۲ میلادی در مراسم «جایزه مد» در عنوان «زوج مد جدید» جایزه اول را دریافت نمود. آنا مجری شبکه اینترنتی «یلو»ست و در سال ۲۰۱۲ میلادی برنامه «دفاتر امواج جدید» را اجرا کرد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.