بررسی مودم TF-i60 ایرانسل

اینترنت پرسرعت TD-LTE امروزه بسیار موردتوجه قرارگرفته و اغلب ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنتی این نوع سیستم را وارد شبکه خود کرده‌اند. در اینترنت TD-LTE شما سرعت خاصی را خریداری نمی‌کنید، همه طرح‌ها با یک سرعت و در واقع با حداکثر سرعت کار می‌کنند و شما تنها اندازه حجم اینترنت و مدت زمان آن را انتخاب می‌کنید. یکی از مودم‌های پرطرفدار ایرانسل TF-i60 نام دارد. این مودم از اینترنت نسل چهارم و ۴٫۵ تلفن همراه پشتیبانی کرده و شما می‌توانید از آن به دو روش سیم‌کارت‌های معمولی و TD-LTE استفاده نمایید. این مودم ثابت برای استفاده از اینترنت ثابت و بی‌سیم TD-LTE است و قابلیت پشتیبانی از G ۴ را هم دارد و برخی از کاربران می‌توانند در صورت نیاز G ۴ به‌جای TD-LTE استفاده کنند. ایرانسل این مودم را به نمایندگی برند هوآوی در ایران عرضه کرده است.

ایرانسل

طراحی ظاهری این مودم همانند سایر مودم‌ها است. شکل ظاهری آن مستطیلی بوده و به رنگ سفید ارائه می‌شود و در قسمت جلویی لوگوی هوآوی و ایرانسل قرار داده شده است. در سمت دیگر اسم و مدل مودم را مشاهده می‌کنید. این مودم بزرگ و جاگیر و یا سنگین است، ابعاد آن ۷۸ × ۱۵۵ × ۲۴۰ میلی‌متر و وزنی معادل با ۴۱۰ گرم دارد.

در قسمت جلویی ۵ چراغ به همراه ۵ گزینه مشاهده می‌کنید که به ترتیب، پاور، اتصال به شبکه پرسرعت اینترنت، فعال بودن وایفای، اتصال از طریق کابل و آنتن دستگاه را نشان می‌دهد.

ایرانسل

در پشت دستگاه نیز درگاه‌های ارتباطی مودم مانند محل اتصال کابل برق، ۴ درگاه ارتباط LAN، درگاه اتصال به تلفن و محل ورود سوزن به منظور ریست کردن مودم تعبیه شده است. یک پورت WAN در این مودم وجود دارد که امکان دریافت اینترنت از دستگاه‌های دیگر و به اشتراک‌گذاری آن از طریق شبکه‌ی بی‌سیم TF-i60 H1 را امکان‌پذیر می‌کند. کاربر می‌تواند به وسیله این مودم تا ۴ شبکه بی‌سیم مستقل به وجود آورد و هر کدام از این شبکه‌ها را در اختیار گروه خاصی قرار دهد. این مودم را می‌توانید برای شرکت و محل‌های تجاری نیز استفاده کنید زیرا تا ۳۲ نفر می‌توانند به وایفای وصل شده و از سرعت بالای آن استفاده کنند.

این مودم از شبکه‌های ۲G/3G/4G/4.5G/TD-LTE پشتیبانی کرده و سرعت انتقال داده با شبکه LTE برای دانلود برابر ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و برای آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه است؛ همچنین سرعت دانلود از طریق شبکه TD-LTE برای دانلود برابر ۲۱۰ مگابیت بر ثانیه و برای آپلود برابر ۱۰ مگابیت بر ثانیه است.

همراه با مودم، یک پکیج سیم‌کارت دوقلو ارائه می‌شود که درون آن، ۲ عدد سیم‌کارت هدیه وجود دارد. یکی از این سیم‌کارت‌ها برای استفاده از اینترنت ثابت (TD-LTE) است و دیگری برای استفاده از دیتای همراه (FD) است. به منظور استفاده از مودم کافی است یکی از سیم‌کارت‌ها را در آن قرار داده و پس از اتصال مودم به برق، کلید پاور را نگه‌دارید تا دستگاه روشن شود. با استفاده از پسورد روی دستگاه می‌توانید به‌صورت بی‌سیم به آن وصل شوید و از طریق لینک ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ در مرورگر خود می توانید رمز آن را تغییر دهید.

شما می‌توانید از طریق سایت ایرانسل بسته‌های مربوط را مشاهده کرده و یکی از آن‌ها را فعال کنید.

مطالب مرتبط:
تغییر نام و رمز وایفای در مودم های TD-LTE

با بهترین آنتی‌ویروس های ویندوز ۱۰ آشنا شوید

روش‌های انتقال فایل بین گوشی‌های اندروید و ios

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.