Parma، پلیر قدرتمند ایرانی

پخش‌کننده صوتی و ویدئویی، یا همان پلیر، یک برنامه کاربردی برای پخش ویدئو و فایل‌های صوتی است، این برنامه باید سبک، ساده، سریع و دارای امکانات جدید و به روز باشد تا در تماشای فیلم‌ها تجربه خوبی برای شما رقم بزند. در این مطلب می‌خواهیم در مورد یک اپلیکیشن ایرانی حرف بزنیم. پلیر ایرانی پارما که امروزه محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. پلیر قدرتمند پارما یک video player خوب و کاربردی برای ویندوز ۱۰ می‌باشد، که توسط توسعه‌دهنده ایرانی آقای مصطفی غفاری ارائه‌شده است، این برنامه به‌صورت کاملاً رایگان و بدون هیچ تبلیغاتی در دسترس همگان قرار گرفته و حجم آن کم و ۱۰مگابایت می‌باشد. اپلیکیشن پارما، یونیورسال است، یعنی شما می‌توانید از نسخه دسکتاپ (ویندوز ۱۰) و نسخه موبایل ویندوز۱۰ آن استفاده کنید. شما می‌توانید این پلیر زیبا، سریع و کاربردی را برروی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و ایکس باکس وان خود دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

با استفاده از پارما قادر هستید، بیشتر فرمت‌های صوتی و تصویری را اجرا کرده و ویدئوها را با زیرنویس آن مشاهده کنید. این برنامه از فرمت‌های avi ،mp4 ،mpg ،mpe ،mpeg ،mov،wmv ،mkv ،ts ،vob ،m4v ،m1v ،m2v ،۳gp پشتیبانی می‌کند و در بروز رسانی‌های بعدی نیز فرمت FLV و WEBM به آن اضافه خواهد شد. این اپلیکیشن به یکی از پلیرهای محبوب در استور مایکروسافت تبدیل شده است.

یکی از امکانات خوب و کاربردی این نرم افزار شناسایی تمام فایل‌های صوتی و تصویری ویندوز شما است که از طریق برنامه می‌توانید پوشه به پوشه آن‌ها را پیداکرده و باز کنید. در واقع با نصب و راه‌اندازی آن در ابتدا تمام سیستم کامپیوتری شما اسکن شده و فایل‌های ویدئویی شناسایی می‌شوند.

همانطور که اشاره شد شما می‌توانید فرمت‌های زیر نویس را در این پلیر اجرا کنید، زیرنویس‌ها با رنگ‌ها متنوعی به نمایش در می‌آیند و شما قادر هستید از طریق برنامه تک تک زیرنویس‌ها را امتحان کرده و یک زیر نویس مناسب را اجرا کنید. علاوه بر رنگ، فونت و سایز زیرنویس‌ها قابل تغییر است. در صورتی فایل زیر نویس با نام مشابه فایل فیلم، ذخیره شده باشد، این پلیر به‌صورت اتوماتیک آن را شناسایی می‌کند.

از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به دکمه‌های کاهش و افزایش سرعت فیلم اشاره کرد که فیلم را در دور تند و آهسته به نمایش می‌گذارد. در نسخه موبایل، می‌توانید از قابلیت پخش صدا در پس زمینه استفاده کنید، در این صورت در زمان‌هایی که باتری گوشی‌تان کم است، می‌توانید صفحه را قفل کرده و به صدای آن گوش دهید.

پلیر پارما دارای قابلیت استریم ویدئو است و به‌راحتی با کمک آدرس اینترنتی مثل یوتیوب و آپارات، می‌توانید ویدئو را به‌صورت مستقیم تماشا کنید. در بروز رسانی‌های بعدی می‌توانید ویدئو و فایل‌های موجود در این پلیر را به‌صورت مستقیم به اشتراک بگذارید. این پلیر محبوب به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در دسترس می‌باشد. این اپلیکیشن ایرانی توانسته در مدت زمان کم، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند، بهتر است با استفاده از این برنامه‌های ایرانی، به توسعه و رشد آنها کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:
راهنمای استفاده از اینستاگرام بر روی ویندوز

با بهترین آنتی‌ویروس های ویندوز ۱۰ آشنا شوید

پارتیشن بندی هارد درایو در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.