فیلم‌هایی که باعث مرگ افراد در واقعیت شدند

آیا در هنگام تماشای فیلم‌های ترسناک حس بدی دارید؟ یا بعد از نگاه کردن به فیلم‌های خنده‌دار، قلبتان تیر می‌کشد؟ برخی از این فیلم‌ها احساس ترس و هیجان بیش از اندازه‌ای را به وجود می‌آورند که ممکن است برای انسان خطرناک باشد. بهتر است این نکته را بدانید برخی فیلم‌های ترسناکی که تاکنون ساخته شده است به مرگ و یا سکته افراد زیادی ختم شده‌است. سازندگان فیلم‌های ترسناک سعی می‌کنند با ایجاد فضاهای مهیج تماشاگران خود را هیجان زده کرده و حادثه‌های ترسناکی را به آن‌ها نشان دهند. برخی از افراد با دیدن این فیلم‌های ترسناک بر اثر ترس و شوک فوت می‌کنند؛ درحالی‌که برخی از آن‌ها به دلیل سکته قلبی و مغزی راهی بیمارستان می‌شوند.

۱- فیلم گرگ‌ومیش کسوف (The Twilight Saga: Eclipse 2010)
حماسه گرگ‌ومیش، یک فیلم زیبا و احساسی و عاشقانه چند قسمتی است که کریستین استوارت در آن در قالب دختری به نام بلا نقش آفرینی می‌کند. این فیلم در چند قسمت ارائه شده است. در این فصل از داستان یعنی در فصل کسوف؛ بلا باید بین یک خون آشام و یک گرگ نما یک نفر را به‌عنوان عشق ابدی انتخاب کند و این مثلث عشقی به وجود آمده داستان را هیجانی‌تر می‌کند. این داستان به‌قدری غم‌انگیز و احساسی است که طبق اخبار به دست آمده جوانی ۲۳ ساله به نام Damian Anthony Smythe بر سر صحنه فیلم درگذشته است.

فیلم گرگ‌ومیش

۲- فیلم جن‌گیر (The Exorcist 1973)
داستان فیلم دخترکی را به نمایش می‌گذارد که دچار حالات عجیب‌وغریبی می‌شود، اما هیچ یک از پزشکان نمی‌توانند آن را درمان کنند. در نهایت یک جن‌گیر سعی می‌کند تا او را نجات دهد. این فیلم در سال ۱۹۷۳ توانست بسیار مورد توجه قرار گیرد، در جریان نمایش فیلم در نیویورک، خبرنگاران گزارش دادند که بسیاری از مردم در وسط فیلم به دلیل احساس ترس حاکم در سالن فیلم، فرار کرده‌اند. در زمان انتشار فیلم، آمبولانس‌ها در جلوی سالن سینما برای موارد اضطراری استقرار داشتند؛ چرا که این فیلم تأثیرات ویران‌کننده‌ای مانند حملات قلبی در بر داشت.

فیلم جن‌گیر

۳- فیلم احضار ۲ (The Conjuring 2 2016)
فیلم احضار بر اثر داستان واقعی ساخته شده است، با این وجود فیلم‌سازان برخی از صحنه‌ها را به آن اضافه کرده‌اند تا حوادث به گونه ترسناک‌تر نشان داده شود. متأسفانه این فیلم ترسناک در هند بسیار مرگ‌آور بود. یک پیرزن ۶۵ ساله در هنگام تماشای فیلم فوت کرد. این فیلم داستان خانواده‌ای با ۴ کودک در انگلستان را نشان می‌دهد که روحی در خانه‌شان ساکن شده و قصد دارد آن‌ها را از خانه‌شان بیرون کند.

فیلم احضار ۲

۴- فیلم مصائب مسیح (The Passion of the Christ 2004)
این فیلم، آخرین ساعت‌های زندگی «عیسی مسیح» را روایت می‌کند قبل از این که در اورشلیم به صلیب کشیده شود. در حال تماشای این فیلم غم‌انگیز، دو مرگ رخ داد. یکی از آن‌ها پگی ۵۶ ساله بود که از ناراحتی قلبی رنج می‌برد و در هنگام تماشا به صلیب کشیدن مسیح، فوت کرد. یک ماه بعد حادثه مشابه ای برای یک کشیش ۴۳ ساله در برزیل به نام جوزف رخ داد که در هنگام تماشای فیلم با همسرش دچار حمله و مرگ شد.

فیلم مصائب مسیح

۵- فیلم بیگانگان (Aliens 1986)
بیگانه فیلم ترسناک دیگری است که جان مرد هندی به نام M. Prabhakar را گرفت. این مرد هندی بعد تماشای فیلم به حمام رفت و در آنجا به دلیل ترس و شوک وارد شده فوت کرد. بیگانگان فیلمی علمی، تخیلی، اکشن و ترسناک به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون است که در آن بیگانگان سیاره را به استعمار خود در آورده‌اند و راه‌های ارتباطی نیز قطع شده است. گروه نجات می‌خواهند با قدرت آتش سیاره را نجات دهند.

فیلم بیگانگان

۶- فیلم آواتار (Avatar 2009)
آواتار جیمز کامرون، فیلم حماسی سه بعدی و یک کار خارق‌العاده به‌حساب می‌آید که در کمال ناباوری باعث مرگ یک مرد ۴۲ ساله در تایوان شده است. این مرد به دلیل هیجان‌های موجود در صحنه‌های فیلم دچار افزایش فشار خون، شوک و سکته قلبی شد، او پس از ۱۱ روز مراقبت‌های بیمارستانی، فوت کرد. داستان فیلم از این قرار است که یک تفنگدار سابق ارتش که اکنون فلج شده است برای مأموریتی به سیاره پاندورا می‌رود. او در آن سیاره بر سر دوراهی می‌ماند و تصمیم به نجات آنجا دارد.

فیلم آواتار

۷- فیلم هندی (Raju Gari Gadi 2015)
این فیلم هندی روایت گر ۷ شرکت کننده در یک شوی تلویزیونی است که قرار است یک شب در یک خانه وحشتناک بمانند، این خانه خالی از سکنه در ناندیگاما وجود دارد. بدن مرده ۳۴ نفر در طول یک دوره از زندگی‌شان در خانه است. این تجربه وحشت باعث مرگ یک پیرمرد ۵۵ ساله شد. این فرد دارای مشکلات قلبی بود که در هنگام تماشای فیلم تحت تأثیر قرارگرفته و فوت می‌شود.

فیلم هندی Raju Gari Gadi

۸- فیلم ضد مسیح (Antichrist 2009)
این فیلم از منظرهای مختلفی نقد شده است و برخی آن را فمینیستی می‌نامند. در زمان اکران این فیلم در فستیوال کن، ۴ نفر بیهوش شده و غش کرده‌اند. اکران این فیلم در برخی از کشورها ممنوع شده است. خط داستانی این فیلم در مورد زن و شوهر است که در هنگام رابطه جنسی، فرزندشان از پنجره سقوط کرده و فوت می‌کند.

فیلم ضد مسیح

۹- فیلم آرواره‌ها (Jaws 1975)
این فیلم در تابستان سال ۱۹۷۵ منتشر شده است، فیلم داستانی از حمله‌های یک کوسه بزرگ سفید به انسان‌ها و تلاش‌های یک افسر پلیس برای نگهبانی از مردم در برابر این کوسه است. فیلم آرواره‌ها سرشار از صحنه خون و خون‌ریزی است. پس از چند ماه از تاریخ انتشار فیلم فردی ۴۵ ساله، هنگام تماشای فیلم با همسرش در سینمای فورد سیتی شیکاگو غش کرد. بعد از مراجعه وی به بیمارستان متوجه شدند وی بر اثر حمله قلبی درگذشته است.

فیلم آرواره‌ها

۱۰- فیلم ماهی‌ای به نام وندا (A Fish Called Wanda 1988)
این فیلم با بقیه فیلم‌ها فرق دارد، اگر شخصی این فیلم را به‌عنوان فیلم کمدی کلاسیک به شما معرفی کرد؛ مطمئن باشید که قصد جان شما را کرده است. جالب‌ترین اتفاق در مورد این فیلم شخصی است که در حال تماشای آن فوت کرده است، این فرد در حال تماشای این فیلم آن‌قدر خندید که بر اثر حمله قلبی درگذشت. این فیلم داستان گروهی متشکل از چهار آدم بسیار متفاوت «کن»، «جرج»، «واندا» و «اوتو» است که به‌رغم تنشی که میان اعضا به وجود می‌آید، الماس‌هایی چند میلیون پوندی را به سرقت می‌برند. سپس هر یک می‌کوشند تا به دیگران نارو بزند.

فیلم ماهی‌ای به نام وندا

مطالب مرتبط:
غمگین ترین فیلم‌های تاریخ سینما

معرفی برادران «داردن»، زوج فیلم‌ساز بلژیکی

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.