چگونه از عکس‌هایتان ویدئوهای جذاب درست کنید؟

ممکن است صدها عکس در گوشی اندرویدی خود ذخیره داشته باشید و دوست داشته باشید این عکس‌ها را در قالب یک ویدئو زیبا ذخیره و نگهداری کنید و یا چند ویدئو کوتاه از یک مناسبت دارید و تمایل دارید این ویدئوها را در قالب یک ویدئو یکپارچه با هم ادغام کنید. برای این کار به سیستم کامپیوتری و برنامه‌های پیشرفته نیازی نیست. به راحتی می‌توانید از طریق برنامه‌های کاربردی اندروید، این عکس‌های زیبا را به ویدئوهای جذاب و به‌یادماندنی تبدیل کنید. با ما همراه باشید تا این برنامه‌های کاربردی را به شما معرفی کنیم.

برنامه گوگل فوتو (Google Photos)

برنامه گوگل فوتو

این برنامه علاوه بر تبدیل عکس‌ها به ویدئو، برای ویرایش فایل‌های ویدئویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید تصاویر و فیلم‌ها را ویرایش کرده و به آن‌ها متن؛ پس‌زمینه و موارد موردعلاقه‌تان را اضافه کنید. برای کار با این برنامه باید گالری و یا رسانه خود را با برنامه گوگل فوتو همگام‌سازی کنید، بعداز این کار برنامه را باز کرده و از گزینه سه خط در سمت راست بالا، گزینه ایجاد فیلم را انتخاب کنید و سپس نوع فیلم را مشخص نمایید. در این برنامه می‌توانید از تم‌های مناسبتی برای میکس عکس‌ها استفاده کنید. بعد از انتخاب عکس، موسیقی و یا متن موردنظر را اضافه کرده و در نهایت ویدئو را ذخیره کنید.

برنامه GoPro Quik

برنامه GoPro Quik

برنامه گوگل فوتو قابلیت‌های کاربردی اما ساده‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر به دنبال ویژگی‌های پیشرفته‌تری هستید، بهتر است برنامه GoPro Quik را نصب کنید. رابط کاربری برنامه GoPro Quik ساده است اما ویژگی‌هایی حرفه‌ای‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید ویدئوها را از نظر رنگ، چهره، عنوان بندی و … ویرایش کنید؛ این ویژگی‌ها تنها به عکس محدود نمی‌شود. تم‌های بسیار زیادی در این برنامه وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن، عکس‌های موردعلاقه‌تان را متناسب با هر مناسبتی میکس کنید و به‌صورت کلیپ در بیاورید.

برنامه Storyo

برنامه Storyo

اگر قصد دارید یک فیلم کوتاه از عکس‌های آخر هفته خود درست کنید، برنامه Storyo بهترین گزینه برای شما است. در این برنامه می‌توانید عکس‌ها را بر اساس زمان و مکان جست‌وجو کرده و کلیپ‌های زیبایی بر اساس این معیارها درست کنید.

برنامه Magisto

برنامه Magisto

برنامه Magisto یک پلتفرم و ویرایشگر ویدئویی پیشرفته در گوشی‌ های اندروید است. این برنامه به صورت هوشیارانه و خودکار از عکس‌ها و ویدئوها کلیپ می‌سازد. اما آنچه که در این برنامه اهمیت دارد؛ تشخیص مهم‌ترین صحنه‌ها و استفاده از آن در کلیپ‌ها است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدئوهای متعددی را با هم ادغام کرده و موسیقی موردنظرتان را بر روی آن قرار دهید و یا از عکس‌های خود ویدئوهای زیبا با موسیقی زیبا بسازید.

برنامه FilmoraGo
این برنامه سعی می‌کند تا تجربه ویرایشِ ویدئوها و تصاویر در کامپیوتر را، در یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار دهد. تم‌های متنوعی در آن به کار برده شده که کلیپ‌های شما را زیباتر می‌کند و در نهایت می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید. شما در این برنامه قادر هستید بر روی کلیپ موردنظرتان صدا، پس‌زمینه، زیرنویس و یا موارد دیگری را اضافه کنید.

برنامه Adobe Premiere Clip

برنامه Adobe Premiere Clip

این برنامه در زمینه ویرایش و تدوین ویدئو و عکس و زیر نظر کمپانی بزرگ آدوبی فعالیت می‌کند. این نسخه در واقع نسخه ساده‌تر برنامه اصلی ویرایش می‌باشد که همراه با امکانات زیاد و جذاب، برای کاربران معمولی طراحی شده است. شما در این برنامه می‌توانید به کلیپ‌های خود جلوه‌های صوتی و بصری اضافه کنید. فیلترها و تم‌های مختلفی را در ویدئوهای خود قرار داده و در نهایت آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه از فرمت‌های رایج و متنوعی پشتیبانی کرده و با سرعت بالایی به ویرایش عکس‌ها و ویدئوها می‌پردازد.

برنامه VivaVideo
برنامه VivaVideo اکثر ویژگی‌های موجود در این برنامه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و در کنار آن‌ها چند ابزار جدید و مدرن را نیز ارائه داده است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه و دوربین آن، عکس و فیلم‌های جذابی به همراه افکت‌های زیبا و ایموجی ها ثبت کنید. این برنامه اولین برنامه اندرویدی با پشتیبانی از multi capture modes است و افکت‌ها و تم‌های فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید ویدئوها را ذخیره‌سازی کرده و یا در انواع مختلف شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:
با ابزار Snipping Tool از صفحه ویندوز عکس بگیرید

روش‌های انتقال فایل بین گوشی‌های اندروید و ios

روش فعالسازی اثر انگشت Fingerprint در لپ تاپ

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.