بهترین هدیه برای متولدین آبان چیست؟

یکی از مهم ترین مناسبت های زندگی همه افراد، سالروز تولد است، به همین دلیل اغلب مردم این روز را با دادن انواع هدیه یا برگزاری میهمانی جشن می گیرند. با این حال خرید هدیه هم همیشه یکی از چالش ها بوده است و بسیاری مواقع برای ما پیش آمده که برای خرید یک هدیه مناسب، سردرگم و عاجز شده ایم.

از طرفی، با یک هدیه خاص هم نمی توان دل همه را به دست آورد و همه را خوشحال کرد و هدایا باید با توجه با خصوصیات اخلاقی، علایق و همین طور شخصیت فرد مورد نظر تناسب داشته باشد. به عنوان مثال می توان بر طبق ماه تولد فرد و با توجه به خصوصیاتی که در اکثر متولدین آن ماه دیده می شود، هدیه تولد مناسب را انتخاب کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بهترین هدایای تبلیغاتی برای متولدین آبان ماه را به شما معرفی کنیم؛ پس اگر شما هم کسی را می شناسید که متولد این ماه است و می‌خواهید او را با یک کادوی تولد مناسب، هیجان زده کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید کادوی تولد بخریم؟

ما انسان ها میزان عشق و علاقه یا مراتب تشکر و قدردانی و همین طور احترام و سپاسگزاری خود را از راه های مختلفی نسبت به یکدیگر ابراز می کنیم که یکی از این راه ها خرید هدیه یا کادو در مناسبت های مختلف یا به صورت اتفاقی و بدون مناسبت است.

مسلماً چه شما یک هدیه را در مناسبتی خاصی به دوست، فامیل یا یکی از اعضای خانواده خود اهدا کنید و چه بدون مناسبت این کار را انجام دهید، مطمئن باشید که فرد مورد نظر را خوشحال و هیجان زده خواهید کرد؛ اگر در مناسبت هایی مانند سالروز تولد یا غیره کادویی را هدیه دهید، شخص دریافت کننده از این که شما آن مناسبت را فراموش نکرده اید خوشحال خواهد شد  و اگر هم بدون مناسبت خاصی، کادویی را تهیه کنید، مطمئناً شخص دریافت کننده را شگفت زده و خشنود خواهید کرد زیرا در زمانی که انتظار نداشته، شما به او یاد او بوده اید.

در هر حال به جرات می توان گفت که هدیه دادن علی الخصوص در سالروز تولد، می تواند جان دوباره ای بر روابط شما و فرد دریافت کننده هدیه بدمد و مسلماً شما هم از خوشحالی او، خوشحال خواهید شد.

هدایای تبلیغاتی آراهنر

خصوصیات مشترک متولدین آبان ماه

متولدین آبان ماه، در ظاهر ساکت و آرام و در عین حال پر از شور و شوق هستند. این افراد نگاه عمیقی به زندگی دارند و برای کسانی که با آن ها صادقانه رفتار کند، دوستان فوق العاده‌ای خواهند بود. نگاه تیزبین و موشکافانه متولدین آبان ماه به مسائل، در کنار حس وفاداری و تدبیر، از آن ها شخصیتی محبوب و دوست داشتنی می‌سازد. در واقع، یک آبان ماهی انسان خود ساخته و مستقلی است که گاهی نیاز به تنهایی و خلوت دارد و البته این خصوصیت مغایر با مهربانی و خون گرمی او نیست.

متولدین برج عقرب یا همان آبان ماه، هدیه گرفتن را دوست دارند تا جایی که گاهی خودشان برای خودشان هدیه می خرند. به دلیل این که اصولاً متولدین آبان ماه افراد کنجکاوی هستند و از موضوعات مرموز و پر راز و رمز خوششان می آید، اگر هدیه ای را که برایشان می خرید حسابی کادو پیچ کنید، بیشتر لذت می برند و در حین باز کردن آن کلی حدس و گمان می زنند.

برای اینکه روز تولد این گروه از افراد را هیجان انگیزتر کنید، می‌توانید هدیه تولدشان را در جایی در اتاق یا میز کارشان مخفی کنید تا با پیدا کردن آن هیجان زده شوند. آبان ماهی ها نه تنها دوست دارند در مناسبت هایی مانند سالروز تولد، سالگرد ازدواج، روز دانش آموز و … هدایای مناسبی دریافت کنند، بلکه از دریافت هدیه های بی‌مناسبت و ناغافل هم خیلی خوشحال می شوند. در ضمن ماه آبان بهانه ای برای خرید هدیه روز دانش آموز نیز هست.

به طور کلی متولدین آبان ماه به پوشش و ظاهرشان بسیار اهمیت می دهند، به همین دلیل خرید یک لباس شیک به همراه کادو پیچی عالی می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

آبان ماهی ها خصوصیات اخلاقی خاصی دارند، آن ها از رنگ های تیره لذت بیشتری می برند زیرا بر این باور هستند که این رنگ ها، عمیق و اسرار آمیز هستند. (البته هر شخصی خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد بنابراین  بهتر است بیشتر به سلایق فرد مورد نظر توجه کرده و آن ها را کشف کنید.)

از آنجایی که آبان ماهی ها انسان های عمیق و دقیقی هستند، هر هدیه ای که فکر آن ها را به خود مشغول کند، می تواند برایشان جذاب باشد.

هدایای پیشنهادی آرا هنر برای متولدین آبان

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی)

در بسته هدیه چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی) یک فلاسک با روکش نمدی برای گرم نگه داشتن مایعات مختلف، دو لیوان مسی، دو زیرلیوانی نمدی و چند دمنوش با طعم‌ های مختلف و مقداری مویز قرار داده شده که آن را یک کادوی تولد کاربردی و هیجان انگیز کرده است.

چام ویژه (بسته فلاسک با روکش نمدی و لیوان مسی) یک  هدیه خلاقانه است و جزو پرطرفدارترین محصولات مجموعه آرا هنر به شمار می رود.

فلاسک با روکش نمدی، لیوان مسی و مویز و دمنوش از ابزارهای اساسی یک توقف لذت بخش در مسافرت و پیک نیک هستند. این بسته می‌تواند برای هدیه شب یلدا مناسب باشد که هر وقت از آن استفاده می‌کنند به یاد شما می‌افتند.

چام ویژه آراهنر

کافا ۳ (بسته قهوه اسپرسو، فنجان و نعلبکی)

در بسته هدیه کافای ۳ بساط یک قهوه اسپرسو تمام و کمال فراهم شده است. در این بسته هدیه، یک عدد دستگاه قهوه جوش اسپرسو به همراه دو ظرف فلزی حاوی پودر قهوه و شکلات و چهار عدد فنجان و نعلبکی سرامیکی دست ساز گنجانده شده است که در یک بسته بندی شیک و هیجان انگیز عرضه می شود.
قهوه ساز موجود در این بسته مخصوص طبخ قهوه اسپرسو است که برای نخستین بار در تورین ایتالیا در اوایل قرن بیستم ابداع شد.

بسته گلدان مس و پرداز، گل مسی و ترمه

بسته هدیه گلدان مس و پرداز، گل مسی و ترمه،  یک هدیه ترکیبی فوق‌ العاده جذاب و خاص است. این مجموعه هنر مس را به رخ همه می ‌کشد. یک گلدان مس و پرداز و گل مسی که در آن قرار داده شده است، به معنای واقعی کلمه دلبربایی می کند.

بسته گلدان مس و پرداز، گل مسی و ترمه می‌ تواند یک هدیه مناسب برای سالروز تولد عزیزان شما باشد. داستان این بسته وقتی جذاب ‌تر می‌ شود که بدانید یک ترمه رومیزی هم در آن قرار دارد. این رومیزی و آن گلدان و گل، نمادهای مناسبی از هنر ایران هستند که می ‌توانند تزئین کننده هر اتاقی باشند.

سخن پایانی

سالروز تولد از بهترین مناسبت ها برای دادن هدیه به اعضای خانواده و فامیل است. شاید برای شما هم تهیه یک هدیه مناسب کمی دشوار و چالش برانگیز باشد، ولی کافی است در هنگام خرید هدیه، سلایق فرد مورد نظر را بدانید و با توجه به آن، اقدام به تهیه هدیه ای خلاقانه و کاربردی و مناسب با شخصیت و خصوصیات خلاقی او کنید.

توجه داشته باشید که هدیه دادن چه در مناسبتی مانند جشن تولد و چه بدون مناسبت و اتفاقی، یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن میزان علاقه شما به شخص مورد نظر است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.