تمیزکاری آشپزخانه

هر آشپز مشتاق یا خانواده بزرگی می داند که آشپزخانه سریعتر از هر اتاق دیگری کثیف می شود. پختن یک غذای بزرگ اغلب به معنی آن است که پس از خوردن ثمره خوشمزه کارتان، یک شب کامل به تمیزکاری بپردازید. ما میتوانیم با خدمات حرفه ای خود، آشپزخانه تان را تمیز نگه نداریم. همچنین، می توانید مجموعه گسترده نکات کاربردی ما در آشپزخانه را نیز مطالعه کنید.

نظافت منزل از جمله خدماتی می باشد که توسط برخی از شرکت ها و موسسه ها به مشتریان داده می شود. البته چون امروزه با پیشرفت تکنولوژی روبرو شده ایم و بسیاری از سفارش ها و خدمات را می توانیم آنلاین ثبت و دریافت کنیم میتوان برای گرفتن قیمت نظافت منزل نیز از بازارهای آنلاینی مثل سنجاق استفاده کرد.

اگر شما به هر دلیلی فرصت نمی کنید که خودتان کارهای نظافتی منزل یا محل کارتان را انجام دهید کافیست که به وب سایت یا اپلیکیشن سنجاق مراجعه کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید و از هزینه نیروهای خدماتی مطلع شوید. برای ثبت سفارش نظافت منزل در تهران کافی است به چند سوال ساده پاسخ دهید.

خدمات تمیزکاری ما

این بخش پر رفت و آمد خانه شما به توجه خاصی نیاز دارد و خدمات حرفه ای تمیزکاری آشپزخانه ما، می تواند آن را برایتان فراهم آورد. خدمتگزاران سایت ما خانه تان را کاملا تمیز کرده و آشپزخانه تان را برق می اندازند.

تیم ما، پس از گردگیری خانه سطوح وسیله ها مانند سطح سرگازی ها، مشعل های گاز و دستگیره های کنترل کننده را تمیز می کند. لکه های داخل فر و میز به سرعت تمیز می شوند. ما پیشخوان را می شوییم، قسمت جلویی کابینت، دستگیره ها، میزها و صندلی ها را تمیز می کنیم.

خدمتگزاران ما سطوح را برق می اندازند، کف زمین را جارو می کشند و آشپزخانه تان را به طور حرفه ای تمیز و خوش عطر می کنند. سطل زباله را تمیز میکنند، صندلی ها را مرتب کرده و ظاهر انتهایی آشپزخانه را تکمیل می نمایند. در طی کل این فرآیند، تضمین می کنیم که با اقلام شکستنی به دقت برخورد شود. البته، تمام اولویت های تمیزکاری شخصی تان را نیز در نظر می گیریم.

تمیزکاری آشپزخانه

چه چیزهایی را تمیز می کنیم؟
  • سطح وسیله ها
  • مشعل های گاز
  • مایکروویو
  • سطح کابینت ها
  • میزها
  • کف زمین
  • سرگازی ها
  • دستگیره های کنترل کننده
  • پیشخوان ها
  • دستگیره های کابینت
  • صندلی ها

چگونه آشپزخانه خود را تمیز نمایید؟

سایت ما با دهه ها تجربه تمیزکاری آشپزخانه های به اندازه مختلف، شما را راهنمایی خواهیم کرد. با گذشت زمان، ما ترفندها و نکات مختلفی را یاد گرفتیم و ترفندهای مورد علاقه مان این است: در حین غذا پختن تمیز کاری کنید!

تمیزکاری ماشین ظرفشویی

هر چند وقت یک بار تمیزکردن ماشین ظرفشویی، کلید تمیز ماندن ظرف است.

تمیزکاری قهوه ساز

برای داشتن قهوه ای با طعم دلنشین تر، قهوه سازتان را تمیز کنید.

تمیزکاری ظروف نقره

نقره خیلی سریع تیره می شود. به نکات ما برای تمیزکاری ظروف نقره دقت فرمایید.

نکاتی برای تمیز کردن سینک

در سینک آشپزخانه اتفاقات زیادی رخ می دهد، بنابراین دقت کنید با این نکات آن را به خوبی تمیز نگه دارید.

تمیزکاری فر

برای تمیز نگه داشتن فر آشپزخانه خود، از متخصصان ما کمک بگیرید.

تمیزکاری یخچال

برای تمیز کردن یخچال به نکات ما توجه کرده و سریعا به آنها عمل کنید.

تمیزکاری مایکروویو

هیچ کس دوست ندارد غذایی که داخل مایکروویو عطر کیک گرفته را بخورد، با توجه به نکات ما مایکروویو خود را تمیز کنید.

خلاص شدن از شر مگس های میوه

با پیروی از این ترفندهای مفید مگس های میوه برای همیشه از بین می روند.

تمیز کردن لیوان شراب

با پیروی از این نکات از افراد حرفه ای لیوان های خود را برق بیندازید.

تمیز کردن کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه همیشه باید عمیقا تمیز شود. اینجا چگونگی آن را یاد بگیرید.

مرتب کردن یخچال

یخچال مرتب، در پول و انرژی تان صرفه جویی می کند، به همین دلیل ما نکاتی برای کمک به شما آماده کرده ایم.

تمیزکاری آشپزخانه

برنامه تمیزکاری آشپزخانه

با برنامه ریزی برای تمیزکاری، آشپزخانه ای تمیز داشته باشید. برای تمیز و مرتب نگه داشتن آشپزخانه خود، از جدول زمانی زیر استفاده کنید:

روزانه: سطوح را تمیز کنید، ظروف را بشویید، ظروف را پاک کرده و کف آشپزخانه را جارو بکشید.

هفتگی: برای تمیزکاری هفتگی، علاوه بر تمیزکاری روزانه باید کف زمین را تی بکشید. در این زمان باید با شستشوی دیگر ظروف مانند لیوان های لک شده و ظروف نقره درگیر شوید.

ماهانه: باید دقت داشته باشید تمام کابینت ها، کل شربت خانه و یخچال به خوبی تمیز شود و در صورت لزوم از هر گونه مواد غذایی تاریخ گذشته و اقلام متفرقه ای که نیازی به آنها نیست عاری باشند، و نظم و ترتیب آنها حفظ شود.

سالانه: باید سالی یک بار آشپزخانه خود را به طور کامل تمیز کنید. این موضوع یعنی باید پشت تمام کابینت ها و وسیله های خود را نیز تمیز نمایید. هر قسمت از فضای داخلی یخچال و سطح آن را به طور جداگانه تمیز کرده و به سقف، چراغ ها و دیگر قسمت ها برسید. در واقع این تمیزکاری سالانه باید تا جای ممکن عمیق باشد. این نوع تمیزکاری برای فضایی مناسب است که غذاهای فاسد شدنی آن هر روزه جا به جا می شوند.

تمیز کننده حرفه ای و مورد اعتماد خانه

این ها برخی از نکاتی هستند که کمکتان می کنند آشپزخانه هود را تمیز و تازه نگه دارید. ما با تجربه ای ۳۰ ساله، می دانیم که هیچ چیز با یک تمیزکاری مداوم قابل مقایسه نیست.

هر زمان به کمک نیاز داشته باشید، ما در خدمت هستیم

زمان آزاد شما ارزشمند است. برای داشتن کمکی در آشپزخانه و خود خانه از متخصصان ما در نزدیکی محل زندگیتان بخواهید برنامه ای سفارشی و مناسب خانه تان برایتان تهیه کنند. در این صورت، زمان کمتری را برای تمیزکاری صرف کرده و وقت پیدا میکنید دستورالعمل های جدید را امتحان نمایید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.