چگونه بهترین فصل برای فرش شستن را انتخاب کنیم؟

بهترین فصل برای فرش شستن

امروزه، با وجود خانه های آپارتمانی، امکان شستشوی فرش بصورت سنتی وجود ندارد، همچنین با توجه به مصرف زیاد آب جهت قالیشویی در منزل و تمیز نشدن قالی ها آنگونه که دوست داریم نمی توانیم اقدام به شستن فرشهای منزلمان نماییم. اینجاست که نیاز به یک قالیشویی مجاز را بسیار زیاد حس خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانیم واقعا چه وقت نیاز هست که فرشهایمان را بشوییم؟

فرش شستن

چه وقت فرشهایمان را بشوییم؟

بحث های بسیاری در مورد اینکه فرش ها در چه فصلی شسته شود وجود دارد. شرکت های قالیشویی معتقدند که با توجه به ماشین آلات بسیار پیشرفته ای که امروزه اقدام به شستشو و خشک کردن اتوماتیک فرشها می نمایند، شستن فرش منوط به  یک فصل خاص نیست و شما می توانید فرش خود را در هر فصل از سال شستشو دهید.

سایت قالیشویی آنلاین بنفشه در طول یک تحقیق که با تولیدکنندگان مطرح صنعت فرش و همچنین بافندگان سنتی فرش دستباف داشته است به نظراتی دست یافته که شما را در تعیین و تشخیص بهترین فصل برای شستن فرش راهنمایی می کند.

قالیشویی آنلاین بنفشه

آیا میخواهید فرش ماشینی خود را بشویید؟

اگر شما قصد دارید که فرش های ماشینی منزل خود را بشویید اصلا جای نگرانی وجود ندارد. امروز با وجود کارخانه های قالیشویی که مجهز به سالن های سرپوشیده و امکانات مختلف شستشو  خشک کردن فرش می باشند، دیگر کار شستن فرش حتی در زمستان نیز امکان پذیر است و هیچ اتفاق بدی برای فرش هایتان نخواهد افتاد.

کافیست که به مجاز بودن قالیشویی و اینکه از مواد شوینده مرغوب استفاده می کند توجه کافی بنمایید.

آیا میخواهید اقدام به شستن فرش دستباف کنید؟

فرش های دستباف انواع گوناگونی دارد که هر کدام روش شستن مخصوص خود را دارند. فرشها معمولا به انواع فرش پشمی، فرش ابریشم، فرش گل ابریشم، فرش کف ابریشم و … تقسیم بندی می گردد. باید در هنگام شستن فرش دستباف به حفظ ظرافت و کیفیت آنها دقت زیادی کرد. پیشنهاد می شود شستن فرش های دستباف را در فصل تابستان و به قالیشویی های مجاز که دارای فضای باز جهت شستشو هستند بسپارید. مطمئن شوید که بعد از شستن این فرش ها توسط قالیشویی جهت خشک شدن در جلو آفتاب پهن می شوند، چرا که فرشهای دستباف پشمی بعد از شستشو بوی خاصی را به خود می گیرند که بعد از پهن و خشک شدن جلوی آفتاب این بو از بین می رود.

برای خشک شدن فرش ابریشم، گل ابریشم و کف ابریشم نیز نیاز به نور خورشید است. علاوه بر طراوت فرش، گرما و نور خورشید باعث از بین رفتن بوی های نامطبوع و همچنین بیدهای موجود در فرش می شود و طراوت را به فرش هدیه می دهد. توصیه ما این است که تلاش کنید فرشهای دستبافت خود را در روزهای آفتابی به قالیشویی های مجاز و مورد اعتماد بسپارید.

شستن فرش دستباف

آیا عاقلانه است در ماههای آخر سال فرش هایمان را بشوییم؟

برای پاسخ به این سوال، ما در قالیشویی آنلاین بنفشه مشاهدات زیادی در انواع شرکت های همکار و همچنین مردمی که نیاز به شستن فرشهای خود به واسطه پایان سال دارند، انجام داده ایم و نتایج جالب توجهی کسب کرده ایم.

گروه اول شرکت هایی که پیش بینی شلوغی آخر سال را کرده اند. این شرکت ها که اغلب جزو شرکتهای مطرح  و مجاز در حوزه قالیشویی و مبل شویی بودند همچون ایام عادی سال در روزهای پر ترافیک اسفند و ایام عید کار قالیشویی خود را منظم انجام می دادند. این شرکتها اغلب با پیش بینی این شلوغی ها اقدام به استخدام نیروی کار بیشتر و اضافه کردن دستگاههای قالیشویی بیشتر جهت سرویس دهی بهتر به مشتریان کرده بودند. ناگفته نماند که قالیشویی های نوپایی هم بودند که با نظم و دقت بالایی در روزهای شلوغ سفارشات را به بهترین کیفیت انجام می دادند.

شرکت های قالیشویی که با افزایش تقاضای پایان سال غافلگیر شده بودند. شرکتهایی هم بودند که متاسفانه بدون مجوز و صرفا با تبلیغ گسترده توانسته بودند اعتماد مشتریان را جلب نمایند، اما چون حجم سفارشات قالیشویی در آخر سال معمولا بالاست توجه چندانی به کیفیت شستشوی قالی ها نداشتند و اغلب فرش ها بطور کامل شسته نمی شدند.

بهترین فصل برای قالیشویی کدام است؟

ما پیشنهاد می کنیم که فرشهای خود را در ۶ ماه اول سال که معمولا روزها آفتابی هستند و امکان خشک شدن در جلو آفتاب وجود دارد بشویید. البته شستن فرشهای ماشینی در هر ماه از سال امکان پذیر است چرا که قالیشویی های معتبر که مجهز به گرمخانه هستند می توانند به راحتی این فرشها را خشک کنند. اما خشک شدن در جلوی نور آفتاب توصیه اصلی ماست. شما می توانید در ۳ ماه پایان سال سفارش خود را برای قالیشویی مجاز که با تحقیق انتخاب کرده اید انجام دهید تا قالیشویی نیز فرصت کافی برای بهتر شستن فرش داشته باشد و اگر نگران کثیفی فرش تا آغاز سال جدید هستید، می توانید از رو فرشی برای حفاظت از فرشها استفاده کنید.

بهترین فصل برای قالیشویی

کلام آخر

در پایان به شما توصیه می کنیم که در انتخاب قالیشویی مجاز که بتواند کیفیت و سلامت فرشها را تضمین کند دقت بالایی به خرج دهید. ما و همکارانمان در قالیشویی مجاز بنفشه که خدمات متنوع قالیشویی و مبل شویی را در مناطق مختلف تهران، قالیشویی در اسلامشهر، قالیشویی در پرند و قالیشویی در رباط کریم انجام می دهیم، خود را موظف به حفاظت از فرشهای شما و دقت در کیفیت شستشوی فرش می دانیم و برای اثبات این ادعا برای کلیه سفارشات ضمانت کتبی شستشوی فرش ارائه می دهیم.

آدرس سایت قالیشویی بنفشه: https://banafshehcarpet.com

4.6/5 - (13 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. رضا می‌گوید

    قالیشویی بنفشه واقعا عالیه
    بهتون توصیه می کنم

  2. هستی می‌گوید

    منم از قالیشویی بنفشه راضیم
    از خدمات قالیشویی بنفشه اسلامشهر استفاده کردم.
    مبلهای منزلم رو شستن که خیلی عالی انجام شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.