لمینت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

برای اینکه بدانیم لمینت های دندانی مناسب چه افرادی هستند، باید ببینیم لمینت ها کدام مشکلات دندانی را می توانند رفع کنند.
لمینت ها برای زیبایی دندان های ردیف جلو مورد استفاده قرار می گیرند. دندانپزشک زیبایی با کمک لمینت دندان می تواند مشکلات دندانی زیر را رفع کند:
رفع فاصله بین دندانی جزئی، رفع نامرتبی دندان ها (جزئی)، درمان ترک خوردگی دندانها، اصلاح طرح لبخند و رفع مشکل کوتاهی دندان ها.
لمینت دندان
گفته می شود اگر فردی مشکلاتی مانند دندان قروچه داشته باشد، ابتدا لازم است این مشکل رفع و درمان شود، سپس نسبت به انجام لمینت اقدام کرد. چرا که دندان قروچه Bruxism می تواند به لمینت های دندانی آسیب بزند. با این حال بهتر است به دندانپزشکی مراجعه کنید تا دندانپزشک بررسی کند لمینت دندان برای دندان های شما بهتر است یا می توانید از سایر راهکارهای دندانپزشکی برای رفع مشکلات دندان هایتان استفاده کنید.
برای لمینت دندان ها نیاز به ۲ جلسه مراجعه به دندانپزشکی است.
ابتدا شما به دندانپزشکی مراجعه می کنید، دندانپزشک وضعیت دندان هایتان را بررسی می کند و اگر مشکلی نبود از دندان ها قالبگیری می شود. سپس قالب ها به لابراتوار دندانپزشکی ارسال می شود.
بعد از آماده شدن لمینت ها، جلسه بعدی به دندانپزشکی مراجعه می کنید تا دندانپزشک لمینت ها را روی دندان ها نصب کند.
توجه داشته باشید که لازم است از لمینت ها نیز مانند دندان های طبیعی مراقبت شده و بهداشت دهان و دندان ها بخوبی و درستی رعایت شود.
لمینت های دندانی
قبل از انجام لمینت دندان به این مورد توجه داشته باشید که لمینت دندانپزشکی یک درمان برگشت ناپذیر است و کعمولا در انجام لمینت مقداری از سطح دندان تراش داده می شود. لذا بهتر از قبل از انجام لمینت از مشاوره های دندانپزشکی استفاده کنید و همچنین در انتخاب دندانپزشک دقت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.