کلینیک دندانپزشکی و زیبایی آتن

برای همه ما پیش آمده‌ که از برخی خدمات زیبایی استفاده کرده باشیم. در حال حاضر این خدمات شامل موارد مختلفی می‌شود که خدمات زیبایی دندانپزشکی و پوست و صورت یکی از آن‌ها به شمار می‌آید. از این خدمات میتوان به کامپوزیت و لمینت دندان و ایمپلنت بوتاکس مزوتراپی فیلر و… اشاره کرد که در حال حاضر بسیاری از افراد از آن استقبال کرده‌ و زیبایی را برای خود  به ارمغان آورده‌اند. ما در این مطلب قصد داریم دربارۀ خدمات زیبایی آتن صحبت کنیم.

کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

کامپوزیت دندان از نظر موارد استفاده کارکردی شبیه به لمینت دارد و برای اصلاح طرح لبخند، اصلاح بدفرمی و به‌هم‌ ریختگی دندان‌ و همچنین رفع بدرنگی دندان استفاده می‌شود. همان‌طور که گفتیم، تفاوت لمینت کامپوزیتی یا به‌ اصطلاح همان کامپوزیت با لمینت سرامیکی، در این است که لمینت سرامیکی را در لابراتوار می‌سازند ولی در این روش، هرچه هنر کار دندانپزشک شما بیشتر باشد، می‌تواند مواد را به‌خوبی روی دندان‌های شما شکل دهد و زیبایی منحصربه‌فردی به آن ببخشد.

پس از آن‌که مواد ونیر به‌خوبی روی دندان‌ها قرار داده شد، با استفاده از دستگاه لایت نور لازم به آن‌ها تابانده می‌شود که این روش کمک می‌کند موادی که روی دندان‌ها قرار گرفته، سخت و محکم بشود. گفتنی است که در این روش هم کمترین تراش روی دندان‌های فرد انجام شده و می‌توان در طی چند ساعت، دندان‌ها را مرتب و زیبا کرد.

در یک معنای کلی، لمینت به روکشی گفته می‌شود که روی برخی از محصولات یا مواد قرار داده و علاوه‌بر زیبایی خاصی که به آن میبخشد کمک می‌کند تا استحکام بیشتری هم پیدا کند. عموماً از لمینت‌ها علاوه‌بر زیبایی، برای تصحیح و از بین بردن عیوب می‌توان استفاده کرد. حتما استفاده از واژه لمینت را برای کف خانه، دیوارها و یا حتی سایر وسایل شنیده‌اید؛ در بین خدمات زیبایی دندانپزشکی نیز روشی برای اصلاح بدرنگی دندان و جابه‌جایی‌های خفیف آن وجود دارد که به آن لمینت دندان گفته میشود.

لمینت به دو نوع لمینت کامپوزیتی و لمینت سرامیکی تقسیم می‌شود. این دندانپزشک شماست که تشخیص می‌دهد انتخاب کدام روش برای دندان‌های شما بهتر است. برای انجام لمینت کامپوزیتی، دندانپزشک موادی را روی دندان‌های بیمار قرار داده و به آن‌ها شکل میدهد. بر خلاف آن لمینت سرامیکی در لابراتوار ساخته می‌شود؛ به این صورت که دندانپزشک از دندان شما قالب گیری کرده و آن را برای لابراتور می‌فرستد. در آنجا دندانساز متبحر لمینت سرامیکی را آماده کرده و به مطب دندانپزشکی انتقال داده و دندانپزشک با تبحر بالایی که دارد آن‌ها روی دندان‌های شما میچسباند. گاهی برخی از بیماران لمینت سرامیکی دندان را لمینت تلقی کرده و لمینت کامپوزیتی را تنها با نام کامپوزیت می‌شناسند که البته این موضوع صحیح نیست، چون هر دوی آن‌ها لمینت هستند.

مزایای استفاده از کامپوزیت ونیر دندان

استفاده از انواع ونیر کامپوزیت برای رفع مشکلات دندانی مزایای فراوانی را برای افراد به دنبال دارد. با توجه به افزایش روزافزون استفاده از این روش، نمی‌توان از مزایای منحصر‌به‌فرد و خصوصیات بارز آن چشم‌پوشی کرد.

۱. نصب سریع و آسان ونیرها برخلاف سایر روش‌های درمانی در کلینیک دندانپزشکی، به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی دندان‌ها نصب می‌شوند. بر همین اساس نصب آسان آن باعث شده تا بسیاری از بیماران این روش را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

۲. زیباسازی و سفیدتر کردن دندان‌ بدون درد و خونریزی

۳. عدم نیاز به تراشیدن دندان‌ و کاهش مدت زمان انجام ونیر

۴. ماندگاری بالا نسبت به سایر روش‌ درمان ناهنجاری‌های دهان و دندان

۵. قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با روش‌های مختلف نظیر ایمپلنت و لمینت دندان

۶. عدم نیاز به قالب‌گیری و ساخت قالب

۷) داشتن سطح براق و زیبا

زیبایی شناسی با هر دو نوع روکش، شما گزینه‌هایی در مورد سایه آن‌ها دارید. اما با روکش‌های کامپوزیت، حفظ رنگ یکسان می‌تواند سخت باشد، زیرا می‌توانند مانند دندان‌های طبیعی شما لکه‌دار شوند. در مورد روکش‌های چینی، آن‌ها در برابر لکه مقاوم هستند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون نگرانی لبخندی روشن‌تر و سفیدتر داشته باشید. همچنین، در حالی که رزین کامپوزیت مانند مواد طبیعی دندان متراکم است، روکش‌های چینی می‌توانند نور را مانند دندان‌های طبیعی شما منعکس کنند و طبیعی‌تر از ونیرهای کامپوزیت به نظر برسند.

چگونه تصمیم بگیرید که کدام نوع روکش برای شما مناسب است؟ در اینجا در کلینیک دندانپزشکی و زیبایی آتن دندانپزشکان ما هر دو نوع روکش را ارائه می دهند، زیرا هر دو نوع نیازهای متفاوتی را برای بیماران دندانی ما برآورده می کنند. برخی از عواملی که می تواند به شما در تصمیم گیری بین ونیرهای چینی و کامپوزیت کمک کند عبارتند از: روکش‌های چینی برای افرادی که می‌خواهند تغییرات بزرگی در کل لبخند ایجاد کنند عالی هستند، زیرا می‌توانند به طور مداوم اعمال شوند و برای سال‌های آینده جذاب بمانند.

ونیرهای کامپوزیت برای افرادی که می خواهند تغییرات کوچک و ظریفی در لبخند خود ایجاد کنند تا ظاهری یکدست تر داشته باشند، ایده آل هستند. ونیرهای پرسلن یک انتخاب زیبایی عالی برای بستن فاصله بین دندان ها، اصلاح لکه ها، بلند کردن دندان های خیلی کوتاه و ثابت کردن براده ها هستند. ونیرهای کامپوزیت مقرون به صرفه‌تر هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا بدون صبر کردن برای صرفه‌جویی، تغییرات زیبایی را که می‌خواهید بپردازید. روکش های چینی در طولانی مدت به خوبی کار می کنند و به شما این امکان را می دهند که حداقل برای یک دهه بدون نیاز به کار بیشتر لبخندی عالی داشته باشید. ونیرهای کامپوزیت برای دندان‌هایی با لبه‌های بریده، اصلاح دندان‌های لکه‌دار دائمی و پر کردن فاصله بین دندان‌ها عالی هستند.

images_1683541217_6458cce135827.jpg

ایمپلنت دندان

ایمپلنت‌های دندانی که به عنوان دندان‌های پیچ‌دار نیز شناخته می‌شوند، جایگزین دندان‌های از دست رفته از طریق قرار دادن یک درج تیتانیومی کوچک در استخوان فک می‌شوند و پایه‌ای برای تاج‌ها، بریج‌ها و پروتزها درست می‌کنند، مانند یک ریشه دندان طبیعی به طور خلاصه، ایمپلنت های دندانی سومین مجموعه دندان شما هستند.

ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی شما ظاهر، احساس و عملکرد دارند. می توان از آنها برای جایگزینی دندان های تک، چندین دندان یا حتی یک فک کامل استفاده کرد. آنها همچنین برای تثبیت پروتز از حرکت استفاده می شوند. از مزایای ایمپلنت های دندانی نسبت به روش های متداول جایگزینی دندان می توان به حفظ لثه و استخوان نگهدارنده اشاره کرد. آنها همچنین به توزیع نیرو بر روی دندان های باقی مانده شما کمک می کنند و طول عمر آنها را افزایش می دهند. مطب دندانپزشکی آتن به ارائه ایمپلنت های دندانی با بالاترین کیفیت اختصاص دارد.

مزایای ایمپلنت دندان

پروتزهای متلاطم را تثبیت کنید یا حتی آنها را به طور کامل با ایمپلنت های دندان جایگزین کنید و راحتی بی نظیری را فراهم کنید. ایمپلنت های دندانی با استخوان فک شما یکپارچه می شوند و در واقع بخشی از آن می شوند. دیگر نیازی به استفاده از چسب نخواهید داشت. با اعتماد به نفس لبخند بزنید: ایمپلنت های دندانی با توجه به نیازهای فردی شما ظاهر و احساس طبیعی دارند. با جایگزینی دندان های جلویی از دست رفته، لبخند شما تکمیل می شود و زیبایی شناسی به طرز چشمگیری بهبود می یابد.

ریشه دندان تیتانیومی جدید ارائه شده توسط ایمپلنت بسیار قوی و پایدار است و به شما امکان می‌دهد به طور معمول غذا بخورید و یک بار دیگر از احساس گاز گرفتن در وعده‌های غذایی خود لذت ببرید. ایمپلنت‌های دندانی علاوه بر لبخندی زیبا، استخوان را تحریک می‌کنند و ساختار صورت را از طریق فرآیند ادغام استخوانی حفظ می‌کنند و یکی دیگر از علائم پیری را به تاخیر می‌اندازند. برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر برسید.

ایمپلنت های دندانی با مراقبت مناسب راه حلی دائمی برای دندان های از دست رفته هستند زیرا با استخوان یکپارچه می شوند. جایگزین هایی مانند بریج های سنتی و پروتزهای مصنوعی تقریباً پایدار نیستند، پس از کمتر از ۱۰ سال باید تعویض شوند و هزینه نگهداری آنها بیشتر است. همچنین، ایمپلنت‌ها به توزیع نیرو بر روی دندان‌های باقی‌مانده کمک می‌کنند و طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهند، در حالی که بریج‌کاری سنتی مستلزم آسیب رساندن به دندان‌های مجاور است. پاکسازی صورت

images_1683541393_6458cd91998e1.jpg

تزریق بوتاکس

بوتاکس دارویی است که از سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته می شود. این همان سمی است که باعث یک نوع مسمومیت غذایی خطرناک به نام بوتولیسم می شود. پزشکان از آن در دوزهای کوچک برای درمان مشکلات سلامتی استفاده می کنند، از جمله: صاف کردن موقت چین و چروک های صورت و بهبود ظاهر شما تعریق شدید زیر بغل دیستونی دهانه رحم – یک اختلال عصبی است که باعث انقباض شدید عضلات گردن و شانه می شود بلفارواسپاسم – پلک زدن غیرقابل کنترل استرابیسم – چشم های نامرتب میگرن مزمن مثانه بیش‌فعال تزریق بوتاکس با تضعیف یا فلج کردن عضلات خاص یا مسدود کردن اعصاب خاص عمل می کند. بسته به اینکه چه چیزی را درمان می کنید، تأثیرات آن حدود سه تا دوازده ماه طول می کشد. شایع ترین عوارض جانبی درد، تورم یا کبودی در محل تزریق است. همچنین ممکن است علائمی شبیه آنفولانزا، سردرد و ناراحتی معده داشته باشید. تزریق در صورت نیز ممکن است باعث افتادگی موقت پلک شود. اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید نباید از بوتاکس استفاده کنید.

تزریق بوتاکس تزریقاتی است که از سم برای جلوگیری از حرکت عضله برای مدت محدودی استفاده می کند. این شات ها اغلب برای صاف کردن چین و چروک های صورت استفاده می شود. آنها همچنین برای درمان اسپاسم گردن، تعریق، مثانه بیش فعال، تنبلی چشم و سایر بیماری ها استفاده می شوند. تزریق بوتاکس نیز ممکن است به پیشگیری از میگرن کمک کند. داروی تزریق بوتاکس از همان سمی ساخته می شود که باعث ایجاد نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می شود. اما اشکال سم بوتولینوم تصفیه شده که توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دارای مجوز استفاده می شود، استانداردهای کنترل پزشکی را برآورده می کند.

این استانداردها توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است. به عنوان یک قاعده، سموم باکتریایی که برای اهداف پزشکی استفاده می شوند، در صورت استفاده صحیح مضر نیستند. چرا این کار انجام شده است تزریق بوتاکس سیگنال‌های شیمیایی خاصی را از اعصاب که باعث انقباض ماهیچه‌ها می‌شوند، مسدود می‌کند. رایج ترین کاربرد این تزریق ها شل کردن ماهیچه های صورت است که باعث ایجاد خطوط اخم و سایر چین و چروک های صورت می شود. تزریق بوتاکس همچنین برای کاهش علائم برخی از بیماری ها استفاده می شود. این یک درمان نیست.

نمونه هایی از شرایط پزشکی که ممکن است با تزریق بوتاکس درمان شوند عبارتند از:

اسپاسم گردن در این وضعیت دردناک، عضلات گردن به شکلی کنترل نشده منقبض می شوند. این باعث می شود که سر بپیچد یا به یک موقعیت ناراحت کننده تبدیل شود. این بیماری همچنین دیستونی گردنی نامیده می شود. سایر اسپاسم های عضلانی فلج مغزی و سایر شرایط سیستم عصبی می تواند باعث کشش اندام ها به سمت مرکز بدن شود. اسپاسم عضلانی نیز می تواند باعث انقباض چشم شود. تنبلی چشم. شایع ترین علت تنبلی چشم، عدم تعادل در ماهیچه هایی است که برای حرکت چشم استفاده می شود. تنبلی چشم را چشم های ضربدری یا چشم های نامرتب نیز می نامند. تعریق بوتاکس ممکن است برای شرایطی استفاده شود که در آن افراد حتی زمانی که گرم نیستند یا زیاد عرق نمی کنند، زیاد عرق می کنند. به آن تعریق بیش از حد یا هیپرهیدروزیس می گویند. میگرن تزریق بوتاکس ممکن است به کاهش دفعات تزریق بوتاکس کمک کند داروی تزریق بوتاکس از همان سمی ساخته می شود که باعث ایجاد نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می شود. اما اشکال سم بوتولینوم تصفیه شده که توسط ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دارای مجوز استفاده می شود، استانداردهای کنترل پزشکی را برآورده می کند.

images_1683541429_6458cdb5e40c6.jpg

جمع‌بندی

برای آن‌که بتوانید از این دسته خدمات زیبایی بهره‌مند شوید و آن‌ها را با کیفیت بالایی به‌دست آورید، به شما پیشنهاد میکنیم کلینیک دندانپزشکی و زیبایی آتن را انتخاب کنید که از دندانپزشکان و دکتر های خبره و باتجربه‌ای برخوردار باشند، زیرا دارای شرایط اقساط میباشد.مزوتراپی

برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۷۷۸۵۲۱۳۶

۰۹۳۷۵۹۴۹۶۲۸

 

برچسب ها : دندانپزشکی,کلینیک زیبایی,بوتاکس,کامپوزیت دندان,آتن,ایمپلنت

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.