کلینیک زیبایی آتن

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان در سال های اخیر محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده اند. این تبدیل به محبوب ترین گزینه برای تغییر هر لبخند شده است. بنابراین، چه بخواهید ظاهر دندان های خود را به طور کامل تغییر دهید یا یک تغییر ظریف ایجاد کنید، می توانید به سراغ کامپوزیت ونیر بروید. آنها می توانند راه حل های همه جانبه ای برای عیوب دندانی شما ارائه دهند.

ونیر در مواد بسیار متنوعی در دسترس هستند که هر کدام دارای مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد هستند. روکش کامپوزیت یکی از آنهاست. امروز، ما در مورد همه چیز در مورد ونیرهای کامپوزیت بحث خواهیم کرد – از اینکه چه چیزی هستند و چگونه می توانند لبخند شما را بهبود بخشند. این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا برای این نوع روکش ها مناسب هستید یا خیر.

images_1685180817_6471d19171cda.jpg

کامپوزیت ونیر چیست؟

ونیر کامپوزیت انواع روکش هایی هستند که معمولا در دندانپزشکی زیبایی برای بهبود ظاهر کلی لبخند استفاده می شوند. این روکش ها از مواد رزینی ساخته شده اند که رنگی شبیه به رنگ دندان طبیعی شما دارد. رزین همان نوع ماده ای است که در روش های باندینگ دندان استفاده می شود.

ونیرهای کامپوزیت معمولاً در دندانپزشکی زیبایی به عنوان روکش یک روزه شناخته می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، این روکش ها در همان روز ملاقات شکل می گیرند. سپس بلافاصله روی دندان های شما ثابت می شوند.

رزین مورد استفاده در ونیر کامپوزیت یک ماده پرکننده قابل قالب‌گیری است. روی هر دندان قرار می گیرد و به شکل مورد نیاز حجاری می شود. پس از قرار دادن آن، سپس با استفاده از نور مخصوص تنظیم می شود. نور به سفت شدن مواد و قفل شدن آن در فرم کمک می کند.

شما می توانید از ونیرهای کامپوزیت دندان برای تکمیل یک تغییر کلی لبخند و به دست آوردن لبخند دلخواه خود استفاده کنید. علاوه بر این، برای کسانی که می خواهند لبخند کوتاه مدت و موقتی را اصلاح کنند، گزینه بسیار خوبی است. علاوه بر این، از آنجایی که آنها کم تهاجمی هستند، ممکن است درد یا ناراحتی زیادی را در طول یا بعد از درمان تجربه نکنید.

images_1685181012_6471d254b9cf2.jpg

نشانه ها و محدودیت های داشتن ونیر کامپوزیت چیست؟

نشانه هایی مبنی بر اینکه شما به ونیر دندان نیاز دارید عبارتند از:

  • لکه های دائمی در دندان ها
  • دندان های فرسوده یا شکسته
  • ناهنجاری یا ناهماهنگی دندان
  • شکل غیر طبیعی دندان
  • ترمیم داخل دهانی پل یا تاج شکسته

محدودیت های داشتن کامپوزیت ونیر عبارتند از:

  1. داشتن عادات نامنظم مانند دندان قروچه
  2. مینای دندان کمیاب
  3. تماس غیر طبیعی بین بخش های بالایی و پایینی دندان شما
  4. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان

مزایای داشتن  کامپوزیت دندان چیست؟

گرفتن ونیر رزین کامپوزیت مزایای زیادی دارد. برخی از دلایلی که باید هنگام برنامه ریزی برای تغییر لبخند خود به آنها توجه کنید عبارتند از:

جایگزین ارزان‌تری را ارائه می‌کند: ونیرهای کامپوزیت در مقایسه با سایر روکش‌های دندان دارای برچسب قیمت کمتری هستند. بنابراین، جایگزین ارزان‌تری برای روکش‌های چینی یا هر روکش دیگری است. بنابراین، اگر به دنبال یک آرایش لبخند جایگزین هستید که متناسب با بودجه شما باشد اما نتیجه دلخواه را به شما بدهد، این گزینه برای شما مناسب است.

روش اجرای سریع: ونیرهای کامپوزیت به دلیل زمان کوتاهی که دارند، انتخاب ارجح بسیاری از افراد است. با انتخاب این گزینه، می توانید وارد کلینیک زیبایی آتن شوید و با یک لبخند جدید در یک جلسه بیرون بیایید. سایر ونیرهای دندانی به دلیل نحوه ساخت و اعمال روی سطح دندان شما نیاز به دو یا چند نوبت دارند. ونیرهای کامپوزیت در حالی که روی صندلی دندانپزشک شما نشسته اند ساختار یافته و بلافاصله اعمال می شوند.
سفارشی سازی لبخند: روکش های رزین کامپوزیت فرصتی عالی برای شخصی سازی لبخند شما فراهم می کند. شما می توانید رویای خود را به یک واقعیت روزانه تبدیل کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید شکل دندان مزاحم خود را تغییر دهید، دندان‌های شکسته یا شکسته خود را بپوشانید یا لبخند خود را به طور کامل تغییر دهید، کامپوزیت ونیر می‌تواند بهترین پاسخ شما باشد.

ونیرهای کامپوزیت می توانند شما را به نتایج مورد انتظار دست یابید و به شما این امکان را بدهند که وقتی مطب دندانپزشک خود را ترک می کنید احساس یک فرد کاملاً جدید کنید.

نتیجه گیری

با استفاده از ونیرهای رزین کامپوزیت ما از انتظار بیشتر دست بردارید و اولین قدم را برای رسیدن به لبخند رویایی خود بردارید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با آتن تماس بگیرید و برای مشاوره با یک دندانپزشک متخصص رزرو کنید. ما به شما کمک می کنیم تا تغییر لبخند رویایی خود را طوری برنامه ریزی کنید که چهره شما را تکمیل کند. بنابراین، برای بحث بیشتر و رزرو قرار ملاقات همین امروز با ما تماس بگیرید و از شرایط پرداخت اقساط ما استفاده کنید.

images_1685181039_6471d26f42653.jpg

فیلر پوستی چیست؟

پرکننده های پوستی یک درمان زیبایی تزریقی هستند که برای صاف کردن خطوط و چین و چروک ها، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و بازگرداندن حجم به مناطقی که به آن نیاز دارند استفاده می شود.

فیلرهای پوستی از چه چیزی ساخته شده اند؟

فیلر تزریقی از اسید هیالورونیک، ماده ای که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، ساخته شده اند. این ماده برای هیدراته نگه داشتن پوست شما، یک جزء کلیدی در حجم و قابلیت ارتجاعی ضروری است.

پس از تزریق، فیلرها برای تقویت تولید کلاژن بسیار مورد نیاز کار می کنند و در طول زمان نتایج را بهبود می بخشند. از آنجایی که شما با ماده ای کار می کنید که قبلاً در بدن یافت شده است، خطر واکنش نامطلوب کم است.

تزریق فیلر پوستی به ابزاری محبوب برای حجم دادن به صورت، کاهش اثرات پیری و شکل دادن به نواحی صورت که رنگ خود را از دست داده اند یا همیشه فاقد خطوطی هستند که می خواهید، تبدیل شده است.

بوتاکس در مقابل فیلرهای پوستی

تزریق بوتاکس و پرکننده های پوستی هر دو زمانی موثر هستند که بخواهید علائم پیری را معکوس کنید یا نواحی از صورت که درخشندگی خود را از دست داده اند را جوان کنید. بیایید به برخی از شباهت ها و تفاوت های کلیدی بین بوتاکس و پرکننده های پوستی نگاه کنیم.

images_1685181095_6471d2a7b2351.jpg

بوتاکس چیست؟

به طور خلاصه، بوتاکس یا سم بوتولینوم، تزریقی است که عمدتاً به عنوان یک ابزار کاهش چین و چروک یا پیشگیری استفاده می شود. هنگامی که بوتاکس توسط یک متخصص مجاز تزریق می شود، به طور موقت اعصاب شما را از اعلام انقباض ماهیچه های صورت باز می دارد، عملی که باعث می شود علائم مشخصی از پیری در اطراف دهان، چشم ها، پیشانی، چانه و گردن فرد ایجاد شود.
 اکنون بیایید در مورد برخی از کاربردهای اضافی و کاربردهای منحصر به فرد بوتاکس فراتر از آنچه که این ماده تزریقی به طور سنتی به آن معروف است، بیاموزیم. 

میگرن مزمن

استفاده از بوتاکس برای میگرن های مزمن یکی از محبوب ترین استفاده های بوتاکس از زمان دریافت تاییدیه FDA در سال ۲۰۱۰ بوده است. در حالی که بیماران معمولاً به چندین دوره تزریق نیاز دارند، تسکین تجربه شده توسط کسانی که از میگرن مزمن رنج می برند ارزش سفرهای سریع درمانی را دارد.

تعرق مفرط

کسانی که از هیپرهیدروزیس اولیه زیر بغل یا تعریق بیش از حد زیر بغل رنج می برند، نتایج مثبت بوتاکس را برای تعریق مشاهده کرده اند. برای کسانی که با روش‌های سنتی برای تعریق بیش از حد، مانند داروهای ضد تعریق قوی، شانسی نداشته‌اند، یک درمان جدید می‌تواند به معنای نجات آن‌ها از انواع خجالت باشد. بوتاکس حتی برای تعریق بیش از حد در دست ها و پاها استفاده شده است.

در کلینیک زیبایی آتن خدمات بوتاکس، فیلر، مزوتراپی، پاکسازی صورت و …با بهترین مواد انجام میشود.

ایمپلنت دندان

از نظر فنی، ایمپلنت دندان یک ریشه دندان مصنوعی است که در فک شما قرار می گیرد تا دندان مصنوعی یا پل را نگه دارد. با این حال، هنگامی که اکثر مردم از اصطلاح “ایمپلنت دندان” استفاده می کنند، در مورد ترکیب ایمپلنت (ریشه دندان مصنوعی) و دندان مصنوعی صحبت می کنند. ایمپلنت های دندانی ممکن است گزینه ای برای افرادی باشد که یک یا چند دندان را به دلیل بیماری پریودنتال، آسیب یا دلایل دیگر از دست داده اند و ترجیح می دهند از دندان مصنوعی استفاده نکنند.

انواع ایمپلنت های دندانی

اندوستال (در استخوان): این رایج ترین نوع ایمپلنت است. اشکال مختلف آن شامل پیچ ها، استوانه ها یا تیغه هایی است که با جراحی در استخوان فک قرار می گیرند. هر ایمپلنت یک یا چند دندان مصنوعی را نگه می دارد. این نوع ایمپلنت به طور کلی یک جایگزین برای بیمارانی است که اکنون از بریج یا پروتز متحرک استفاده می کنند.

ساب پریوستئال (روی استخوان): این نوع ایمپلنت در بالای فک با پایه های چارچوب فلزی قرار می گیرد که از لثه بیرون زده و ایمپلنت را در جای خود نگه می دارد. ایمپلنت ساب پریوستال عموماً برای بیمارانی استفاده می شود که قادر به استفاده از پروتزهای مصنوعی معمولی نیستند و ارتفاع استخوان مناسبی برای نگه داشتن ایمپلنت اندوستال ندارند.

images_1685181120_6471d2c073a73.png

آیا شما کاندیدای کاشت دندان هستید؟

شما یک کاندید ایده آل برای ایمپلنت دندان هستید اگر:

  • شما از سلامت عمومی و دهان و دندان خوبی برخوردار هستید.
  • شما استخوان کافی در فک خود برای حمایت از ایمپلنت دارید.
  • شما دارای بافت لثه سالمی هستید که عاری از بیماری پریودنتال است.

ایمپلنت‌های دندانی با بافت‌های نرم (یعنی لثه‌ها) و بافت‌های سخت زیرین (مانند استخوان) در دهان ارتباط نزدیک دارند. از آنجایی که پریودنتیست ها سه سال آموزش تخصصی فراتر از دانشکده دندانپزشکی گذرانده اند تا آنها را در بافت های نرم و سخت متخصص کنند، آنها ترکیب ایده آلی از تجربه و دانش را دارند تا مطمئن شوند که محلول ایمپلنت دندانی را دریافت می کنید که ظاهر و احساسی شبیه به دندان های خود داشته باشد.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.