انواع ایمپلنت آمریکایی (قیمت ایمپلنت آمریکایی)

قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی از دیگر برند های ایملپنت دندان مانند ایمپلنت دندان سوئیسی یا ایمپلنت کره ای بیشتر است و خیلی از افراد نمی توانند از مزایای ایمپلنت آمریکایی بهره مند شوند.

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد که هرکدام مزایای خود را دارند و تفاوت هایی هم نسبت به یکدیگر دارند. موفقیت ایمپلنت دندان ها به عواملی مانند: تجربه متخصص ایمپلنت دندان، تراکم استخوان فک، سلامث لثه، رعایت بهداشت و مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دندان بستگی دارد.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت آمریکایی

انواع ایمپلنت آمریکایی
ایمپلنت آمریکایی انواع مختلفی دارد که هر کدام با بهترین کیفیت و متریال ساخته می شوند. ایمپلنت دندان آمریکایی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و در انواع مختلف با مدل های زیادی تولید می شوند.

انواع ایمپلنت آمریکایی شامل مارک ایمپلنت زیمر – بیکن و بایوهورایزن می شود.

ایمپلنت های آمریکایی روش های جدیدی را برای کاشت ایمپلنت دندان بدون درد و خونریزی، کاهش تحلیل استخوانی، افزایش سرعت بهبودی و سهولت افراد ابداع کرده اند و پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند.

ایمپلنت آمریکایی زیمر  Zimmer

ایمپلنت آمریکایی زیمر پرطرفدارترین و شناخته شده ترین ایمپلنت آمریکایی است. ایمپلنت زیمر در بین پزشکان متخصص ایمپلنت و همچنین بیماران بسیار محبوب است و میزان رضایتمندی بالایی دارد.

در پایه این ایمپلنت از فلز تیتانیوم استفاده شده است که سازگاری بسیار زیادی با بدن دارد و در مدت زمان بسیار کمی به استخوان جوش میخورد.

همین سیستم پیشرفته و موفقیت بالای ایمپلنت زیمر باعث شده است تا نسبت به دیگر ایمپلنت دندان های آمریکایی گرانتر باشد.

هرواحد ایمپلنت دندان آمریکایی زیمر ۱۲ میلیون تومان می باشد. ایمپلنت دندان ممکن است به برخی از درمان های دیگر مانند پیوند استخوان، کشیدن دندان، جراحی سینوس لیفت و … نیاز داشته باشد که در این صورت به قیمت ایمپلنت آمریکایی افزوده خواهد شد.

مارک ایمپلنت آمریکایی                                              قیمت ایمپلنت زیمر           ضمانت

ایمپلنت آمریکایی ایمپلنت آمریکایی زیمر Zimmer            ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان            مادام‌ العمر

ایمپلنت بیومت  تری آی (۳I)

ایمپلنت دندان امریکایی تری آی یکی از مقاوم ترین ایمپلنت دندان های موجود است. درطراحی این ایمپلنت دندان برای اولین بار از طرح پلتفرم سوئیچینگ استفاده شده است.

در این طرح اجزای پروتزی از قطر کمتری نسبت به قطر پلتفرم ایمپلنت برخوردار هستند.از مزایای استفاده از ایمپلنت امریکایی تری آی کاهش تحلیل استخوان می باشد.

ایمپلنت زیمر

ایمپلنت بایوهورایزونز (Biohorizons)

ایمپلنت دندان امریکایی بایوهورایزونز در جدیدترین اقدام خود ایمپلنت دندان را با تکنولوژِی جدید لیزرلاک Biohorizons  ارائه داده است.

از مزایای استفاده از ایمپلنت دندان آمریکایی افزایش سرعت استخوان سازی در محل و کاهش میزان تحلیل رفتن استخوان فک در آن ناحیه می باشد.

قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی بایوهورایزونز به نسبت کارایی بالای آن بسیار به صرفه است. ضمنا هزینه ایمپلنت بایوهورایزونز به نسبت سایر ایمپلنت دندان های آمریکایی کمتر است.

قیمت ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت بیکون BICON
ایمپلنت آمریکایی بیکون یکی از پیشرفته ترین سیتم های ایمپلنت دندانی است که فاقد هرگونه اسکرو می باشد، به این ترتیب در این سیستم ایمپلنت آمریکایی، طول پایه ایمپلنت کاهش می یابد و حفره ی درون لثه بسیار کمتر است.

ایمپلنت آمریکایی بیکون دارای سیستم طراحی پیشرفته ای است که کاشت ایمپلنت و همچنین موفقیت آنرا به شدت افزایش می دهد. در این روش پایه ایمپلنت ۳۰ درصد بهتر شده است و خیلی سریعتر به استخوان جوش می خورد.

بهترین پیشنهاد برای ایمپلنت دندان جلو
ایمپلنت دندان جلو یکی حساس ترین و مهم ترین روش های کاشت دندان است که برای زیبایی و لبخند بسیار اهمیت دارد.

اصلاح طرح لبخند و دندان های جلو از حساسیت بیشتری برخوردار است و مهارت ایمپلنتولوژیست و یا دندان پزشک و نوع ایمپلنت دندانی که برای این کار انتخاب میکنید بسیار مهم است.

پزشکان متخصص ما در مرکز تخصصی دندانپزشکی آیریک زیباترین طرح لبخند را به شما هدیه خواهند داد.

اگر میخواهید از ایمپلنت دندان جلو استفاده کنید، پیشنهاد ما ایمپلنت آمریکایی زیمر است. این ایمپلنت دندان دارای ظرافت و استحکام عالی است که برای کاشت دندان جلو و زیبایی طرح لبخند شما بسیار مهم است.

همچنین برای اصلاح طرح لبخند می توانید از لمینت دندان طرح لبخند استفاده کنید. برای اطلاع از لمینت دندان و قیمت لمینت دندان طرح لبخند به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت لمینت دندان طرح لبخند

ایمپلنت آمریکایی آیریک

جهت معاینه رایگان برای کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی و اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی با همکاران ما تماس بگیرید و وقت مشاوره خود را تنظیم کنید.

در جلسه مشاوره و معاینه پزشکان ما پس از بررسی شرایط دهان و دندان شما تعداد ایمپلنت مورد نیاز برای بازسازی دندان های شما با توجه به شرایط سلامت، به شما اعلام می کنند و با آگاهی کامل از هزینه ها و زمان درمان، می توانید با خیال راحت اقدام به خرید ایمپلنت آمریکایی نمائید.

اگربه دلیل قیمت بالای ایمپلنت آمریکایی نتوانسته اید دندان های از دست داده خود را جایگزین کنید با همکاران ما در کلینیک تخصصی دندانپزشکی آیریک تماس بگیرید و از شرایط ویژه کاشت ایمپلنت دندان آیریک مطلع شوید.

دندانپزشکی آیریک با کمترین هزینه دندان های از دست رفته شما را با بالاتین کیفیت جایگزین خواهد کرد.

4.7/5 - (12 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.