نکات مهم خرید ماهی تازه + معرفی اولین فروشگاه تخصصی ماهی و میگو

چگونه می‌توان ماهی تازه خرید؟ دوست دارید ماهی را مستقیم از بندر تحویل بگیرید؟ طراوت و تازگی مواد اولیه برای طبخ یک غذای خوب ضروری است. از سبزیجات گرفته تا میگو، تازگی غذا با کیفیت آن ارتباط مستقیم دارد. در مورد ماهی، تازگی اهمیت بیشتری دارد. ماهی‌ها موجودات شکننده‌ای هستند و کیفیت آن‌ها پس از خارج شدن از آب شروع به کاهش می‌کند. بنابراین، دانستن نحوه خرید ماهی سالم ضروری است.

در این مقاله به بررسی نکات خرید ماهی می‌پردازیم. همچنین با اولین مجموعه فروش تخصصی ماهی یعنی فروشگاه ناخدا طاهر با ارسال روزانه و مستقیم از بندر آشنا می‌شوید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

هنگام خرید ماهی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

تازگی، کلید تهیه غذا‌های دریایی خوشمزه است. زمانی که بدانید به دنبال چه چیزی باشید، انتخاب بهترین ماهی شیر آسان است. در ادامه نکات مهم خرید ماهی جنوب را بررسی می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت ماهی و قیمت میگو به فروشگاه اینترنتی ناخدا طاهر مراجعه کنید.

  • چشمان ماهی باید شفاف باشد. اگر چشم‌ها کدر است، احتمالاً ماهی بیش از پنج روز پیش صید شده و در حال پیر شدن است.
  • آبشش داخلی ماهی باید مرطوب و قرمز روشن باشد. اگر آبشش‌ها صورتی یا خاکستری مایل به قهوه‌ای باشد، ماهی پیر است. علاوه بر این، آبشش‌ها باید تمیز و پاک شده از هرگونه مخاط باشد.
  • پوست باید براق، مرطوب و حتی لغزنده باشد. همچنین فلس‌های ماهی نباید از بین برود و محکم به پوست بچسبد. برای خرید آنلاین ماهی حلوا به فروشگاه اینترنتی ناخدا طاهر مراجعه کنید.
  • ماهی بوی نامطبوع ندهد. به طور کلی، باید بوی مرطوب و تازه دریا داشته باشد. اگر بوی غیر معمولی وجود داشته باشد، احتمالاً ماهی قدیمی است و نباید آن را خریداری کرد.
  • گوشت ماهی باید سفت و قابل ارتجاع باشد تا در صورت لمس به عقب برگردد. اگر پس از لمس ماهی، فرورفتگی باقی بماند، ماهی شروع به نرم شدن کرده و احتمالاً زمان زیادی از صید آن گذشته است.
  • فراموش نکنید که کبودی را بررسی کنید. لکه‌های قرمز تیره‌ای که روی فیله‌ها ظاهر می‌شود، نشان دهنده کبودی است که در اثر صید نامناسب ایجاد می‌شود.

ماهی را چگونه نگهداری کنیم؟

پیشنهاد می‌شود ماهی را به صورت تازه بپزید. اگر این کار ممکن نیست، پس از خرید، ماهی را در کاغذ مومی بپیچید یا در ظرف درپوشی قرار دهید و در یخچال نگهداری کنید. ماهی را می‌توان برای یک یا دو روز در دمای یخچال نگهداری کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی ناخدا طاهر مراجعه کنید.

خرید ماهی تازه

از کجا ماهی تازه بخریم؟

انتخاب محل خرید ماهی به اندازه انتخاب نوع ماهی، مهم است. اگر ماهی که خریداری می‌کنید، کمترین زمان ارسال را از بندر تا موقع طبخ داشته باشد؛ غذای با کیفیت‌تری نیز میل می‌کنید. روش نگهداری ماهی نیز در تازگی آن تأثیر دارد. علاوه بر این مکانی که از آن خرید می‌کنید، باید مورد اعتماد باشد.

فروشگاه اینترنتی ناخدا طاهر، اولین فروشگاه تخصصی ماهی با ارسال روزانه از بندر است. این فروشگاه با ارائه ماهی شیر، ماهی حلوا، ماهی شوریده، با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان، به شما برای تجربه خوردن یک غذای دریایی تازه کمک می‌کند.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.