آیا باید یک پرستار نوزاد استخدام کنم؟

آیا پرستار کودک برای خانواده شما مناسب است؟ مزایای استخدام پرستار کودک چیست؟ آیا پرستار نوزاد ارزش این هزینه را دارد و این همه تبلیغات در مورد چیست؟

بسیاری از خانواده ها این سؤالات را می پرسند و برخی ممکن است احساس کنند که کار والدین خسته،  نامطمئن بودن در مورد مراقبت از شادی جدیدشان است، بنابراین در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب برای خانواده خود در نظر بگیرید.

پرستاری از نوزاد

مزایای استخدام یک متخصص مراقبت از نوزاد (پرستار نوزاد)

۱. استراحت، بهبودی، خواب و شادی افزایش یافته!

چه در طول شب هنگام استراحت، یک پرستار شبانه بیاید و از نوزاد مراقبت کند، یا در حال نقاهت پس از زایمان/زایمان یا سزارین هستید، مطمئناً استراحت آرام‌تری خواهید داشت و به «احساس شبیه خودتان» در یک زمان باز می‌گردید. مدت زمان بسیار کوتاه تری این یک برد برد برای شما، کودک و سایر اعضای خانواده است. علاوه بر آرامش خاطری که با دانستن اینکه یک متخصص باتجربه نوزاد مراقب نوزاد شماست، در طول روز انرژی بیشتری برای لذت بردن از نوزاد جدید خود و ارائه مراقبت با کیفیت خواهید داشت. والدین حتی کمک شبانه به کاهش خطر افسردگی پس از زایمان کرده اند.

پرستار بچه

۲. در مراقبت از نوزاد، شیردهی، آموزش خواب و موارد دیگر کمک کنید

متخصصان آموزش دیده مراقبت از نوزادان که توسط آژانس های پرستاری حرفه ای مانند بیش از یک پرستار بچه معرفی می شوند ، سال ها تجربه پرستاری از کودک و کمک به مادران جدید را خواهند داشت. حمایت آنها معمولاً حمایت از مادران شیرده را پوشش می دهد تا اطمینان حاصل شود که کودک به درستی چفت می شود و به اندازه کافی تغذیه می کند، کودک از یک برنامه خواب و برنامه روزانه خوب خارج می شود، و در کل کودک خوب و شکوفا است. هیچ چیز مانند آسایش و اطمینان متخصص باتجربه نوزاد که از ده ها نوزاد دیگر مراقبت کرده است وجود ندارد. تجربه معمولی همچنین شامل آرام کردن نوزادان بداخلاق، مقابله با قولنج و رفلاکس اسید، و همچنین تکنیک‌های مراقبت از ناهنجاری و چند قلو است.

پرستار کودک

۳. سرمایه گذاری موقت، نتایج بلند مدت

دو عامل اصلی که باعث می‌شود والدین در مورد استخدام پرستار نوزاد فکر کنند، هزینه و حریم خصوصی است. هزینه استخدام یک پرستار بچه تخصصی تازه متولد شده فقط کمی بیشتر از هزینه استخدام یک پرستار بچه معمولی است، اما نیاز موقتی است و ارزش آن بسیار زیاد است. بسیاری از خانواده‌ها پس از اینکه قبلاً وارد یک روال بد شده‌اند یا عادت‌های بدی را در کودک ایجاد کرده‌اند، نیاز به کمک را تشخیص می‌دهند. به گفته والدینی که پرستار نوزاد را حتی برای چندین هفته استخدام کرده اند، استراحت خوب و شروع عالی بسیار ارزشمند است. برخی از نظرات عبارت بودند از: “او نجات دهنده بود”، “بهترین تصمیمی که تا به حال گرفتیم” و غیره. و تا آنجایی که حریم خصوصی پیش می رود، پرستاران نوزاد وظایف موقتی را با بسیاری از خانواده های مختلف کار می کنند و به همان اندازه که شما نیاز دارید حمایت می کنند. معمولاً بعد از یک روز/شب، با دانستن اینکه کودکتان به خوبی از او مراقبت می شود، آسوده خاطر خواهید بود، در حالی که برای روز بعد استراحت می کنید و از اضافه کردن جدید خود لذت می برید.

ده دلیل اصلی برای اینکه چرا هنگام استخدام پرستار بچه هزینه ای را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید …

پرستاری از کودک

۱. دایه ها حرفه ای هستند.

دایه‌ها پرستار بچه‌هایی نیستند که فقط ساعتی به بچه‌ها نگاه کنند و مطمئن شوند که هیچ اتفاق بدی برایشان نمی‌افتد. آنها متخصصانی را جذب می کنند که زمان قابل توجهی را صرف قالب گیری و تأثیرگذاری بر رشد، توسعه و شادی خود می کنند. علاوه بر این، یک پرستار بچه خوب، قابل اعتماد، وقت شناس و انعطاف پذیر است.

۲. دایه ها با تجربه هستند.

مانند یک معلم، بسیاری از پرستاران دارای حداقل صلاحیت ها هستند، تجربه کار با کیفیت در مراکز مراقبت از کودک، موقعیت های پرستاری قبلی و برخی حتی دارای مدرک دانشگاهی در زمینه آموزش در دوران کودکی هستند.

۳. دایه ها واقعاً اهمیت می دهند.

دایه ها معمولا ساعات بیشتری کار می کنند و روزهای کامل را با فرزندان شما می گذرانند. بدون عشق واقعی و واقعی به کودکان، پول در دراز مدت کافی نخواهد بود. این عشق به مراقبتی شبیه به مراقبتی که خودتان ارائه می دهید تبدیل خواهد شد.

۴. دایه ها ارزش خود را می دانند.

بر کسی پوشیده نیست که دایه‌های بزرگ به شدت دوست‌داشتنی هستند و آن‌ها این را می‌دانند. همیشه خانواده دیگری وجود دارد که حاضر است برای بهترین پرستار بچه کمی بیشتر بپردازد. دایه ها به کار خود افتخار می کنند و از خانواده هایی که برای آنها ارزش قائل هستند قدردانی می کنند.

۵. دایه ها صحبت می کنند.

دایه ها تمایل دارند پرستارهای دیگر را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار کنند. دایه ها از نرخ افزایشی در منطقه خود آگاه هستند و بهترین پرستاران انتظار دارند که کمی یا نسبتاً بالاتر از حد متوسط ​​غرامت دریافت کنند.

۶. دایه ها آرامش ذهن را پیشنهاد می کنند.

هر خانواده ای با دانستن این موضوع که فرزندانشان زمانی که برای تمرکز بر روی کار خود را ترک می کنند، در دستان امن و محبت آمیز هستند، آرامش خاطر می خواهند. آرامش روانی در این زمینه قیمتی ندارد.

۷. دایه ها می توانند شرایط اضطراری را مدیریت کنند.

یک پرستار بچه حرفه ای عقل سلیم خوبی دارد و می داند در مواقع اضطراری چه کاری انجام دهد. آنها در مورد مسائلی که شما آنجا بودید رسیدگی می کردند. با داشتن یک پرستار بچه باکیفیت و با دستمزد خوب، احتمال وقوع موارد اضطراری کمتر خواهد بود.

۸. دایه ها مراقب هستند.

دایه ها ایمنی را تضمین می کنند و همیشه بهترین شیوه ها را با وعده های غذایی، بهداشت، ایمنی و نیازهای کلی کودک رعایت می کنند.

۹. دایه ها وفادار هستند.

دایه ها همیشه به دنبال خانواده ای هستند که سال ها با آنها کار کنند. آنها متعهد به خانواده ای هستند که در آن مشغول به کار هستند و واقعاً می خواهند به زندگی شما ارزش بیافزایند و شاهد موفقیت فرزندانتان باشند.

۱۰. دایه ها فوق العاده ارزشمند هستند.

یک پرستار بچه با کیفیت می تواند تأثیر قابل توجهی بر زندگی شما و فرزندانتان بگذارد. ممکن است فرزندپروری یکی از سخت ترین شغل های دنیا با بیشترین پاداش باشد. پرستار بچه قابل مقایسه است با این تفاوت که آنها طوری از بچه های دیگران مراقبت می کنند که انگار بچه های خودشان هستند.

نتیجه:

در نتیجه، استخدام یک پرستار کودک یا نوزاد می‌تواند برای خانواده‌ها مزایای زیادی داشته باشد. از جمله این مزایا می‌توان به استراحت بیشتر و بهبودی سریع‌تر والدین، حمایت در مراقبت از نوزاد و کودکان، آموزش‌های مرتبط با شیردهی و خواب، تسهیل در ایجاد روال‌ها و برنامه‌های روزانه مناسب برای نوزاد، و حفظ حریم خصوصی خانواده اشاره کرد. همچنین، این اقدام می‌تواند به والدین کمک کند که در مراقبت از نوزادان خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و با اطمینان به وظایف خود پرداخته و از لحظات شاد و ارتباط نزدیک با کودکان لذت ببرند.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.