بهترین برند کود خارجی

تغذیه هر موجود زنده ای به بهترین شکل ممکن تاثیر زیادی در رشد و نمو و سلامتی آن دارد و بدیهی است که بدون تغذیه مناسب هیچ موجود زنده ای، زنده نمی ماند. بدون شک گیاهان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تغذیه درست و مناسب آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.اما چگونه می توان گیاهان را به بهترین شکل ممکن تغذیه کرد؟ پاسخ همان کود است! به شرط آن که از کود مناسب استفاده شود. در این مطلب ما قصد داریم تا به بهترین برند کود خارجی بپردازیم و تمامی این کود ها را با موارد استفاده خود به شما معرفی کنیم.

پس اگر به دنبال بهترین برند کود خارجی می گردید این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

۶ بهترین برند کود خارجی

شما از طریق این لیست می توانید لیستی از بهترین انواع کود های خارجی را در دسترس داشته باشید و بر اساس نیاز خود بهترین آن را انتخاب نمایید.

کود ادونس (Advanced) (برای مشاهده قیمت کلیک کنید)

در صدر این لیست قصد داریم تا یکی از بهترین برند کود خارجی را به شما معرفی کنیم. شرکت کود ادونس یک تولید کننده کانادایی می باشد که تمرکز خود را بر تولید انواع کود های رشد گیاه گذاشته است و این محصولات را تنوع غیر قابل شمارشی ارائه می کند. شما با نگاهی ساده به لیست محصولات کود ادونس بدون شک می توانید هر محصولی با هر کارایی و کاربردی که مد نظر داشته باشید را برای گیاهان خود در هر نوع و مدلی که هستند سفارش دهید چرا که همانطور که گفتیم این محصولات در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند.

کود بایوبیز (Biobizz)

بدون شک شما نیز کشور گل و گیاه را نیز می شناسید و میدانید کدام کشور در تولید بهترین گل و گیاه ها در سطح دنیا سر آمد است. این کود نیز محصول همان کشور یعنی هلند می باشد و یکی از بهترین کود ها در زمینه تقویت ریشه را تولید می نماید. خوب است بدانید که ساخت کود های برند بایوبیز به گونه ای می باشد که با تمامی محیط های کشتی سازگاری دارد و می تواند با ان ها مچ شود و از این نظر، محیط کشت گیاهان شما در اثر استفاده از این کود ها به هیچ عنوان دچار آسیب نمی گردند.

کود فیدینگ (Feeding) (برای مشاهده قیمت کلیک کنید)

یکی دیگر از بهترین برند کود خارجی کود فیدینگ می باشد که این برند نیز هلندی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. شما از محصولات برند فیدینگ می توانید در تقویت انواع قسمت ها و اجزای گیاهان مانند ریشه، ساقه و … استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید که این برند انواع کود گلدهی و ریشه زایی نیز تولید می کنند که برای رشد و پرورش گیاهان یک انتخاب ایده آل محسوب می شوند و برای خاک هایی که دچار فرسودگی شده اند می تواند بهترین گزینه باشد.

کود فلورافلکس (Floraflex)

در بین لیست بهترین برند کود خارجی نمی توان از کود فلورافلکس غافل ماند. مبدا برند این کود با کیفیت کشور آمریکا می باشد و به همین علت یک پکیج کامل برای تغذیه گیاهان شما به بهترین شکل ممکن می باشد. بله! پکیچ! در حقیقت کود های فلورافلکس در بسته های ۷ عددی ارائه می شوند که به صورت یک دوره تقویت گل و گیاه می باشند و از ابتدا تا انتها به بهترین شکل ممکن گیاهان شما تغذیه می کنند. یک دوره کود فلورافلکس به این شرح می باشد:

  • دوره رشد گیاه
  • دوره گلدهی
  • دوره تقویت گلبرگ گیاه

بدین صورت شما در آخرین مرحله استفاده از کود های فلورافکس از گیاهان کامل با بهترین وضعیت برخوردار می باشید.

توجه داشته باشید که محصولات این برند تنها مختص کشت و کار در خاک نمی باشد و برای روش های نوین کشت گیاه نیز کود تولید می کنند. یکی از این روش ها که البته امروزه در سر تا سر جهان طرفداران مربوط به خود را دارد کشت هیدروپونیک می باشد که در آن کود از طریق آب به گیاهان منتقل می شود. کود هیدروپونیک فلورا بدون شک یکی از بهترین کود های دنیا می باشد که البته در مزارع زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

کود اتامی (Atami)

باز هم نوبت به یکی دیگر از کود های با کیفیت هلندی رسید که به طور خاص بر روی تقویت ریشه تمرکز می کند و تمامی کمبود های خاک را برای تغذیه ریشه جبران می کند. این کود تمامی مواد مورد نیاز برای تقویت ریشه را مانند پتاسیم ، کلسیم ، نیتروژن و … را دارا می باشد و تاثیر بسیار زیادی در ریشه زایی و مستحکم تر شدن گل ایفا می کند. همچنین وجود فسفر در بین مواد مغذی این محصول موجب می شود که گلدهی نیز به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد و در نتیجه  پس از استفاده گیاهان شما به بهترین شکل ممکن تقویت شده و گلدهی کنند.

کود بایو تب (biotab)

در آخر لیست بهترین برند کود خارجی که در این صفحه به شما معرفی نموده ایم قصد داریم تا از یک محصول کاملا متفاوت اسپانیایی صبحت کنیم. کود بایو تب بر خلاف سایر کود ها از شکلی متفاوت برخوردار می باشد و از نظر شیوه مصرف به طور کامل متفاوت می باشد. این کود ها به صورت تبلت یا قرصی می باشند و به صورت یک دوره کامل رشد و پرورش گیاهان در بازار عرضه می شوند. این قرص ها باید به ترتیب مورد استفاده قرار بگیرند که گیاهان نیز مرحله به مرحله به بهترین شکل ممکن روند تقویتی خود را طی کنند.

تا اینجای مطلب ۶ نوع از بهترین برند کود خارجی را به شما معرفی کرده ایم. این کود ها همه و همه می توانند در روند رشد گیاهان شما تاثیر بسزایی داشته باشند. اما پیش از خرید آن ها به شما پیشنهاد می کنیم که در مورد نیاز های گیاهان خود و کاربردی که مد نظر دارید اطلاعات لازم را به دست بیاورید و در آخر بر اساس آنچه گیاهان شما بیشتر از هر چیزی به آن نیاز دارند دست به خرید کود مورد نظر خود کنید. در غیر این صورت حتی ممکن است با وجود صرف هزینه های زیاد گل و گیاه به نحوی که باید تقویت نگردند.

چرا باید از بهترین برند کود خارجی استفاده کرد؟

همانطور که فوقا گفتیم هر موجود زنده ای باید به خوبی تغذیه شود. محل تغذیه گیاهان به طور طبیعی خاک می باشد و هر آنچه این گیاهان نیاز دارند در بستر طبیعی خاک وجود دارد. اما این خاک که طی هزاران سال تشکیل شده است طی استفاده مکرر دچار فرسودگی می شود و بدیهی است که در این زمان گیاهان به نحوی که باید نمی توانند تغذیه شوند. در این زمان است که باید موادی مورد استفاده قرار بگیرد که جذب آن ها به اندازه مواد مغذی خود خاک خوب و قوی باشد. 

به همین علت استفاده از بهترین برند کود خارجی از اهمیت زیادی دارد چرا که همانطور که گفتیم کودی که شما برای رشد و پرورش گیاهان خود مورد استفاده قرار می دهید باید به خوبی توسط ریشه جذب شود و برای این مورد نیاز به کیفیت بسیار بالا و تکنولوژی ساخت حرفه ای و پیشرفته داشته باشد. امروزه تنها بهترین برند های خارجی به این قابلیت دست پیدا کردند و به همین علت مزارع ، گلخانه یا …. که از این کود ها استفاده می کنند از بهترین روند رشد و پرورش گیاه برخوردار می باشند.

خوب است بدانید این کود ها به خوبی با طبیعت سازگار هستند و به هیچ عنوان محیط گلخانه شما را به هم نمی ریزند. بسیاری از این کود ها از مواد اولیه ارگانیک ساخته شده اند به همین علت دوست دار طبیعت می باشند. پس اگر می خواهید گیاهان خود را به بهترین شکل ممکن پرورش دهید استفاده بهترین برند های کود دنیا به شما پیشنهاد می شود.

قیمت بهترین برند کود خارجی به چه صورت می باشد؟

در کیفیت این محصولات شکی وجود ندارد اما این هزینه هاست که برای شما دغدغه ایجاد می کند.خوب است بدانید این محصولات با وجود خارجی بودن نسبت به کیفیت خود از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشند و نهایتا استفاده از آن ها به نفع شما می باشد. هرچند بدیهی است که به علت دخیل بودن ارز خارجی در خرید این کود ها به نسبت برند های ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. همچنین ظرفیتی که هر پک این محصولات از آن برخوردار می باشند نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.

امیدواریم تا این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اکنون بتوانید بهترین کود را برای گیاهان خود انتخاب کنید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.