طرز تهیه چیز کیک دو نفره قلبی

مواد لازم برای چیز کیک قلبی:
بیسکوئیت کاکائویی: ۲۷۰ گرم
کره ذوب شده: ۵ قاشق غذا خوری
توت فرنگی منجمد: ۱ فنجان
شکر: ۸ قاشق غذا خوری
پنیر خامه ایی: ۲۵۰ گرم
تخم مرغ بزرگ: ۲ عدد
زرده تخم مرغ: ۲ عدد
آرد: ۱ قاشق غذا خوری
وانیل: ۱ قاشق چای خوری
شکلات سفید ذوب شده: ۱۲۰ گرم

طرز تهیه چیز کیک قلبی:
فر را روی ۳۵۰ درجه گرم کنید. در دستگاه غذا ساز بیسکوئیت کاکائویی را پودر کنید و آن را در ظرفی بریزید بعد با کره خوب مخلوط کرده و با هم زن بزنید. روی سینی فر کاغذ روغنی گذاشته و پودر بیسکوئیت  را روی کاغذ روغنی بریزید و با دست خوب فشار داده و در فر قرار دهید و ۸ دقیقه بپزید. بعد بیرون آورده و دمای فر را تا ۲۵۰ درجه کاهش دهید.
توت فرنگی ها را با ۲ قاشق غذا خوری شکر در غذا ساز ریخته و دستگاه را روشن کنید تا اینکه مخلوط نرم و یکنواختی شود. پوره توت فرنگی را از صافی رد کرده، مقداری از پوره را که روی صافی مانده و غلیظ تر است را برای تزیین روی کیک نگه دارید و بقیه را با پنیر خامه ایی، باقیمانده شکر و تخم مرغ ترکیب کنید. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و خوب هم بزنید. دقت کنید که از هم زن برقی استفاده کنید. آرد و وانیل را افزوده بعد شکلات سفید را اضافه کرده و هم بزنید. خمیر حاصله را روی مواد بیسکوئیتی ریخته وروی آن را صاف کنید.
برای تزیین با قاشق چای خوری با فاصله  روی کیک ها را پوره توت فرنگی بریزید و با یک خلال دندان مواد هر یک قاشق چای خوری را به صورت ابر و باد پخش کنید. سینی را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر قرار دهید تا وقتی که لبه های کیک طلایی شوند و بعد از بیرون آوردن از فر و کمی خنک شدن از سینی بیرون آورده روی کیک ها را با نایلون بپوشانید و به  مدت ۱ ساعت در یخچال بگذارید و بعد از آن با قالب های قلبی شکل قالب زده و در ظرف سرو قرار دهید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.