چگونه تولد لاکچری بگیریم؟

تولد خاص‌ترین روز زندگی هر فردی است. به همین دلیل جشن تولد هر سال، با تغییرات زیادی همراه است و افراد سعی می‌کنند آن را متفاوت برگزار کنند. در این بین افراد زیادی وجود دارند که ‌می‌خواهند برای تولد خود سنگ تمام بگذارند و تولد خود را به صورت کاملا لاکچری و خاص برگزار کنند. اگر شما هم برای تولد خود می‌خواهید یک جشن بیادماندنی تدارک ببینید در اینجا راهنمای کامل برگزاری تولد بصورت کاملا لاکچری را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

تولد لاکچری نیازمند برنامه ریزی‌دقیق است

چگونه تولد لاکچری بگیریم؟ جواب ساده و کوتاه است. با برنامه‌ریزی دقیق! بله با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید یک جشن به تمام معنا را برای خود و عزیزان‌تان تدارک ببینید. باید بدانید که برای جشن تولد خود یا کسی که می‌خواهید برایش تدارک جشن ببینید، چه چیزی مهم است؟ می‌خواهید چه افرادی در مهمانی حاضر باشند؟ مهمانی خود را در خانه یا در سالن می‌خواهید برگزار کنید؟ برای خرید کیک چه طرح یا سبکی را دوست دارید؟ تزئینات منزل خود را به چه کسی می‌سپارید؟

قبل از هر چیز یک تا دو هفته قبل از تولد لیست تمام کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت کنید. در لیست‌تان تقسیم وظایف را هم در نظر بگیرد. چرا که برای برپایی تولد لاکچری احتمالا به تنهایی نمی‌توانید از پس همه‌ی کارها برآیید. برنامه‌ریزی برای تولد لاکچری خود را با دوستان و خانواده خود هماهنگ کنید تا در این روزِ باشکوه بیش از هر چیزی لذت ببرید.

برای تولد لاکچری خود دعوتنامه ارسال کنید

اگر می‌خواهید افرادی که به جشن تولد شما می‌آیند آمادگی‌های لازم را داشته باشند و به آنها هم حسابی خوش بگذرد و مهمتر از هر چیزی برای تولد شما بتوانند وقت بگذراند و حضور پیدا کنند، با ارسال کارت دعوت حداقل ۴ روز تا یک هفته قبل از جشن تولد، مطلع‌شان کنید تا بتوانند برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور و خرید هدیه را داشته باشند. جشن تولد لاکچری به دعوتنامه‌ی لاکچری هم نیاز دارد. ارسال دعوتنامه به این سبک خود از یک تولد لاکچری سخن می گوید!

خرید کیک تولد لاکچری؛ مهم‌ترین عضو تولد باشکوه شما

هر جشن تولدی به کیک خوشمزه، لذیذ و زیبا نیاز دارد. سفارش کیک تولد خود را به لحظات آخر موکول نکنید. امروزه امکان ثبت سفارش آنلاین کیک وجود دارد. پس چند روز قبل می‌توانید هماهنگی‌های لازم را جهت ثبت سفارش با وب سایت‌های خرید آنلاین کیک داشته باشید. اگر برای فرزندِ دختر خود می‌خواهید تولد بگیرید، کیک تولد دخترانه عروسکی با روکش فوندانت می‌تواند گزینه‌ی مطلوبی باشد. کیک تولد را می‌توانید با لباس خود همرنگ و هماهنگ کنید تا عکس‌های زیباتر و جذاب تری داشته باشید.

تولد لاکچری

تولد لاکچری با تزئینات هماهنگ با دکوراسیون منزل

از هر چیز بگذریم از بخش بسیار جذاب و هیجان‌انگیز تزئینات نمی توان گذشت. یکی از مهمترین چیزهایی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، تزئینات است. تزئینات را چگونه انجام می‌دهید و به چه کسی می‌سپارید؟ چه چیزهایی نیاز دارید. سعی کنید هماهنگ با دکوراسیون منزل، رنگ و طرح های هماهنگ و لاکچری را انتخاب کنید. چراکه بخش بزرگی از مهمانی، همراه با عکاسی و فیلمبرداری همراه است به همین جهت بهتر است از چند روز قبل به فکر طراحی و تزئینات تولد خود باشید.

بهترین نوع تزیین برای تولد لوکس، بادکنک آرایی، چیدن میز پذیرایی خاص و ایجاد یک فضای لوکس برای عکاسی است.

انتخاب لباس برای تولد؛ چه لباسی مناسب تولد خاص است؟

اگر تولد برای شماست یا برای فرزند یا یکی از اعضای خانواده و دوستان‌تان است فرقی ندارد. سعی کنید انتخاب لباس خود را با تم تولدتان هماهنگ و ست کنید. این هماهنگی هنگام عکس و فیلمبرداری اهمیت خود را نشان می‌دهد. پیشنهاد ما این است که برای تولد لاکچری از لباس‌های رسمی استفاده کنید.

با فیلمبردار و عکاس جشن تولد لاکچری خود را ماندگار کنید

بدون شک ما آدم ها هر از چند گاهی نیاز داریم که خاطرات، مسیری که طی کرده‌‎ایم، فیلم و عکس‌های خود را مرور کنیم. با فیلمبرداری و عکاسی از تولد خود برای آیندگان، فرزندان آینده و مهمتر از هر چیز برای دوران پیری خود آرشیوی از خاطرات خود فراهم می‌کنید و خوشحالی آینده‌ی خود را از همین امروز رقم می‌زنید.

از تم تولد لاکچری استفاده کنید

با وجود انواع تم تولد لاکچری می‌توانید، تزئینات و دکوراسیون منزل خود را با زیبایی خاصی همراه کنید و در عکس و فیلم‌های خود بدرخشید. تم تولد لاکچری بسیار متنوع است و می‌توانید بصورت آنلاین آن را سفارش دهید. بهترین تم تولد لاکچری شامل تم مشکی و طلایی، تم تاج، تم رنگ‌های نود و تم براق هستند. برای اینکه تم تولد را کامل و زیبا کنید، استفاده از دستمال کاغذی و ظروف هماهنگ و گیفت‌های متناسب با تم روی میز پذیرایی را فراموش نکنید.

تولد لاکچری

نحوه پذیرایی در تولد؛ یک انتخاب شیک برای میز پذیرایی

زمان و نوعِ پذیرایی شما باید دقیق و خاص باشد تا همه چیز درست در سر جایش باشد و طبق برنامه پیش برود. این نوع هماهنگی لذت خاصی دارد.

اقلام پذیرایی را قبل از تولد مشخص و نسبت به تهیه‌ی به موقع آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید. برای پذیرایی اقلامی را در لیست بگذارید که برای همه خوشایند باشد. انواع فینگرفود، کاپ کیک، تارت و دسرهایی مثل چیزکیک که بسیار متنوع است و طرفداران زیادی هم دارد انتخاب مناسبی خواهد بود. قیمت چیز کیک باتوجه به نوعِ آن متغییر است.

تولد لاکچری

پذیرایی عالی در تولد لاکچری با کیک ویترین

کیک ویترین آمده است تا تولدهای لاکچری خود را با بهترین شیوه‌ی ممکن برگزار کنید. از اقلام تولد گرفته تا خرید کیک آنلاین، دسر، چیزکیک، فینگرفود و… . کیک ویترین با استفاده از بهترین مواد اولیه، انواع کیک لاکچری را مطابق با سلیقه شما تهیه می‌کند و با رعایت کامل نکات بهداشتی در کمترین زمان ممکن سفارشات شما را درب منزل ارسال می‌نماید. برای ثبت سفارش به وب سایت cakevitrin.com مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۶۷۵۱۲ تماس بگیرید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.