روش آماده سازی اسلایس کیک حلوا

مواد لازم برای تهیه اسلایس کیک حلوا:
کیک تخته ای ۲۰ در ۳۰: ۱ عدد
حلوا: به میزان لازم
شربت: ۵ قاشق غذا خوری
پودر پسته: کمی برای تزیین
شکلات تخته ای: کمی برای تزیین

طرز تهیه اسلایس کیک حلوا:
دقت داشته باشید که برای کیک زیرین می توانید از هر کیکی استفاده کنید. و برای حلوای روی آن هم همینطور میتوانید از انواع حلوا استفاده کنید.
در ابتدای کار نیاز به یک کیک دارید که می توانید از کیک اسفنجی استفاده کنید. البته داخل کیک کمی گلاب ریخته تا همنشینی خوبی با حلوا داشته باشد. بعد از پختن کیک اجازه دهید تا کیک کاملا خنک شده و از قالب جدا کنید. سپس ️قالب را شسته، خشک کنید و داخل آن را سلفون بکشید به طوری که از هر چهار طرف قالب بیرون بزند.
کیک را روی نایلون توی قالب گذاشته و برای خوشمزه تر شدن کمی به آن شهد دهید. اینکار باعث خوشمزه تر شدن کیک حلوا و نرمتر شدن آن می شود. ️بعد از دادن شهد روی کیک نوبت به حلوا کشی می رسد.
حلوا باید ولرم مایل به سرد باشد. البته در یخچال نباید بگذارید.
حلوا را روی کیک ریخته و کاملا صاف کنید.
ضخامت حلوا به خودتان بستگی دارد اما سعی کنید بیش از حد ضخیم نشود تا برشها تعادل داشته باشند. بعد از اینکه حلوا کشی  تمام شد قالب را داخل یخچال انتقال دهید تا حلوا خودش را بگیرد. بعد از چند ساعت بیرون آورده و برش بزنید.و به سلیقه خود روی کیک را تزئین کنید.

نکته:
حلوای روی این کیک باید مقداری کره و روغن جامد داشته باشد تا بعد از انتقال به یخچال خودش را بگیرد و در برش، اسلایس های مرتب تری داشته باشید.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.