نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی رمز ارزها

کسانی که قصد دارند فعالیت خود را در بازار رمز ارزها آغاز کنند و از خرید و فروش ارز دیجیتال کسب سود کنند، با خواندن این مقاله، می توانند به سادگی این کار را انجام دهند. اولین مرحله برای آغاز خرید و فروش ارزهای دیجیتال، پیدا کردن یک صرافی معتبر و مطمئن است. صرافی رمز ارزها به طور کلی می تواند متمرکز یا غیرمتمرکز باشد. ویژگی های صرافی های مختلف با یکدیگر متفاوت است و همه آن ها امکانات یکسانی را ارائه نمی دهند. به همین منظور، انتخاب یک صرافی مناسب بسیار حائز اهمیت است. قبل از اینکه به سراغ روش های خرید ارز دیجیتال از صرافی رمز ارزها برویم، بهتر است که با خود رمز ارزها و صرافی های آنلاین ارز دیجیتال آشنا شویم. این آشنایی به ما کمک می کند تا مراحل آغاز سرمایه گذاری را راحت تر درک و اجرا کنیم.

خرید و فروش ارز دیجیتال

رمز ارزهای دیجیتالی چه هستند؟

رمز ارزها، نوعی دارایی دیجیتال هستند که در صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش می شوند. این دارایی ها با عملیات های سنگین ریاضی و توسط پردازنده های گرافیکی رمزنگاری می شوند و نفوذ به آن ها تقریبا غیر ممکن می شود. این امنیت بالا، یکی از دلایل بسیار مهم ارزشمند بودن این دسته از ارزها است. ارزهای دیجیتالی نسبت به پول های دولتی مثل دلار برتری های دیگری هم دارند. غیرمتمرکز بودن آن ها باعث می شود که تراکنش های افراد شخصی سازی شده باشند و به حریم شخصی کاربران احترام گذاشته شود. علاوه بر این ها، سرعت انجام تراکنش های کریپتویی، بر خلاف هزینه آن، بسیار بالا می باشد. شما می توانید این تراکنش ها را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه انجام دهید.

از دیگر ویژگی های اصلی رمز ارزها، مقاوم بودن در برابر پدیده اقتصادی تورم است. در اکثر ارزهای دیجیتال بر خلاف پول های فیات، امکان چاپ بی رویه پول وجود ندارد و انتشار این ارزها تعداد محدود و مشخصی دارد که زمانی به پایان می رسد. این عامل هم بر ارزش بالایی رمز ارزها می افزاید. شما می توانید با استفاده از رمز ارز، عملیات هایی مانند خرید، فروش، انتقال ارزش و سرمایه گذاری را انجام دهید.

رمز ارزهای دیجیتالی

صرافی رمز ارزها

رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال که در قسمت قبل به شما معرفی شدند، در فضایی به نام صرافی رمز ارزها خرید و فروش می شوند. خرید و فروش ارز دیجیتال، نیازمند مراجعه به صرافی های آنلاین و ثبت نام در آن ها است. اگر این صرافی ها امکان معامله کاربر به کاربر را به شما بدهند می توانند گزینه بهتری برای انتخاب باشند. به این صرافی ها به اصطلاح صرافی P2P می گویند. در ایران هم چند صرافی P2P وجود دارد که یکی از آن ها پلتفرم بیت ایمن می باشد. این پلتفرم مبادلاتی، یک فضای امن و سریع برای خرید و فروش ارز دیجیتال است. در بخش بعد به طور مفصل تر درباره این صرافی آنلاین و نحوه خرید و فروش رمز ارز در آن صحبت می کنیم.

ویژگی های یک صرافی مطمئن

یک صرافی مطمئن و معتبر، علاوه بر سرعت و امنیت ویژگی های دیگری را هم نیاز دارد. میزان کارمزد پایین، احترام به مشتری، پشتیبانی ۲۴ ساعته با پاسخگویی مناسب، ایجاد راه های جانبی درآمد زایی و… می توانند از این ویژگی ها باشند. هر چقدر که ویژگی های مثبت یک صرافی بیشتر باشد، طبیعتا انتخاب آن ایده آل تر است. به همین منظور در پایان مقاله، یک صرافی مطمئن و معتبر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با انجام ثبت نام و احراز هویت در آن، ماجراجویی خود در بازار رمز ارزها را آغاز کنید!

خرید ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال از صرافی رمز ارزها

خرید ارز دیجیتال از یکی از صرافی های ارز دیجیتال، نیازمند انجام ثبت نام و احراز هویت در آن است. صرافی بیت ایمن به عنوان یک صرافی مطمئن، با ارائه دادن امکانات فراوانی از جمله: انجام معاملات با کارمزد بسیار پایین، امکان درآمد زایی از طریق دعوت دوستان، جشنواره های متنوع و پر جایزه، طراحی کیف پول های ۳ امضایی اختصاصی برای تک تک کاربران، پشتیبانی از انواع شبکه های بلاکچینی برای انتقال کوین ها و توکن های مختلف، پشتیبانی از ۴۱ ارز دیجیتال متنوع و ارزشمند و… یک گزینه بسیار مناسب برای علاقمندان به بازار ارز دیجیتال می باشد.

برای آغاز کار خود در این صرافی، قبل از هر چیز درباره اش تحقیق کنید و پس از کسب اطمینان، وارد سایت آن شوید. در منوی بالای صفحه اصلی، یک گزینه به نام راهنمای استفاده قرار دارد که می تواند شما را به صورت ویدئویی و با توضیحات کامل، در قسمت های مختلف کارتان یاری کند. علاوه بر این در باکس مربوط به پشتیبانی، می توانید با پشتیبان های صرافی بیت ایمن ارتباط بگیرید تا از کمک آن ها هم بهرمند شوید. اطلاعات مربوط به صرافی بیت ایمن را هم می توانید در بخش درباره ما در داخل این سایت مشاهده کنید. اکنون شما هم یکی از اعضای بازار پر سود ارز دیجیتال هستید و می توانید در هر ساعت از شبانه روز و با مبلغ دلخواه، خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید!

4.5/5 - (6 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.