فروش اینترنتی محصولات ایرانی توسط چه فروشگاه‌هایی انجام می‌شود؟

امروزه اکثر مردم به دلیل حجم بالای کار و زمان محدود جهت تهیه لوازم مورد نیاز از جمله پوشاک، خوراک، لوازم منزل و… سراغ فروشگاه‌های اینترنتی رفته و نیازهای روزانه خود را از این نوع فروشگاه‌ها و به صورت آنلاین تأمین می‌کنند. البته فروشگاه‌های اینترنتی مزایا و معایب بسیاری دارند، اما به دلیل رقابت تنگاتنگی که در این حوزه به وجود آمده هرکدام از آن‌ها سعی می‌کنند تا معایب خود را به حداقل ممکن برسانند و این رقابت و افزایش ارائه خدمات، بسیار جالب توجه است. یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید ویژگی‌هایی از جمله رابط کاربری مناسب، تجربه، مراحل خرید ساده و سریع، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و هزینه مناسب ارسال را در نظر داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی چند فروشگاه اینترنتی برتر سال ۱۳۹۹ بپردازیم تا علاوه بر خرید مطمئن‌تر و قابل اعتمادتر تجربه‌ای زیبا و لذت بخش از خرید خود به یادگار داشته باشید. اما سوالی که ممکن است برای افراد بسیاری پیش بیاید این است که فروش اینترنتی محصولات ایرانی توسط چه فروشگاه‌هایی انجام می‌شود؟

معرفی ۸ فروشگاه برتر در زمینه فروش اینترنتی محصولات ایرانی

دسته بندی و نحوه قرارگیری فروشگاه‌ها به ترتیب اولویت و کسب رتبه بالاتر از جهت اخذ معیارهایی چون خلاقیت در فروش و عرضه محصولات، میزان بازدید سایت، تجربه کاری، تجربیات خرید، بازاریابی، فروش ویژه محصولات، نحوه برخورد و پیگیری، ارائه تخفیفات مناسب و موارد تخصصی دیگر است.

۱- دیجی کالا همچنان در صدر

دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش محصولات و لوازم شخصی، خانگی، ابزار کاربردی و… فعالیت دارد و کار خود را از حدود ۱۰ سال پیش آغاز نموده است. از جمله مزیت‌های این سایت خدمات پس از فروش و کسب رضایت مشتری، ارسال به موقع و پیگیری پس از ارسال است. شاید به جرات بتوان گفت ویژگی منحصر به فرد اپن باکس open box که به تازگی به سیستم فروش فروشگاه اضافه شده عامل اصلی در موقیت دیجی کالا و کسب رتبه اول فروش اینترنتی در ایران است. به طور خلاصه ویژگی open box به شما این امکان را می‌دهد که در صورت خرید از دیجی کالا و مشاهده مغایرت محصول یا عدم قبولی و پشیمان شدن از خرید؛ از محصول خود عکس تهیه کرده و آن را با تخفیف مناسب در سایت دیجی کالا بگذارید. سپس می‌توانید محصول خود را به فروش برسانید و دیجی کالا نیز محصول‌تان را ارائه خواهد کرد؛ این ویژگی جهت کسب رضایت مشتری و ضرر و زیان حداقلی به او صورت می‌گیرد.

۲- فروشگاه اینترنتی موتن رو

این فروشگاه یکی از بزرگترین و مجهزترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات آرایشی در ایران است که کار خود را از سال ۱۳۹۵ در این شبکه آغاز نموده و بیش از ۳۰ درصد از بازار آرایشی آنلاین را در حوزه فروش اینترنتی محصولات به خود اختصاص می‌دهد. بی‌شک این میزان از فروش سهم بسیار بزرگی است. فروش این فروشگاه تنها به محصولات آرایشی و زیبایی محدود نگشته و وارد کننده بسیاری از محصولات سالنی، برقی، عطر، لوازم و محصولات بهداشتی مادر و کودک و سیسمونی از کشورهای صاحب سبک و باکیفیت است. از ویژگی‌های منحصر به فرد این فروشگاه که او را صاحب امتیاز و حائز جایگاه ویژه نموده؛ فرایند خرید آسان و همچنین مشاوره‌های تخصصی و قیمت مناسب کالاها در کنار اورجینال بودن و کیفیت مطلوب آنها است. همچنین فروشگاه هر از چند گاهی تخفیفات واقعی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد که به نسبت قیمت‌های بازار ارزش آن‌ها احساس می‌شود.

دیجی کالا فروش اینترنتی محصولات ایرانی
دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش محصولات و لوازم شخصی، خانگی، ابزار کاربردی و… فعالیت دارد

۳- فروشگاه اینترنتی آرایشی- بهداشتی خانومی

این فروشگاه که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه فروش اینترنتی محصولات آرایشی و لوازم بهداشتی آغاز نموده توانسته جایگاه سوم را در بازار فروش اینترنتی محصولات ایرانی از آن خود سازد. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه‌ها کنترل قوی و مستمر بر روی اصالت و کیفیت کالاهاست و همچنین دیگر مزیت آن، امکان ثبت سفارش کالا به همراه درخواست اشانتیون است که در نوع خود هیجان انگیز و منحصر به فرد است. مشاوره‌های تخصصی همراه با امکان ارسال آزمایشِ محصول قبل از خرید، پیگیری‌های مستمر و کسب رضایت خریداران و همچنین قیمت بی‌نظیر محصولات آرایشی بهداشتی همراه با ارائه کد تخفیف از سایر خصوصیات بارز این فروشگاه است.

۴- دیجی استایل؛ پارت کوچکی از دیجی کالا درحوزه پوشاک

دیجی کالا با وسعت بخشیدن به حوزه کسب و کار و همچنین به دلیل صاحب سبک بودن و باتجربه بودن در این زمینه توانسته مشتریان خود را حفظ نماید و همچنین خدمات خود را در حوزه خرید آنلاین گسترش دهد. در تازه‌ترین اقدام این فروشگاه پارت دیگری از خدمات خود را به رخ خدمات دهندگان این حوزه کشیده و همه رقیبان را متحیر ساخته است. افتتاح پروژه جدید ارائه محصولات پوشاک، شوک بزرگی را به فروشندگان صاحب نام این عرصه وارد نموده است. دیجی استایل توانسته در این فرصت محدود و کم، توانایی‌هایش را نشان دهد و تقریباً با تمامی برندها در حوزه پوشاک قرارداد ببندد و علاوه بر کسب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات بی‌نظیرش دوشادوش رقیبان قدم بردارد.

بانه دات کام فروش اینترنتی محصولات ایرانی
فروشگاه اینترنتی بانه دات کام یکی از برندهای قدیمی و معتبر و از به صرفه‌ترین فروشگاه‌های محصولات اینترنتی در ایران است

۵- بانه دات کام؛ نامی قدیمی و ماندگار

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام یکی از برندهای قدیمی و معتبر و از به صرفه‌ترین فروشگاه‌های محصولات اینترنتی در ایران است که با فروش محصولات صاحب نام در حوزه لوازم خانگی و دیجیتال مانند تلویزیون، موبایل، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرهای گازی و به طور کلی پکیج کامل جهیزیه نوعروسان و به تازگی نیز لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خاص کوهنوردی، ابزار آلات صنعتی و ساختمانی و لوازم خودرو حوزه فعالیت خود را افزایش داده و یکی از ۵ سایت برتر در حوزه فروش اینترنتی محصولات ایرانی باشد. یکی از ویژگی‌های بارز این سایت ارائه خدمات ۱۲۰ درصدی اصالت محصول است یعنی اگر عدم اصالت محصولی اثبات گردد و در واقع جعلی باشد فروشگاه موظف به پرداخت کل هزینه خریدار به اضافه ۲۰ درصد خسارت عدم اصالت و ارائه محصول بی‌کیفیت به مشتری خواهد بود. دسترسی راحت به همه محصولات ارائه شده در سایت، تنوع بالای محصولات، تضمین اصالت کالا و ارائه تخفیفات مناسبتی در کنار تخفیفات روزانه از سایر ویژگی‌های این فروشگاه می‌باشد.

۶- بورسیکا؛ نامی نو و پرآوازه

بورسیکا یکی از بزرگترین خرده فروشی‌های آنلاین در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، طبی، دست‌سازهای سنتی، چرم، دست سازهای چوبی و مبلمان اداری است. این شرکت اینترنتی در سال ۱۳۸۷ با نام ژاپه شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۱ به بورسیکا تغییر نام یافت و از سال ۱۳۹۵ زیر مجموعه شرکت توسعه تجارت الکترونیک نیک رای شد و تقریباً در تمام حوزه های فروش کالا ثبت سفارش دارد. بورسیکا با بسیاری از برندهای معتبر و پرفروش جهانی ثبت قرارداد داشته و به فروش محصولات با کیفیت و اصیل در تمامی حوزه‌ها می پردازد. طراحی این سایت بسیار شکیل و ساده بوده و راه ارتباطی با فروشندگان کالا و خرید محصول نیز بسیار راحت است؛ تیم پشتیبانی این شرکت بسیارفعال و پیگیرمطالبات شما خریداران عزیز بوده و درجلب رضایت مشتریان بسیارکوشا هستند. بورسیکا تا به اکنون توانسته حائز کسب دو ستاره نشان اینماد و کسب لوح تقدیر در حوزه فروش محصولات اینترنتی و کسب جایزه فیروزه گردد و همچنین در نمایشگاه الکامپ که هر ساله در ایران برگزار میگردد امکان حضوریافته و برای رفاه حال مشتریان و کسب رضایت آنها کمپین‌های فروش ویژه متعددی از جمله عیدیکا، جشنواره تخفیفی دومیلیونی‌ها، یلدای خانومانه، خرید اعتباری و همچنین طرح بعد از خرید بریم سفر برگزار نموده و در این زمینه نیز بسیار خوش درخشیده است.

بورسیکا فروش اینترنتی محصولات ایرانی
بورسیکا یکی از بزرگترین خرده فروشی‌های آنلاین در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، طبی،چرم و مبلمان اداری است

۷- آلیار

این فروشگاه که به تازگی فعالیت خود را با هدف ایجاد امکانات راحت در حوزه خرید با صرفه اینترنتی آغاز نموده است به دلیل خدمات با کیفیت از برندهای معتبر دنیا خیلی زود توانست صاحب جایگاه مناسبی در حوزه فروش اینترنتی گردد. آلیار تقریباً به فاصله حدود ۶ ماه توانست در همه حوزه‌های مورد نیاز زندگی از جمله فروش اینترنتی محصولات ایرانی به ارائه خدمت بپردازد. این فروشگاه با فعالیت در حوزه مد و پوشاک، لوازم بهداشتی و سلامتی، کالاهای دیجیتال، سرگرمی و نوزاد، لوازم جانبی خودرو، گل و اکسسوری، هدایا و سوپرمارکت توانسته کلیه نیازها و مایحتاج روزانه یک فرد را ساپورت کند. قیمت پایین، کیفیت بالا، حوزه فعالیت گسترده، خرید آسان و ارائه کدهای تخفیف ویژه از سایر ویژگی‌های منحصربه ‌فرد آلیار است.

۸- اتما؛ فروشگاهی اقساطی

این فروشگاه آنلاین با امکان خرید اقساطی محصولات، بدون در نظر گرفتن نوسانات قیمت در بازار و همچنین نظارت ویژه اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان از سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت نمود و عمده فعالیت این فروشگاه در زمینه لوازم خانگی و کالای دیجیتال است و به‌طور خاص ابتدا فرهنگیان، کارمندان دولت، دارندگان کارت‌های حکمت و سپس سایر اقشار جامعه از خریداران و مشتریان فروشگاه هستند. خریداران بدون نیاز به چک بانکی و تنها با معرفی یک ضامن کارمند یا فرهنگی می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از محصولات این فروشگاه خرید کنند و اقساط آن به صورت کسر از حقوق خواهد بود. ارائه خدمات جشنواره‌ای ویژه همراه با تخفیف‌های منحصر به فرد، امکان خرید اقساطی، ضمانت کالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است.

امتیاز دهید: post
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.