بهترین تفریحات زمستانی در تور فرانسه

تور فرانسه

فرانسه با داشتن هزاران کیلومتر پیست اسکی و برف در ۳۰۰ استراحتگاه از جمله مکانهای برتر محسوب می شود که ادعا می کند رهبر صحنه اسکی اروپا است. حدود سی درصد از مهمترین استراحتگاه های اسکی و برف جهان در فرانسه و همچنین بزرگترین مناطق اسکی مرتبط در جهان در فرانسه واقع شده اند. تور اسکی و برف فرانسه شما را به اسکی در بهترین استراحتگاههای اسکی اروپا مانند چامونیکس، شاتل، مگو و غیره می رساند. پیشنهاد می‌کنیم برای سفر به فرانسه اینبار تور فرانسه را در زمستان خریداری کنید. همه استراحتگاه های اسکی در فرانسه دسترسی بسیار خوبی به دامنه ها، مغازه ها و بارها دارند. از زمان ورود تا لحظه عزیمت در این استراحتگاه ها، کوه ها شما را متحیر می کنند. تور اسکی و برف فرانسه شما را به مکان های معروف پراکنده در اطراف کوه های آلپ فرانسه می رساند. به قلب اسکی آلپاین و اسنوبورد. شما می توانید با یک گروه سرگرم کننده از افراد همفکر، در یک زمان باورنکردنی در بهترین نقاط فرانسه اسکی سواری کنید. در ادامه این مقاله با ما باشید تا شما رابا برخی از بهترین ایستگاههای تور اسکی و برف فرانسه آشنا کنیم.

تور اسکی و برف فرانسه

بهترین ایستگاه های تور اسکی و برف فرانسه

پیست اسکی لس دکس آلپ – فرانسه

پیست اسکی لس دکس آلپ

پیست اسکی لس دکس آلپ در فرانسه به دلیل ارتفاع زیاد و اسکی در یخچال آن در طول سال معروف است. این ایستگاه برای گروهی که به دنبال اسکی و اسنوبورد متنوع و در ارتفاع زیاد و یک فضای شاد هستند، بسیار مناسب است. این دهکده پر از مکان های اقامتی، رستوران، بار و کلوپ های بی نظیر است. لس دکس آلپ همچنین دارای امکانات عالی برای خانواده ها، دارای یک منطقه مبتدی مشخص شده در نزدیکی شهر، قیمت پایین و فضای دوستانه است که با تور اسکی و برف فرانسه می توانید به صورت یکجا همه این امکانات را با هم داشته باشید. همواره تور فرانسه از پرفروش ترین تورهای اروپایی در حوزه توریسم بوده است.

پیست اسکی فلین – فرانسه

پیست اسکی فلین فرانسه

پیست اسکی فلین ساخته شده در دهه ۶۰، به عنوان بالاترین مکان تفریحی در لو گراند مسیف فرانسه قرار دارد. این منطقه اسکی پنجمین منطقه بزرگ اسکی در فرانسه است و برای افراد مبتدی تا اسکی بازان حرفه ای و اسنوبورد ایده آل است. ارتفاع زیاد آن، شرایط اسکی خارق العاده ای را در کل فصل فراهم می کند. لازم به ذکر است که بدانید برای رفتن به فرانسه نیاز به ویزای توریستی شینگن دارید.

پیست اسکی آوریاز – فرانسه

پیست اسکی آوریاز

پیست اسکی آوریاز در بالاترین مکان تفریحی در منطقه اسکی Portes du Soleil قرار دارد. این ایستگاه کاملاً بدون تردد اتومبیل است و تعطیلات اسکی را در آوریاز برای کسانی که به دنبال یک گذرگاه مطمئن برای اسکی روی برف هستند، به گزینه ای مناسب تبدیل می کند .همچنین اسکی در دامنه های آوریارز برای افراد مبتدی بسیار لذت بخش است.

پیست اسکی چامونیکس – فرانسه

پیست اسکی چامونیکس

پیست اسکی چامونیکس در فرانسه، یک پیست نمادین با شهری پر جنب و جوش است که امکان اسکی را برای افراد حرفه ای، متوسط و مبتدی فراهم می آورد. همچنین این پیست اسکی دارای مناظر دیدنی و چشم انداز کوهستانی بی نظیر است.

پیست اسکی مگو – فرانسه

پیست اسکی مگو

پیست اسکی مگو در فرانسه از سنت و تجمل تراوش می کند. این شهر دارای یک مرکز پیاده روی جذاب و پر از مغازه های برتر، هتل های عالی و رستوران های معروف است. منطقه اسکی از پیست های پهن و تا حد زیادی ملایم تشکیل شده است و برای خانواده ها و اسکی بازان اوقات فراغت مناسب را فراهم می کند.

پیست اسکی آرژنتیره – فرانسهپیست اسکی آرژنتیره

دهکده تاریخی و پر جنب و جوش آرژنتیره برای اسکی بازان باتجربه ای که به دنبال گشت و گذار در این زمین بازی با دوچرخه سواری چالش برانگیز و مسیرهای خارج از پیست هستند بسیار مناسب است. با تور اسکی و برف فرانسه به راحتی می توانید در این ایستگاه مفرح، اسکی کنید و لذت ببرید.

پیست اسکی لس هاچز – فرانسه

پیست اسکی لس هاچز

لس هاچز، دهکده ای کوچک و آرام است که در دره معروف چامونیکس واقع شده است. این دهکده پر از جذابیت است و برای کسانی که به دنبال اسکی در یک کوه آرام در میان مناظر خیره کننده هستند بسیار مناسب است. تازه کارها در این پیست اسکی احساس راحتی میکنند، و اسکی بازان متوسط می توانند انواع مختلف اسکی را از طریق جنگل ها و روستا جستجو کنند. اسکی بازان باتجربه تر نیز می توانند از دره شاتل، پرش کرده و از منطقه چامونی و مون بلان گشت و گذار کنند. لس هاچز همچنین دارای مجموعه ای از فعالیت ها برای افراد غیر اسکی باز، مانند پیاده روی در شمال اروپا، آبگرم و موارد دیگر است.

پیست اسکی شاتل – فرانسه

پیست اسکی شاتل در ۱ کیلومتری مرز فرانسه و سوئیس قرار دارد. اسکی بازی در شاتل ترکیبی از یک پایگاه جذاب در روستای آلپ با دسترسی به منطقه اسکی Portes du Soleil است. خانواده ها و اسکی بازان تازه کار می توانند چرخش های خود را در دامنه های آفتابی بالای روستا تمرین کنند، در حالی که اسکی بازان متوسط و حرفه ای می توانند تقریباً از دو طرف مرز از اسکی های بی حد و حصر لذت ببرند. در کنار لذت برف بازی در فرانسه پیشنهاد می‌کنیم به تور پاریس هم فکر کنید.

پیست اسکی لس آرس – فرانسه

پیست اسکی شاتل

مجموعه ای از استراحتگاه های اسکی ساخته شده کوچک است و به دلیل جذابیت خانوادگی اش مشهور است. لس آرس نیمی از منطقه عظیم پارادیکسی را تشکیل می دهد که از طریق Vanoise Express معروف، به La Plagne متصل می شود. ارتفاع زیاد این پیست اسکی، شرایط اسکی خارق العاده ای را در کل فصل فراهم می کند. همه اینها تعطیلات را برای خانواده ها و گروه هایی با توانایی متفاوت، مناسب می کند.

جمع‌بندی:
با تشکر بابت زمانی که صرف مطالعه این مقاله کردید. اصل ماجرا این هست که ما در آژانس ژیوار به صورت حرفه‌ای به مدت ۱۷ سال مجری مستقیم تورهای اروپایی هستیم. برای همین در راستای مسئولیتی که در زمینه گردشگری داریم، مایل هستیم تمام عاشقان سفر، حداقل برای یک بار هم که شده به اروپا و یا هر جای دیگر برای سفر بروند، اگر از سایت ما قصد داشتید که دیدن کنید در گوگل تایپ کنید: آژانس ژیوار . منتظرتون هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.